abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 september 2009 @ 16:36:52 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73103538
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:33 schreef Elcadarn het volgende:

In andere woorden mensen willen in Nederland wonen met Nederlandse cultuur, dus zei passen zich aan.
Het is te gek voor worden dat mijn kinderen zich moeten aanpassen aan een Import cultuur
Hopelijk leert iemand anders jouw kinderen fatsoenlijk Nederlands.

En verder is dit bericht natuurlijk weer een mooi voorbeeld van de enorm domme xenofobie die de PVV in haar macht houdt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 25 september 2009 @ 16:37:56 #42
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_73103565
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:57 schreef De_Hertog het volgende:
Even los van de complete belachelijkheid van die vragen: wil de PVV uberhaupt dat de minister zich gaat bemoeien met de inhoud van elk programma op de publieke omroep?
Ja.
"Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
pi_73103657
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:33 schreef Elcadarn het volgende:
Kerst = Nederlands feest = Nederlandse cultuur
Suikerfeest = Islamitisch feest = Import cultuur

Eigen cultuur > Import cultuur (zou zo horen te zijn)

In andere woorden mensen willen in Nederland wonen met Nederlandse cultuur, dus zei passen zich aan.
Het is te gek voor worden dat mijn kinderen zich moeten aanpassen aan een Import cultuur
o ik wist niet dat alle kerstprogramma's waren geschrapt en vervangen door het suikerfeest.
pi_73103691
Het zijn allemaal religier uit het MO ook het christendom en kerst.
pi_73103699
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:53 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

[..]

Je bent een kneus. Een grote kneus.
Kijk zelf maar. Hier staat het online:

http://player.omroep.nl/?aflID=10117017
pi_73103703
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:14 schreef Casos het volgende:
Bosma wil dat Plasterk uitsluit dat 'er binnenkort ook peuteruitzendingen via de staatsomroep te zien zijn waarin bijvoorbeeld bij de Smurfen 'Grote Smurf de sharia invoert en Smurfin vervolgens stokslagen krijgt'..

Hahahahaha, ik heb even heel hard gelachen, mooie grap. Nu weer over op serieuze zaken.
Bovendien zou de PVV dat juist moeten aanmoedigen. Dat is toch precies het beeld van moslims dat zij op de kinderen willen overbrengen?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_73103742
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:22 schreef TNA het volgende:
Er is echt geen grens aan de belachelijkheid van die partij
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_73103754
Tjonge jonge, vorig jaar was er ook al een Zandkasteelaflevering m.b.t. het Suikerfeest. Toen heb ik ze niet gehoord. Is dit niet gewoon grijpen naar strohalmen of zo

Belachelijk!
pi_73104006
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 16:45 schreef sheotah het volgende:
Tjonge jonge, vorig jaar was er ook al een Zandkasteelaflevering m.b.t. het Suikerfeest. Toen heb ik ze niet gehoord. Is dit niet gewoon grijpen naar strohalmen of zo

Belachelijk!
Tegenwicht bieden voor hun aanhang na de acties van Dhr. Brinkman, even de aandacht afleiden, de achterban kan zich tenslotte maar met een ding tegelijk bezig houden.
pi_73104125
Ik begin me bijna af te vragen of de hele PVV geen één grote grap is om te zien hoe ver een groep mensen kan gaan om de politiek belachelijk te maken voor ze door de mand vallen. Dit kan toch niemand serieus nemen?
pi_73104180
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 17:00 schreef Arth_NL het volgende:
Ik begin me bijna af te vragen of de hele PVV geen één grote grap is om te zien hoe ver een groep mensen kan gaan om de politiek belachelijk te maken voor ze door de mand vallen. Dit kan toch niemand serieus nemen?
Blijkbaar wel. Bij een bepaalde groep van hun achterban gaat dit er in als ketellapper, kijk maar eens op plekken als de Frontpage en de Telegraaf maar ook het AD.
  vrijdag 25 september 2009 @ 17:16:34 #52
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_73104499
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 17:00 schreef Arth_NL het volgende:
Ja een soort psychologisch en sociologisch experiment. !
  vrijdag 25 september 2009 @ 18:22:48 #53
3542 Gia
User under construction
pi_73106030
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:41 schreef De_Hertog het volgende:
'Nou, die kindjes hebben in ruil daarvoor helemaal niets gesnoept de afgelopen maand.
Gelukkig doen wij dat andersom. Eerst 4 dagen feest en dan (niet) vasten.
  vrijdag 25 september 2009 @ 18:28:54 #54
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_73106201
Ik slik plas pillen dus moest even nodig en kijk op me heen zie geen boom of struik , maar zie een Turks koffie huis vol met gevreesde moslims die aan hun water pijp lurken. Dus loop naar binnen en vraag of ik even van het toilet gebruik mag maken. En krijg vriendelijk antwoord dat het mag. De PVV moet eens oprotten met hun hetze tegen moslims en de islaam.

En het Suikerfeest is belangrijk voor moslims. Dus logisch dat er aandacht voor is. Gezien het aantal moslims in dit land.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 25 september 2009 @ 18:42:12 #55
3542 Gia
User under construction
pi_73106554
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 18:28 schreef Megumi het volgende:
En het Suikerfeest is belangrijk voor moslims. Dus logisch dat er aandacht voor is.
Dat is ook niet zo erg. Is ook niet het probleem. Maar om in zo'n programma te zeggen dat alle kinderen met suikerfeest kadootjes krijgen, vind ik niet kunnen. Het is een geloofsgebonden feest.
Als er een kinderprogramma wordt uitgezonden over het kerstfeest, hoor je daar ook niet zeggen dat alle kinderen dan kadootjes krijgen, want dat is gewoon niet waar.

Sinterklaas is een ander verhaal, dat is niet per se geloofsgebonden. Sinterklaas is er voor alle kinderen.
Dat het een dode heilige is, wil niet zeggen dat het een Christelijk feest is.
pi_73106583
Bosma, smerige en gevaarlijke SS'er. Die gast moeten ze een mes door z'n hart steken.
pi_73106620
Ik heb als niet moslim trouwens ook iets zoets gegeten tijdens het Suikerfeest! Ben ik nu staatsgevaarlijk in de ogen van Bosma?
pi_73107881
Het wordt tijd om dit land te zuiveren van PVV-aanhangers...
  vrijdag 25 september 2009 @ 19:37:13 #59
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_73108189
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 19:26 schreef Nielsch het volgende:
Het wordt tijd om dit land te zuiveren van PVV-aanhangers...
Dat misschien nog net niet . Maar het wordt toch wel tijd dat mensen inzien dat deze partij gewoon incidentenpolitiek aan het voeren is, en zijn eigen ondergang aan het graven is met deze grappen en grollen, tenminste dat hoop ik echt....
Ik verheug me al op de motie van wantrouwen tegen Plasterk en van der Laan, kostelijk vermaak.
pi_73108352
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 18:42 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat is ook niet zo erg. Is ook niet het probleem. Maar om in zo'n programma te zeggen dat alle kinderen met suikerfeest kadootjes krijgen, vind ik niet kunnen. Het is een geloofsgebonden feest.
Als er een kinderprogramma wordt uitgezonden over het kerstfeest, hoor je daar ook niet zeggen dat alle kinderen dan kadootjes krijgen, want dat is gewoon niet waar.

Sinterklaas is een ander verhaal, dat is niet per se geloofsgebonden. Sinterklaas is er voor alle kinderen.
Dat het een dode heilige is, wil niet zeggen dat het een Christelijk feest is.
Waar je je wel niet druk om kan maken zeg ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')