geregistreerd op: maandag 28 september 2009 @ 20:19quote:Op maandag 28 september 2009 20:42 schreef Obbie18 het volgende:
wat is dat voor gek wijf je die ymker ongelooflijk als ik haar zie of hoor krijg ik gewoon echt moordneigingen. het is gewoon diep triest ik heb gewoon een nieuw beeldbuis moeten aanschaffen omdat me beeld kapot is gegaan van de lelijkheid van ymke ze heeft ook echt op iedereen commetaar enzo ik hoop dat er een anti-ymke hyves komt dan wordt ik zker lid. ik hoop dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Leestekens aub? "Ik wordt"?quote:Op maandag 28 september 2009 20:42 schreef Obbie18 het volgende:
wat is dat voor gek wijf je die ymker ongelooflijk als ik haar zie of hoor krijg ik gewoon echt moordneigingen. het is gewoon diep triest ik heb gewoon een nieuw beeldbuis moeten aanschaffen omdat me beeld kapot is gegaan van de lelijkheid van ymke ze heeft ook echt op iedereen commetaar enzo ik hoop dat er een anti-ymke hyves komt dan wordt ik zker lid. ik hoop dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Ze doet gewoon alles om op TV te komen. Het lukt haar tot nu toe wel, maar ze faalt in haar antwoorden die ze geeft.quote:Op maandag 28 september 2009 23:59 schreef l3laster het volgende:
serieus die ymke spoort toch niet.... wtf man
ze heeft gewoon een goede beurt nodig.quote:
deden ze expressquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:13 schreef trxq het volgende:
hahahaha kanker hard gedist kale turkey
Ik had dat wijf van der linker kant gekozenquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:25 schreef MilfLover het volgende:
hij lijkt niet echt blij met overgebleven dames.
gegarandeerd neuken (al dan niet met zak)quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:26 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik had dat wijf van der linker kant gekozen
Me 2. Zeker bij de keuze die overbleef.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:26 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik had dat wijf van der linker kant gekozen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |