Ik vind dat niet thuishoren in een kinderprogramma (en ook nog voor jonge kinderen!).quote:Op maandag 21 september 2009 16:58 schreef Sjeen het volgende:
Waarom is dat belachelijk? Het is toch gewoon een onderdeel van de wereld om je heen... En ja, er wordt in zulke programma's ook aandacht besteed aan Joods, Boedistische en Hindoeistische gebruiken, net zoals aan Christelijke... Ik zie het probleem echt niet.
Omdat Nederland hoofdzakelijk een christelijk land is, mensen zijn nog niet gewend aan het idee rondom multiculturele samenleving.quote:Op maandag 21 september 2009 16:58 schreef Sjeen het volgende:
Waarom is dat belachelijk? Het is toch gewoon een onderdeel van de wereld om je heen... En ja, er wordt in zulke programma's ook aandacht besteed aan Joods, Boedistische en Hindoeistische gebruiken, net zoals aan Christelijke... Ik zie het probleem echt niet.
Waarom niet? Het maakt toch onderdeel uit van de wereld waarin je leeft...quote:Op maandag 21 september 2009 17:00 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ik vind dat niet thuishoren in een kinderprogramma (en ook nog voor jonge kinderen!).
Maar dan neem ik aan dat je ook problemen hebt met sinterklaas en de kerstdagen?quote:Op maandag 21 september 2009 17:00 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ik vind dat niet thuishoren in een kinderprogramma (en ook nog voor jonge kinderen!).
Nou is Fok niet echt een afspiegeling van de Nederlandse samenleving hoorquote:Op maandag 21 september 2009 17:04 schreef Dibble het volgende:
Dankzij zulke progamma's krijg je iig geen wereldvreemde mensen zoals TS in de toekomst. Btw NL is multicultureel was dat en zal altijd zo blijven. Zonder buitenlanders zakt dit land als een kaartenhuis inelkaar. Live with it asshole.
En tijden veranderen, 90% van Fok! gelooft niet in een god. Daar gaat je christelijk land argument want denk heel sterk dat 90% van Nederlanders ook niet doet.
En dat vind je erg?quote:Op maandag 21 september 2009 16:56 schreef FoXje het volgende:
Vanmorgen bij het Zandkasteel een heel item over het suikerfeest![]()
De kleine weet er nu meer van dan ik![]()
Welke multiculturele samenleving? Die is totaal mislukt.quote:Op maandag 21 september 2009 17:01 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Omdat Nederland hoofdzakelijk een christelijk land is, mensen zijn nog niet gewend aan het idee rondom multiculturele samenleving.
Wij kregen die shit anno 1990 gewoon op de basisschool, een Katholieke basisschool welteverstaan.quote:Op maandag 21 september 2009 17:00 schreef FoXje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 september 2009 17:12 schreef valek het volgende:
[..]
Welke multiculturele samenleving? Die is totaal mislukt.
Mislukt of niet, hij is er wel. Niks mis om iets te leren over dingen die andere mensen doen.quote:Op maandag 21 september 2009 17:12 schreef valek het volgende:
[..]
Precies, en met die instelling gaat het er godzijdank beter op worden.quote:Op maandag 21 september 2009 17:12 schreef valek het volgende:
[..]
En dan nog, als de multiculturele samenleving inderdaad totaal mislukt zou zijn komt dat met name omdat verschillende partijen totaal geen begrip hebben voor de gewoontes en gebruiken van anderen. Iets wat met voorlichting juist prima op te lossen is.quote:Op maandag 21 september 2009 17:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Beetje standaard reactie van iemand die niet verder dan de Telegraaf kijkt.
Ja, er zijn problemen tussen verschillende afkomsten, ja er zijn fouten gemaakt door meerdere besturen tijdens de grotere instroom van gastarbeiders, vluchtelingen en provincialen van de andere kant van de plas.
Maar ga nou niet doen alsof de wereld buiten je deur enkel bestaat uit het zwart/wit vlak
volgens mij ook, of was dat niet omdat sassa ineens een tintje kreegquote:Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef bixister het volgende:
haha volgens mij hebben we deze discussie vorig jaar ook gevoerd. zo'n beetje dan.
Was dat plotseling? Of met een verhaaltje? En hebben die kinderen dat niet door dan?!quote:Op maandag 21 september 2009 18:18 schreef Pvoesss het volgende:
Sassa was blank en is nu bruin![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |