Wien Hetzendorfquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:36 schreef MassimO het volgende:
Nog een tip nodig voor die 2e foto van mij , buiten dat het in Oostenrijk ligt? Maar dat hadden jullie waarschijnlijk al gezien.
Dit station is niet het Hbf van deze stad
Is het in Frankrijk?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:33 schreef bork het volgende:
[ afbeelding ]
Lang moeten zoeken naar een foto van dit station btw
Jaquote:
neequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:41 schreef MassimO het volgende:
Het heeft veel weg van Calais. Is 'm dat?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:07 schreef PhysicsRules het volgende:
Zal dan wel het station bij (niet in) Lille zijn. Lille-TGV of zo.
Dat geloof ik graag. Ik heb ondertussen deze hele lijst bekeken , tenminste welke te vinden waren , maar heb 'm niet kunnen vinden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:33 schreef bork het volgende:
[..]
Wien Hetzendorf
Nieuwe
[ afbeelding ]
Lang moeten zoeken naar een foto van dit station btw
Hij staat er echt tussen met de volgende tekst: A Thalys train passing through the stationquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:04 schreef MassimO het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Ik heb ondertussen deze hele lijst bekeken , tenminste welke te vinden waren , maar heb 'm niet kunnen vinden.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_TGV_stations
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:40 schreef Ireyon het volgende:
Gare TGV Haute-Picardie
De eerste 'foto' die ik daarvan heb kunnen vinden, was een simulator screenshot![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:06 schreef _dirkjan_ het volgende:
Het mooist gelegen treinstation van Italië
[ afbeelding ]
Hint:Die is mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:
Zuid-Frankrijk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:01 schreef MassimO het volgende:
SuperrrTuxxx , geen idee waar te zoeken. Kan je een hint geven?
inderdaad , en dat in een dorp met 6747 inwonersquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel tering veel TGV's daarIk dacht echt dat het 1 van die eindpunten aan de grens met Spanje moest zijn..
Zie het nu ook idd. In deeltje 4 was dat. ff niet op zitten lettenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:29 schreef CasB het volgende:
Ja, die was al een keer langsgekomen, met dezelfde foto ook.
Nee , helaaschquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |