Hij fietste toch helemaal niet op je auto?quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
ten tweede mag u niet op de auto weg fietsen"
Precies! TS faalt WEER!quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:40 schreef Penisbaard het volgende:
Je had ook gewoon over die man moeten rijden in plaats van de boodschappen, dan had je dit gedonder niet gehad
Waarschijnlijk door de klap toen hij de vluchtheuvel afkwam...quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:45 schreef Roi het volgende:
Maar hoe kwam het dan dat zijn tas viel?
Lease auto, weet niet of mijn detacheringsbureau hem voor me gestolen heeftquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:46 schreef Xenomaniac het volgende:
Ts rijdt rond in een gestolen/onverzekerde auto?
Nou, dat wissel je toch gewoon gegevens uit en speel je die door naar je leasemij?quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lease auto, weet niet of mijn detacheringsbureau hem voor me gestolen heeft
Mijn deta bureau heeft niks te maken hier mee, alleen als ik schade rij wat echt mijn schuld is, maar dat is dit nietquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:50 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nou, dat wissel je toch gewoon gegevens uit en speel je die door naar je leasemij?
Je WA-verzekering lost dit op.
Hallo, dit ís schade. Schade aan derden.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn deta bureau heeft niks te maken hier mee, alleen als ik schade rij wat echt mijn schuld is, maar dat is dit niet
Jij rijdt door?quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:56 schreef griekjeee het volgende:
Dom om je gegevens te geven
Ik zou in ieder geval zélf mijn verhaal doen, en niet een ander ervan laten maken wat die wilt.quote:
Kerel is ergens waar hij niet hoeft te zijn, kan er niet mee omgaan dat zn tasje te zwaar is en dan moet iemand anders daar maar voor gaan betalen?quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hallo, dit ís schade. Schade aan derden.
Wettelijk aansprakelijk weet je wel.
Die boodschappen hadden gewoon vergoed geworden, zak.
Ja, hèhè.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:58 schreef griekjeee het volgende:
Ik zou in ieder geval zélf mijn verhaal doen, en niet een ander ervan laten maken wat die wilt.
Ja, natuurlijkquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:02 schreef MB23 het volgende:
[..]
Kerel is ergens waar hij niet hoeft te zijn, kan er niet mee omgaan dat zn tasje te zwaar is en dan moet iemand anders daar maar voor gaan betalen?
Dat bepaal jij niet, dat bepaalt je verzekeringsmij.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kom op, ik ben toch ook zelf schuldig als ik met mijn scooter de snelweg op ga en voor mijn flikker gereden word ?
Ik hoor daar op dat moment niet, dus ben ik sowieso zelf schuldig...
Daahaaag punten, hallo vette prent.quote:
Precies!quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hier ben ik 't mee eens. en oh: TS kan niet autorijden net zoals die gast niet kan fietsen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Tenzij die lamlul zich te snel of onder invloed voortbewoog.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Precies!
Nee jij kan het vast beter heh, internet heldquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:17 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hier ben ik 't mee eens. en oh: TS kan niet autorijden net zoals die gast niet kan fietsen.
Dat maakt geen reet uit gab, of je nou wel of niet fout geweest bent, je bent WA-verzekerd.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kan er niks aan doen als hij 4 meter voor me zijn auto op de weg gooit en 1 seconde later die tas er af valt, dat verwacht je niet
Nu is het ineens zijn auto.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee jij kan het vast beter heh, internet held
Ik kan er niks aan doen als hij 4 meter voor me zijn auto op de weg gooit en 1 seconde later die tas er af valt, dat verwacht je niet
Automobilisten zijn altijd de lul. Dat een kortzichtige mongool zoals jij de weg op mag zeg.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dus jullie willen zeggen dat als hij over de vluchtheuvel had gereden met zijn fiets, en door de klap zelf gevallen was en ik hem doodgereden had ik de lul had geweest?
Dat is precies hetzelfde als een trein oversteekplaats oversteken wanneer het rode licht brandt, het hoort niet !
TS begint zenuwachtig te worden... begin je foutjes te makenquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nu is het ineens zijn auto.![]()
[..]
Bedoel zijn fiets natuurlijk, ik dacht dat een slimme meid als jij dat wel zou begrijpenquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nu is het ineens zijn auto.![]()
[..]
Automobilisten zijn altijd de lul. Dat een kortzichtige mongool zoals jij de weg op mag zeg.
Dat kan niet meer bewezen worden, gevalletje jouw woord tegen het zijne.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooh, en de doodsbedreiging van zijn kant af naar mij toe, nadat ik mijn excuses aanbood en vroeg of ik hem kon helpen zal hem ook niet in zijn voordeel gaan werken bij de politie
Stond een meisje naast die haar hond uit liet, die heeft alles gezien.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:59 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat kan niet meer bewezen worden, gevalletje jouw woord tegen het zijne.
Dan nog kan de politie het zien als emotionele reactie. Dit heeft echt totaal nergens invloed op.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Stond een meisje naast die haar hond uit liet, die heeft alles gezien.
Ze gaf haar nummer voor ik weg ging en vertelde dat ik kon bellen als het nodig was
No spang mattie...
Een doodsbedreiging en algemene bedreiging is sowieso verbodenquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:04 schreef Biels het volgende:
[..]
Dan nog kan de politie het zien als emotionele reactie. Dit heeft echt totaal nergens invloed op.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Een doodsbedreiging en algemene bedreiging is sowieso verboden
TS reed expres over de boodschappen om een telefoonnummer te scoren?quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Stond een meisje naast die haar hond uit liet, die heeft alles gezien.
Ze gaf haar nummer voor ik weg ging en vertelde dat ik kon bellen als het nodig was
No spang mattie...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |