abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73101984
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:33 schreef Elcadarn het volgende:
Kerst = Nederlands feest = Nederlandse cultuur
Suikerfeest = Islamitisch feest = Import cultuur

Eigen cultuur > Import cultuur (zou zo horen te zijn)

In andere woorden mensen willen in Nederland wonen met Nederlandse cultuur, dus zei passen zich aan.
Het is te gek voor worden dat mijn kinderen zich moeten aanpassen aan een Import cultuur
Hoezo moeten jouw kinderen zich aanpassen?
Die kinderen leren gewoon iets over een andere cultuur, wat is daar mis mee?
pi_73102002
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:34 schreef Elcadarn het volgende:
en zeker te gek, dat een andere cultuur mij wordt opgedrongen omdat een tekenfilmpje mijn kinderen indoctrineert....

(nee geen pvv stemmer)
Misschien moet je je kinderen dan ook niet laten opvoeden door je tv
pi_73102022
quote:

In andere woorden mensen willen in Nederland wonen met Nederlandse cultuur, dus zei passen zich aan.
Het is te gek voor worden dat mijn kinderen zich moeten aanpassen aan een Import cultuur
Er is ook een Sinterklaas DVD van het Zandkasteel hoor.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_73102062
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:34 schreef Elcadarn het volgende:

(nee geen pvv stemmer)
Ah, de Nederlandse kerk maar anders zou je wel PVV stemmen he?
pi_73102065
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:29 schreef Elcadarn het volgende:
Tuurlijk kan je zeggen belachelijk.... MAAR..... als die peuters horen dat alle kindertjes kado'tjes en zoetigheid krijgen.... dan willen zij dit ook... ga jij als overtuigd christen ( ) maar eens aan je jong uitleggen waarom dat geen kado'tjes krijgt voor het suikerfeest.....

Veel plezier met je jankend, zeurend jong...
Ga jij datzelfde als overtuigd moslim maar eens doen.

Kado's met sinterklaas, kado's met kerst, kado's met verjaardag, kado's met suikerfeest. Het wordt een waar feest voor kinderen in NL.
pi_73102096
Misschien een leuke vraag aan de mensen die zeggen aansteller, en kennis maken met andere cultuur...

hebben jullie het programma gezien ? en daarmee dus ook hoe het gesteld werd ?

Het werd imho gebracht : Iedereen viert het suikerfeest en alle kindertjes krijgen dan kado'tjes en snoepgoed.
pi_73102104
Was gister ook al een topic over in POL
Kamervragen PVV over Islamitische Peuterindoctrinatie
  vrijdag 25 september 2009 @ 15:41:21 #28
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_73102112
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:29 schreef Elcadarn het volgende:
Tuurlijk kan je zeggen belachelijk.... MAAR..... als die peuters horen dat alle kindertjes kado'tjes en zoetigheid krijgen.... dan willen zij dit ook... ga jij als overtuigd christen ( ) maar eens aan je jong uitleggen waarom dat geen kado'tjes krijgt voor het suikerfeest.....

Veel plezier met je jankend, zeurend jong...
'Nou, die kindjes hebben in ruil daarvoor helemaal niets gesnoept de afgelopen maand. Als jij nu ook een maand lang niets snoept krijg jij op het eind ook een avond zo'n feestje.'

Opvoeden moet je zelf doen, als je met een jankend zeurend jong zit door een uitzending van een tv-programma doe je iets verkeerd.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_73102126
en opmerkingen als de tv gebruiken als opvoeder slaan natuurlijk helemaal nergens op. Sorry dat mijn kinderen naar Peuter programma's mogen kijken, dat is ook echt je kinderen door de tv laten opvoeden
pi_73102150
heb het ook niet over mijn kinderen, met jankend zeurend jong

"Mijn kinderen doen zoiets niet"
pi_73102155
Ik eis nu wel dat Fitna II een scene bevat waarin Grote Smurf de Sharia invoert en Smurfin stokslagen krijgt. Want die kant gaan we wel op met z'n allen.
pi_73102175
ja zal nu ophouden met trollen

Bedankt voor mijn aandachtsmomentje
pi_73102219
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:40 schreef Elcadarn het volgende:
Misschien een leuke vraag aan de mensen die zeggen aansteller, en kennis maken met andere cultuur...

Het werd imho gebracht : Iedereen viert het suikerfeest en alle kindertjes krijgen dan kado'tjes en snoepgoed.
Jij kunt als ouder toch gewoon uitleggen hoe dat werkt met verschillende culturen en dat de wereld groter is dan alleen jullie kerk?
Ik heb zelf ook een dochter en ik probeer wel dingen uit te leggen en dus ook de dingen die ze op televisie ziet en waar ze vragen over stelt.
pi_73102238
Dit is toch geen Jiskefet?
  vrijdag 25 september 2009 @ 15:50:25 #35
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_73102366
quote:

Ahum, Kerst = Christelijk Feest = Import Cultuur

Dat het wat langer geleden is geimporteerd dan het Suikerfeest doet niet terzake.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_73102409
quote:
Ook de uitspraak van een van de poppen: 'We eten allemaal zoetigheid', is voor Bosma verwarrend. Ook daarover wil hij van Plasterk en van integratieminister Eberhard van der Laan (PvdA) nadere uitleg.
pi_73102429
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:40 schreef Elcadarn het volgende:

Je bent een kneus. Een grote kneus.
Derevaun Seraun.
pi_73102480
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:45 schreef Urquhart het volgende:
Dit is toch geen Jiskefet?
Helaas niet, dit kost weer een paar duizend euro aan belastinggeld.
  vrijdag 25 september 2009 @ 15:57:03 #39
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_73102514
Even los van de complete belachelijkheid van die vragen: wil de PVV uberhaupt dat de minister zich gaat bemoeien met de inhoud van elk programma op de publieke omroep?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_73103473
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:57 schreef De_Hertog het volgende:
Even los van de complete belachelijkheid van die vragen: wil de PVV uberhaupt dat de minister zich gaat bemoeien met de inhoud van elk programma op de publieke omroep?
Nee, alleen als het om 'islamisering' of 'Linkse Hobbies' gaat natuurlijk. Censuur gaat de Partij voor Vrijheid goed af

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2009 16:35:13 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')