Ik heb thuis wel een action die er filmstrips van maakt, misschien dat je zoiets bedoelt. Ik kijk vanavond even voor je.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:54 schreef MaximumRush het volgende:
Even een kick.
Ik ben op zoek naar tutorial van hoe ik foto's eruit kan laten zien als echte foto's. Dus een glansje overheen, schaduw ed.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Crossprocessen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:24 schreef Kuhly het volgende:
Hoi,
Ik had even een vraagje.
Ooit vertelde mij iemand een naam van een techniek, waardoor je foto's als deze kreeg: http://hardsoftgeek.com.a(...)sunset_1680x1050.jpg
Het was iets met meerdere foto's maken en dan over elkaar heen "leggen". (Of gewoon een naam voor deze style van bewerken?)
Toen fijn googlen en vond ik dan ook een hoop mooie foto's. Alleen nu heb ik geen idee meer hoe dat heet. Weet iemand dat?
HDR?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:24 schreef Kuhly het volgende:
Hoi,
Ik had even een vraagje.
Ooit vertelde mij iemand een naam van een techniek, waardoor je foto's als deze kreeg: http://hardsoftgeek.com.a(...)sunset_1680x1050.jpg
Het was iets met meerdere foto's maken en dan over elkaar heen "leggen". (Of gewoon een naam voor deze style van bewerken?)
Toen fijn googlen en vond ik dan ook een hoop mooie foto's. Alleen nu heb ik geen idee meer hoe dat heet. Weet iemand dat?
Komt het misschien omdat het je background-layer is?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mijn clone stamp functie doet vreemd. Doet z'n werk wel, maar maakt het donkerder. Voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Nee, doet het ook met losse bestanden.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Komt het misschien omdat het je background-layer is?
Wat je kan doen is de correctielaag die je wilt toepassen voorzien van een masker, met daarin de selectie van je hond.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:56 schreef Lonaa het volgende:
Hallo!
Ik ben weer eens met photoshop aan het spelen, en ik kom ergens niet uit.
Ik wil een deel van mijn foto anders aanpassen dan de rest.
Op de foto staat mijn hond in het kreupel hout, de kleur van de hond komt niet zo mooi uit, dus ik wil wat aan de kleurbalans doen. Nou kan ik de hond selecteren met mijn magic wand, en dan?
Hoe was ik dan alleen mijn hond aan?
Heb het zo net geprobeerd, maar toen ging ie alles eromheen aanpassen, en niet de hond. Heb ik alles eromheen geselcteerd met de magic wand, maar ook dat mocht niet baten.
Help...
hoe heb je het nu opgelost dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:15 schreef Lonaa het volgende:
Haha, ja sorry.![]()
Dankjewel in ieder geval.Ik ga daar ook eens mee spelen.
Hond selecteren met magic wand. Layer -> New adjustment layer -> color balance. Rood omhoog, geel omlaag. En daar kwam mijn hondje.quote:
De omgeving heb ik ook nog helemaal niks aan gedaan, dat komt zo. Ik wilde eerst het hondje er uit laten springen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:24 schreef JDx het volgende:
Jammer dat de omgeving nu wel heel kleurloos is.
Ooh! Dat ga ik inderdaad eens proberen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:37 schreef very het volgende:
Selectie werkte hier wel lekker. Maar als je ECHT goed wilt selecteren, moet je dit eens proberen:
Wowquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:37 schreef very het volgende:
Selectie werkte hier wel lekker. Maar als je ECHT goed wilt selecteren, moet je dit eens proberen:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |