quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:22 schreef TNA het volgende:
Er is echt geen grens aan de belachelijkheid van die partij
=quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:23 schreef Triggershot het volgende:
Windt je op over waarom moslims wel gratis vervoer kregen op suikerfeest en rest niet ofzo.
Hoeveel kerstafleveringen van tekenfilms zijn er wel niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:29 schreef Elcadarn het volgende:
Tuurlijk kan je zeggen belachelijk.... MAAR..... als die peuters horen dat alle kindertjes kado'tjesen zoetigheid
krijgen.... dan willen zij dit ook... ga jij als overtuigd christen (
) maar eens aan je jong uitleggen waarom dat geen kado'tjes krijgt voor het suikerfeest.....
Veel plezier met je jankend, zeurend jong...
Nou niet helemaal.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:23 schreef Triggershot het volgende:
Tering hé, er zijn belangrijkere zaken.
Door een item in een kinderprogramma over het Suikerfeest? Aanstellerquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:33 schreef Elcadarn het volgende:
Het is te gek voor worden dat mijn kinderen zich moeten aanpassen aan een Import cultuur
quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:34 schreef Elcadarn het volgende:
en zeker te gek, dat een andere cultuur mij wordt opgedrongen omdat een tekenfilmpje mijn kinderen indoctrineert....
(nee geen pvv stemmer)
Maar ze hoeven zich toch niet aan te passen? Het is alleen wel handig als ze weten wat het is.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:33 schreef Elcadarn het volgende:
Kerst = Nederlands feest = Nederlandse cultuur
Suikerfeest = Islamitisch feest = Import cultuur
Eigen cultuur > Import cultuur (zou zo horen te zijn)
In andere woorden mensen willen in Nederland wonen met Nederlandse cultuur, dus zei passen zich aan.
Het is te gek voor worden dat mijn kinderen zich moeten aanpassen aan een Import cultuur
Volgende targets zullen dan ook NMO en NIO zijn. Misschien Bosma van hier even meteen tippen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Nou niet helemaal.
Als kleine kinderen al heel jong leren over andere culturen, dan dat is natuurlijk helemaal niet goed want voor de PVV moet de hullie-zullie-kloof wel blijven bestaan.
Hoezo moeten jouw kinderen zich aanpassen?quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:33 schreef Elcadarn het volgende:
In andere woorden mensen willen in Nederland wonen met Nederlandse cultuur, dus zei passen zich aan.
Misschien moet je je kinderen dan ook niet laten opvoeden door je tvquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:34 schreef Elcadarn het volgende:
en zeker te gek, dat een andere cultuur mij wordt opgedrongen omdat een tekenfilmpje mijn kinderen indoctrineert....
(nee geen pvv stemmer)
Er is ook een Sinterklaas DVD van het Zandkasteel hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:33 schreef Elcadarn het volgende:
Ga jij datzelfde als overtuigd moslim maar eens doen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:29 schreef Elcadarn het volgende:
Tuurlijk kan je zeggen belachelijk.... MAAR..... als die peuters horen dat alle kindertjes kado'tjesen zoetigheid
) maar eens aan je jong uitleggen waarom dat geen kado'tjes krijgt voor het suikerfeest.....
'Nou, die kindjes hebben in ruil daarvoor helemaal niets gesnoept de afgelopen maand. Als jij nu ook een maand lang niets snoept krijg jij op het eind ook een avond zo'n feestje.'quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:29 schreef Elcadarn het volgende:
Jij kunt als ouder toch gewoon uitleggen hoe dat werkt met verschillende culturen en dat de wereld groter is dan alleen jullie kerk?quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:40 schreef Elcadarn het volgende:
Misschien een leuke vraag aan de mensen die zeggen aansteller, en kennis maken met andere cultuur...
hebben jullie het programma gezien ? en daarmee dus ook hoe het gesteld werd ?
Het werd imho gebracht : Iedereen viert het suikerfeest en alle kindertjes krijgen dan kado'tjes en snoepgoed.
Ahum, Kerst = Christelijk Feest = Import Cultuurquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:33 schreef Elcadarn het volgende:
quote:Ook de uitspraak van een van de poppen: 'We eten allemaal zoetigheid', is voor Bosma verwarrend. Ook daarover wil hij van Plasterk en van integratieminister Eberhard van der Laan (PvdA) nadere uitleg.
Je bent een kneus. Een grote kneus.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:40 schreef Elcadarn het volgende:
Misschien een leuke vraag aan de mensen die zeggen aansteller, en kennis maken met andere cultuur...
hebben jullie het programma gezien ? en daarmee dus ook hoe het gesteld werd ?
Het werd imho gebracht : Iedereen viert het suikerfeest en alle kindertjes krijgen dan kado'tjes en snoepgoed.
Nee, alleen als het om 'islamisering' of 'Linkse Hobbies' gaat natuurlijk. Censuur gaat de Partij voor Vrijheid goed afquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:57 schreef De_Hertog het volgende:
Even los van de complete belachelijkheid van die vragen: wil de PVV uberhaupt dat de minister zich gaat bemoeien met de inhoud van elk programma op de publieke omroep?
Hopelijk leert iemand anders jouw kinderen fatsoenlijk Nederlands.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:33 schreef Elcadarn het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:57 schreef De_Hertog het volgende:
Even los van de complete belachelijkheid van die vragen: wil de PVV uberhaupt dat de minister zich gaat bemoeien met de inhoud van elk programma op de publieke omroep?
o ik wist niet dat alle kerstprogramma's waren geschrapt en vervangen door het suikerfeest.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:33 schreef Elcadarn het volgende:
Kijk zelf maar. Hier staat het online:quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:53 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Je bent een kneus. Een grote kneus.
Bovendien zou de PVV dat juist moeten aanmoedigen. Dat is toch precies het beeld van moslims dat zij op de kinderen willen overbrengen?quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:14 schreef Casos het volgende:
Bosma wil dat Plasterk uitsluit dat 'er binnenkort ook peuteruitzendingen via de staatsomroep te zien zijn waarin bijvoorbeeld bij de Smurfen 'Grote Smurf de sharia invoert en Smurfin vervolgens stokslagen krijgt'..
Hahahahaha, ik heb even heel hard gelachen, mooie grap. Nu weer over op serieuze zaken.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:22 schreef TNA het volgende:
Er is echt geen grens aan de belachelijkheid van die partij
Tegenwicht bieden voor hun aanhang na de acties van Dhr. Brinkman, even de aandacht afleiden, de achterban kan zich tenslotte maar met een ding tegelijk bezig houden.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:45 schreef sheotah het volgende:
Tjonge jonge, vorig jaar was er ook al een Zandkasteelaflevering m.b.t. het Suikerfeest. Toen heb ik ze niet gehoord. Is dit niet gewoon grijpen naar strohalmen of zo
Belachelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |