quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:22 schreef TNA het volgende:
Er is echt geen grens aan de belachelijkheid van die partij
=quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:23 schreef Triggershot het volgende:
Windt je op over waarom moslims wel gratis vervoer kregen op suikerfeest en rest niet ofzo.
Hoeveel kerstafleveringen van tekenfilms zijn er wel niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:29 schreef Elcadarn het volgende:
Tuurlijk kan je zeggen belachelijk.... MAAR..... als die peuters horen dat alle kindertjes kado'tjesen zoetigheid
krijgen.... dan willen zij dit ook... ga jij als overtuigd christen (
) maar eens aan je jong uitleggen waarom dat geen kado'tjes krijgt voor het suikerfeest.....
Veel plezier met je jankend, zeurend jong...
Nou niet helemaal.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:23 schreef Triggershot het volgende:
Tering hé, er zijn belangrijkere zaken.
Door een item in een kinderprogramma over het Suikerfeest? Aanstellerquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:33 schreef Elcadarn het volgende:
Het is te gek voor worden dat mijn kinderen zich moeten aanpassen aan een Import cultuur
quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:34 schreef Elcadarn het volgende:
en zeker te gek, dat een andere cultuur mij wordt opgedrongen omdat een tekenfilmpje mijn kinderen indoctrineert....
(nee geen pvv stemmer)
Maar ze hoeven zich toch niet aan te passen? Het is alleen wel handig als ze weten wat het is.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:33 schreef Elcadarn het volgende:
Kerst = Nederlands feest = Nederlandse cultuur
Suikerfeest = Islamitisch feest = Import cultuur
Eigen cultuur > Import cultuur (zou zo horen te zijn)
In andere woorden mensen willen in Nederland wonen met Nederlandse cultuur, dus zei passen zich aan.
Het is te gek voor worden dat mijn kinderen zich moeten aanpassen aan een Import cultuur
Volgende targets zullen dan ook NMO en NIO zijn. Misschien Bosma van hier even meteen tippen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Nou niet helemaal.
Als kleine kinderen al heel jong leren over andere culturen, dan dat is natuurlijk helemaal niet goed want voor de PVV moet de hullie-zullie-kloof wel blijven bestaan.
Hoezo moeten jouw kinderen zich aanpassen?quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:33 schreef Elcadarn het volgende:
In andere woorden mensen willen in Nederland wonen met Nederlandse cultuur, dus zei passen zich aan.
Misschien moet je je kinderen dan ook niet laten opvoeden door je tvquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:34 schreef Elcadarn het volgende:
en zeker te gek, dat een andere cultuur mij wordt opgedrongen omdat een tekenfilmpje mijn kinderen indoctrineert....
(nee geen pvv stemmer)
Er is ook een Sinterklaas DVD van het Zandkasteel hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:33 schreef Elcadarn het volgende:
Ga jij datzelfde als overtuigd moslim maar eens doen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:29 schreef Elcadarn het volgende:
Tuurlijk kan je zeggen belachelijk.... MAAR..... als die peuters horen dat alle kindertjes kado'tjesen zoetigheid
krijgen.... dan willen zij dit ook... ga jij als overtuigd christen (
) maar eens aan je jong uitleggen waarom dat geen kado'tjes krijgt voor het suikerfeest.....
Veel plezier met je jankend, zeurend jong...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |