quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:31 schreef Schenkstroop het volgende:
"mijn ogen zitten hier hoor ! ... "
Moet je heel droog zeggen ja dat weet ik.. en dan kijk je verder naar de vrouwelijke ballen.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:49 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Zonder plaatje is deze topic waardeloos:
[ afbeelding ]
Is dat je neukertje als ik zo vrij mag zijn om te vragen? Ze doet doet me trouwens denken aan die nieuwe mod "breathtaking" Waarom weet ik niet precies...quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:49 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldige episodequote:Why do women have boobs?
So have something to look at while you are talking to them
Goed topic!quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:49 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[ afbeelding ]
Nee... Dit is gewoon Google => inkijk. Het zal vast wel zo'n Amerikaanse slut zijn die je een donker steegje in wilt slepen om daar eens...quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Is dat je neukertje als ik zo vrij mag zijn om te vragen? Ze doet doet me trouwens denken aan die nieuwe mod "breathtaking" Waarom weet ik niet precies...
Leg het nog eens uit?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:55 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Een topic over dit onderwerp kan gewoon niet zonder pics. Mensen moeten wel weten waar over gepraat wordt.
wellicht heeft die ook tieten?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Is dat je neukertje als ik zo vrij mag zijn om te vragen? Ze doet doet me trouwens denken aan die nieuwe mod "breathtaking" Waarom weet ik niet precies...
BT heeft niet zulke tieten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hellep.. hellep hellep hellep.... ik wil tietennnnnnnquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:49 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, ik lette niet op... wat zei je?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:44 schreef Tamashii het volgende:
Godverdomme, mannen zijn allemaal dezelfde vieze varkens!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |