abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73101265
(Novum) - De PVV is boos over een uitzending van het kinderprogramma Het Zandkasteel, waarin woensdag aandacht werd besteed aan het Suikerfeest. Volgens Tweede Kamerlid Martin Bosma verspreidt het poppenprogramma islampropaganda. Hij eist opheldering over het programma van mediaminister Ronald Plasterk (PVDA).

Bosma wil dat Plasterk uitsluit dat 'er binnenkort ook peuteruitzendingen via de staatsomroep te zien zijn waarin bijvoorbeeld bij de Smurfen 'Grote Smurf de sharia invoert en Smurfin vervolgens stokslagen krijgt'. Hij stoort zich vooral aan het feit dat het Suikerfeest werd neergezet als een feest voor iedereen in plaats van alleen voor moslims.

De PVV'er wil weten 'of het klopt dat met Suikerfeest alle kinderen cadeautjes krijgen'. "Dit geldt toch alleen voor moslims?" Ook de uitspraak van een van de poppen: 'We eten allemaal zoetigheid', is voor Bosma verwarrend. Ook daarover wil hij van Plasterk en van integratieminister Eberhard van der Laan (PvdA) nadere uitleg.

De PVV die kamervragen wil stellen over de uitspraken van een pop in een kinderprogramma. LOL
pi_73101326
Bosma wil dat Plasterk uitsluit dat 'er binnenkort ook peuteruitzendingen via de staatsomroep te zien zijn waarin bijvoorbeeld bij de Smurfen 'Grote Smurf de sharia invoert en Smurfin vervolgens stokslagen krijgt'..

Hahahahaha, ik heb even heel hard gelachen, mooie grap. Nu weer over op serieuze zaken.
pi_73101379
Het bericht zit vol met idioten
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 25 september 2009 @ 15:22:34 #4
139330 TNA
For the stars that shine
pi_73101569
Er is echt geen grens aan de belachelijkheid van die partij
pi_73101587
Jammer dat de pvv zich zo opstelt over de meest nutteloze zaken.
Ze werden eerst sowieso al niet al te serieus genomen maar toch veel toekomstige stemmers.

Met dit soort berichten kun je die stemmers wel vergeten.
Ik vraag me dan ook af wie ze ingehuurd hebben voor de PR.
pi_73101592
Tering hé, er zijn belangrijkere zaken. Windt je op over waarom moslims wel gratis vervoer kregen op suikerfeest en rest niet ofzo.
pi_73101635
bij de Smurfen 'Grote Smurf de sharia invoert en Smurfin vervolgens stokslagen krijgt'.

pi_73101664
Als het nou Thijs Bosma was, dan was het nog wel chill geweest weet je. Maar nu... al net zo belachelijk als de foutieve thermometer van het KNMI

Wel leuk dat ze zo hard proberen geen 1 issue partij te zijn
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 25 september 2009 @ 15:26:40 #9
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_73101704
Hier was ook al iemand daarover gevallen: Suikerfeest bij Zandkasteel
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  vrijdag 25 september 2009 @ 15:27:16 #10
225540 Pugg
Friends forever
pi_73101724
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:22 schreef TNA het volgende:
Er is echt geen grens aan de belachelijkheid van die partij

vrijdag 25 september 2009 @ 15:27:56 #11
798 voyeur
bemoeit zich
pi_73101742
Zijn er ook al kamervragen gesteld over de held der alcoholisten die de barkeeper in elkaar sloeg toen hij zijn borrel niet kreeg. Immers barpret is een feest voor iedereen itt tot het suikerfeest.
Is ook geinformeerd of grote smurf altijd onder invloed is of alleen als hij de zwangere smurfin slaat?
Here we are now, entertain us.
pi_73101795
Tuurlijk kan je zeggen belachelijk.... MAAR..... als die peuters horen dat alle kindertjes kado'tjes en zoetigheid krijgen.... dan willen zij dit ook... ga jij als overtuigd christen ( ) maar eens aan je jong uitleggen waarom dat geen kado'tjes krijgt voor het suikerfeest.....

Veel plezier met je jankend, zeurend jong...
pi_73101810
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:23 schreef Triggershot het volgende:
Windt je op over waarom moslims wel gratis vervoer kregen op suikerfeest en rest niet ofzo.
=

Windt je op over waarom moslims wel gratis vervoer kregen op suikerfeest en rest ook niet ofzo.
pi_73101816
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:29 schreef Elcadarn het volgende:
Tuurlijk kan je zeggen belachelijk.... MAAR..... als die peuters horen dat alle kindertjes kado'tjes en zoetigheid krijgen.... dan willen zij dit ook... ga jij als overtuigd christen ( ) maar eens aan je jong uitleggen waarom dat geen kado'tjes krijgt voor het suikerfeest.....

Hoeveel kerstafleveringen van tekenfilms zijn er wel niet.
pi_73101871
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:23 schreef Triggershot het volgende:
Tering hé, er zijn belangrijkere zaken.
Nou niet helemaal.
Als kleine kinderen al heel jong leren over andere culturen, dan dat is natuurlijk helemaal niet goed want voor de PVV moet de hullie-zullie-kloof wel blijven bestaan.
pi_73101883
Kerst = Nederlands feest = Nederlandse cultuur
Suikerfeest = Islamitisch feest = Import cultuur

Eigen cultuur > Import cultuur (zou zo horen te zijn)

In andere woorden mensen willen in Nederland wonen met Nederlandse cultuur, dus zei passen zich aan.
Het is te gek voor worden dat mijn kinderen zich moeten aanpassen aan een Import cultuur
pi_73101912
en zeker te gek, dat een andere cultuur mij wordt opgedrongen omdat een tekenfilmpje mijn kinderen indoctrineert....

(nee geen pvv stemmer)
  vrijdag 25 september 2009 @ 15:34:52 #18
139330 TNA
For the stars that shine
pi_73101925
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:33 schreef Elcadarn het volgende:
Het is te gek voor worden dat mijn kinderen zich moeten aanpassen aan een Import cultuur
Door een item in een kinderprogramma over het Suikerfeest? Aansteller
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:34 schreef Elcadarn het volgende:
en zeker te gek, dat een andere cultuur mij wordt opgedrongen omdat een tekenfilmpje mijn kinderen indoctrineert....

(nee geen pvv stemmer)
!
  vrijdag 25 september 2009 @ 15:35:06 #19
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_73101936
quote:

In andere woorden mensen willen in Nederland wonen met Nederlandse cultuur, dus zei passen zich aan.
Maar ze hoeven zich toch niet aan te passen? Het is alleen wel handig als ze weten wat het is.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_73101981
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:32 schreef Stali het volgende:

[..]

Nou niet helemaal.
Als kleine kinderen al heel jong leren over andere culturen, dan dat is natuurlijk helemaal niet goed want voor de PVV moet de hullie-zullie-kloof wel blijven bestaan.
Volgende targets zullen dan ook NMO en NIO zijn. Misschien Bosma van hier even meteen tippen.
pi_73101984
quote:

Hoezo moeten jouw kinderen zich aanpassen?
Die kinderen leren gewoon iets over een andere cultuur, wat is daar mis mee?
pi_73102002
quote:

(nee geen pvv stemmer)
Misschien moet je je kinderen dan ook niet laten opvoeden door je tv
pi_73102022
quote:

Er is ook een Sinterklaas DVD van het Zandkasteel hoor.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_73102062
quote:

(nee geen pvv stemmer)
Ah, de Nederlandse kerk maar anders zou je wel PVV stemmen he?
pi_73102065
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:29 schreef Elcadarn het volgende:

Ga jij datzelfde als overtuigd moslim maar eens doen.

Kado's met sinterklaas, kado's met kerst, kado's met verjaardag, kado's met suikerfeest. Het wordt een waar feest voor kinderen in NL.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')