deden ze expressquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:13 schreef trxq het volgende:
hahahaha kanker hard gedist kale turkey
Ik had dat wijf van der linker kant gekozenquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:25 schreef MilfLover het volgende:
hij lijkt niet echt blij met overgebleven dames.
gegarandeerd neuken (al dan niet met zak)quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:26 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik had dat wijf van der linker kant gekozen
Me 2. Zeker bij de keuze die overbleef.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:26 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik had dat wijf van der linker kant gekozen
Heb nog niet echt lekkere dames gezien. Vorig jaar was het toch beter.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:04 schreef RedFever007 het volgende:
+ hoofdvraag: Zijn er nog lekkere dames ??
-edit- vond die michelle wel leuk net![]()
![]()
Mijn gedachte precies!quote:Op woensdag 30 september 2009 20:03 schreef Scarface2004 het volgende:
Shit ey, 1 van die dames lijkt echt op Mena Suvari
Volgens mij die Karlijn/Carlijn.
[ afbeelding ]
herkenning!quote:Op woensdag 30 september 2009 20:08 schreef beeer het volgende:
[..]
Mijn gedachte precies!
Godver ik kijk dit gewoon weer
Sabine van net zag er wel leuk uit... en die met die tattoo op haar borst... Kim geloof ikquote:Op woensdag 30 september 2009 20:04 schreef RedFever007 het volgende:
+ hoofdvraag: Zijn er nog lekkere dames ??
-edit- vond die michelle wel leuk net![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:06 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Heb nog niet echt lekkere dames gezien. Vorig jaar was het toch beter.
5 per dagquote:Op woensdag 30 september 2009 20:15 schreef MilfLover het volgende:
Hoeveel afleveringen worden er per dag opgenomen want volgens mij heeft Ymke elke keer hetzelfde aan.
idd die zit al een tijdje in het publiekquote:Op woensdag 30 september 2009 20:23 schreef RedFever007 het volgende:
Goh, dit is niet een beetje gescript ofzo![]()
Ik lette ook ff niet opquote:Op woensdag 30 september 2009 20:23 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Heb het ff gemist maar wat was de uitspraak?
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:23 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Heb het ff gemist maar wat was de uitspraak?
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:23 schreef Igen het volgende:
Lette even niet op... Wat zij die vriend van 'm?
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:23 schreef Christiaan het volgende:
Wat zei hij nou, was net even wegtoen ze wegdrukten dus
Inderdaadquote:Op woensdag 30 september 2009 20:27 schreef MilfLover het volgende:
Wat is dit nou weer voor een gast dan met zijn eekhoorn in zijn nek.
Van Groningen naar Maasmechelen geredenquote:Op woensdag 30 september 2009 20:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Helemaal voor niets dat filmpje opgenomen
Ik twijfelde of het een vent of een dame was.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:28 schreef Krizzol het volgende:
wie was die gay die met hem mee was dan
overduidelijk stylist.
Maar bij zn voorganger drukte ze ronde 1 gelijk weg...dusja, ze lult ook maar watquote:Op woensdag 30 september 2009 20:25 schreef Rucebo het volgende:
Ik vind dat je iedereen een kans moet geven
En daarom drukken ze weg. Stel onzekere dames. Alle gasten proberen daar toch makkelijk een dame te scoren...quote:Op woensdag 30 september 2009 20:25 schreef Krizzol het volgende:
dat hij op meerdere type dames viel
het lag er maar net aan wat er beschikbaar was.
oftewel: gewellig neuksletje gezocht voor me love you long time spektakelen
Tuurlijk, maar de manier waarop ze het zei ook...quote:Op woensdag 30 september 2009 20:31 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Maar bij zn voorganger drukte ze ronde 1 gelijk weg...dusja, ze lult ook maar wat
Tis natuurlijk geen zin waarmee je een date scoort.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:25 schreef Krizzol het volgende:
dat hij op meerdere type dames viel
het lag er maar net aan wat er beschikbaar was.
oftewel: gewellig neuksletje gezocht voor me love you long time spektakelen
inderdaad, ik vond het wel een leuke knul..quote:Op woensdag 30 september 2009 20:38 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Tis natuurlijk geen zin waarmee je een date scoort.
Maarja die wijven daar snappen niet dat zo'n cameraploeg een halve dag bij die gasten op bezoek is, en dan wordt er wel eens wat gezegd.
En juist dat laten ze erin.
Verder moeten ze ook niet zo zeiken, om van die kleine kut dingetjes mensen wegstemmen terwijl ze zelf oerlelijk zijn.
wil je nou een date of wa?
hij had er zeker een neus voorquote:ja ik weet niet waarom het is mis gegaan, ik ben gewoon mezelf, laat zien wie ik ben. Mensen beoordelen je snel op het uiterlijk, het innerlijk is juist het belangrijkste wat een mens bezit. zonder uiterlijk kun je leven, zonder innerlijk heeft het gewoon geen zin
quote:Op woensdag 30 september 2009 22:35 schreef Biskwie het volgende:
zonder uiterlijk kan je leven
wat wil je doen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:57 schreef masterovic het volgende:
weet iemand de hyves van Iris (eerste aflevering 21 sep 2009)? die vond iedereen zo lekker kennelijk.
Nee idd sommige van die chicks mogen al blij zijn als er al eens vent naar ze glimlacht.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:14 schreef snkr-xxx het volgende:
Was toch best een OK vent? Sommige chicks kunnen het zich volgens mij niet veroorloven zo kieskeurig te zijn hoor
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:15 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Nee idd sommige van die chicks mogen al blij zijn als er al eens vent naar ze glimlacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |