Jazeker.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:24 schreef Socios het volgende:
Is die middelste niet Zoetermeer ofzoger?
Nou die eerste nogquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:31 schreef Socios het volgende:
Klopt ook. Hebben we elkaars plaat geraden.
Almelooooo. </Dennis>quote:Op zondag 27 september 2009 15:08 schreef Socios het volgende:
Dus nieuwe plaat.
Ik was hier in de stationshal van?
[ afbeelding ]
Kan ik helaas niet goedkeurenquote:
quote:Op zondag 27 september 2009 03:53 schreef Socios het volgende:
Hele nacht gezocht en ik heb het gevonden.
Het betreft station Bussnang.
Nee, ik wil gewoon een hint. ;{quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
De lol is er een beetje vanaf hier lijkt wel
Het gezochte station ligt in Noord Hollandquote:
Kloptquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:44 schreef Socios het volgende:
Sittard. Het station met het langste perron van Nederland.
Niet dat 12 bakken VIRM samen veel langer is dan 400 meter. Waarom dat perron dan 695 is, blijft onduidelijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:42 schreef Ireyon het volgende:
Waarom is dat perron eigenlijk zo lang.. alsof er iets noemenswaardigs stopt qua lengte?
Hmm de IC naar Heerlen/Maastricht wordt er gesplitst zie ik net..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door _dirkjan_ op 01-10-2009 21:11:55 ]
Ik weet het wel zeker zelfsquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:11 schreef MassimO het volgende:
Volgens mij is het Genova-Nervi.
Ik weet het zelf dus ook nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
JeeLijkt op Leidschendam - Voorburg, maar dat is het niet...
Jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:51 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ik weet het zelf dus ook niet![]()
Plaatje komt van de frontpage/anp
Nee, helemaal nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaWTF dan ben je in dit topic wel een beetje aan het verkeerde adres heur
Oh dan is het Uitgeestquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:01 schreef Meddo het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet![]()
Blader eens terug naar topic 1, post 1
Wien Hetzendorfquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:36 schreef MassimO het volgende:
Nog een tip nodig voor die 2e foto van mij , buiten dat het in Oostenrijk ligt? Maar dat hadden jullie waarschijnlijk al gezien.
Dit station is niet het Hbf van deze stad
Is het in Frankrijk?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:33 schreef bork het volgende:
[ afbeelding ]
Lang moeten zoeken naar een foto van dit station btw
Jaquote:
neequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:41 schreef MassimO het volgende:
Het heeft veel weg van Calais. Is 'm dat?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:07 schreef PhysicsRules het volgende:
Zal dan wel het station bij (niet in) Lille zijn. Lille-TGV of zo.
Dat geloof ik graag. Ik heb ondertussen deze hele lijst bekeken , tenminste welke te vinden waren , maar heb 'm niet kunnen vinden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:33 schreef bork het volgende:
[..]
Wien Hetzendorf
Nieuwe
[ afbeelding ]
Lang moeten zoeken naar een foto van dit station btw
Hij staat er echt tussen met de volgende tekst: A Thalys train passing through the stationquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:04 schreef MassimO het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Ik heb ondertussen deze hele lijst bekeken , tenminste welke te vinden waren , maar heb 'm niet kunnen vinden.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_TGV_stations
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:40 schreef Ireyon het volgende:
Gare TGV Haute-Picardie
De eerste 'foto' die ik daarvan heb kunnen vinden, was een simulator screenshot![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:06 schreef _dirkjan_ het volgende:
Het mooist gelegen treinstation van Italië
[ afbeelding ]
Hint:Die is mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:
Zuid-Frankrijk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:01 schreef MassimO het volgende:
SuperrrTuxxx , geen idee waar te zoeken. Kan je een hint geven?
inderdaad , en dat in een dorp met 6747 inwonersquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel tering veel TGV's daarIk dacht echt dat het 1 van die eindpunten aan de grens met Spanje moest zijn..
Zie het nu ook idd. In deeltje 4 was dat. ff niet op zitten lettenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:29 schreef CasB het volgende:
Ja, die was al een keer langsgekomen, met dezelfde foto ook.
Nee , helaaschquote:
Okay , zal een hint geven.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:22 schreef Socios het volgende:
ZOEK AL DRIE DAGEN WEET HET NIET.
Dus toch!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:17 schreef Cothen het volgende:
Gare d'Aix-en-Provence (TGV)
Nee , het is gare-tgv-arbois-vue-aeriennequote:
Als je dat in Google gooit kom je vanzelf uit bij Gare d'Aix-en-Provence.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:44 schreef MassimO het volgende:
Nee , het is gare-tgv-arbois-vue-aerienne
Ik heb wel locomotief Wim en zijn vriendjes + trein gevonden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:11 schreef Socios het volgende:
Ow, haha, okeger. Niemand die mijn station kent btw? De bovenleidingpalen zie je in ieder geval niet op ieder traject. Dat schrapt al veel stations!
Ja geinig...gegoogelt met 'locomotief 6454'quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:20 schreef Socios het volgende:
Station goed geraden!
Wat grappig trouwens, dezelfde trein. Zou de foto ook van dezelfde dag zijn als de mijne?
Betekent dat niet zoiets als "TGV Station - vanuit de lucht gezien"quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:44 schreef MassimO het volgende:
[..]
Nee , het is gare-tgv-arbois-vue-aerienne
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:17 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Betekent dat niet zoiets als "TGV Station - vanuit de lucht gezien"
Klopt.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:48 schreef Ireyon het volgende:
Gare do Oriente, Lissabon
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:57 schreef BarrieButsers het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Dat dus..quote:
I.I.G. gave Coca Cola schilderingquote:
Terborgquote:Op zondag 18 juli 2010 21:11 schreef Meddo het volgende:
Dan doe ik er nu nog eentje![]()
[ afbeelding ]
edit: net te laatDan maar twee opdrachten
![]()
Als ik de omgeving zie, doet mij het denken aan een station waar ik dinsdag geweest ben. Maar kan het me niet meer heugen welk station. Vast en zeker ergens in het Rheinland / Eifelgebiedquote:
Meerssen?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:11 schreef Meddo het volgende:
Dan doe ik er nu nog eentje![]()
[ afbeelding ]
edit: net te laatDan maar twee opdrachten
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |