Centerparcs heeft EL, Sport1 & Film1quote:Op vrijdag 25 september 2009 03:17 schreef leipelullo het volgende:
Pff dit weekend naar fucking center parcs. Normaal heb ik eredivisie live, maar weet iemand een site waar ze een stream hebben van ajax-ado?
Of www.eredivisielive.nl , moet je wel betalen maar het beeld is imho altijd goed! (hangt wel van je inet snelheid af)quote:Op vrijdag 25 september 2009 03:17 schreef leipelullo het volgende:
Pff dit weekend naar fucking center parcs. Normaal heb ik eredivisie live, maar weet iemand een site waar ze een stream hebben van ajax-ado?
quote:
Ik heb al snel besloten dat ik mijn tijd beter kon gebruiken en alleen stukjes van de wedstrijd gezien maar het was niet best inderdaad.Van het collectief, niet zozeer van een man.quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:15 schreef Scorpie het volgende:
Baggerpot, maar goed, we zijn door. Wat viel Cvita door de mand gisteren
Nou, Silva vond ik toch wel echt het toppunt..quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb al snel besloten dat ik mijn tijd beter kon gebruiken en alleen stukjes van de wedstrijd gezien maar het was niet best inderdaad.Van het collectief, niet zozeer van een man.
Uh, geen EL hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 07:40 schreef FireFox1 het volgende:
Centerparcs heeft EL, Sport1 & Film1
Die kijkt bij mij verplicht meequote:Op vrijdag 25 september 2009 10:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb er helemaal niks van gezien, was bij mijn vriendin.
Hou toch op. Die jongen keept misschien een mindere partij. Een keeper dank je niet af op basis van een mindere prestatie.Zeker niet als het je niet eens punten heeft gekost.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:03 schreef Jeroennaarbeneden het volgende:
Ik vond Steek het dieptepunt. Vermeer maakte dinsdag ook al een onzekere indruk.
Tijd voor Verhoeven...?
Want dit was de eerste mindere partij van Steek in lange, lange tijdquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hou toch op. Die jongen keept misschien een mindere partij. Een keeper dank je niet af op basis van een mindere prestatie.Zeker niet als het je niet eens punten heeft gekost.
Voorlopig was dit seizoen alleen PSV slecht. Voor de rest heeft 'ie geen goal tegen gehad. Maargoed, jij wilt Jeroen Verhoeven geloof ik in Oranje zien, dus ik heb geen idee waarom ik serieus op je reageer.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:25 schreef navigator het volgende:
[..]
Want dit was de eerste mindere partij van Steek in lange, lange tijd
Gaarne niet op de feiten beoordelen maar op de onderbuikgevoelens!quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:48 schreef twi het volgende:
[..]
Voorlopig was dit seizoen alleen PSV slecht. Voor de rest heeft 'ie geen goal tegen gehad. Maargoed, jij wilt Jeroen Verhoeven geloof ik in Oranje zien, dus ik heb geen idee waarom ik serieus op je reageer.
Dacht dat de meeste VBL posters het daar aan het begin van de week niet mee eens warenquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:58 schreef Schanulleke het volgende:
Gaarne niet op de feiten beoordelen maar op de onderbuikgevoelens!
Dat zal de jeugdige onbezonnenheid wel zijnquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:05 schreef twi het volgende:
[..]
Dacht dat de meeste VBL posters het daar aan het begin van de week niet mee eens waren
Zonde, vond hem best goed keepen dit seizoen.quote:Seizoen VVV-keeper Gentenaar nu al over
Het seizoen van Dennis Gentenaar is voorbij. De doelman van VVV-Venlo blijkt het afgelopen weekeinde in de wedstrijd tegen Ajax een kruisband van zijn linkerknie te hebben gescheurd. Onderzoek in het ziekenhuis wees dat zojuist uit.
Pas nadat de zwelling was verminderd kon het gewricht van Gentenaar nader worden bekeken. Aangezien er nog vocht in de knie zit kan de speler waarschijnlijk pas over enkele weken worden geopereerd. De revalidatie gaat naar verwachting zes tot negen maanden in beslag nemen.
quote:Leo Driessen, masochist of verslaggever
De eerste ronde van het KNVB-beker toernooi zit erop. AGOVV-uit is altijd lastig; de Apeldoornse veste is haast onneembaar. De tactische vondsten van het meesterbrein John van de Brom zijn ondoorgrondelijk. De oud-Ajacied Olaf Lindenbergh is een echte leider van het talentvolle ensemble uit Apeldoorn, van der Haar een spits die altijd al onderschat is geweest.
Ajax struikelde over het zoveelste aanbiedingen tapijtje van Carpet-land, wat een voetbalveld moet voorstellen. Ik ben al geen voorstander van plastic gras, maar wat ze in Apeldoorn hebben liggen lijkt natuurlijk nergens op.
Martin Jol noemde het een ijsbaan, ik begreep meteen waarom Luis Suarez niet vanaf het begin aan de aftrap stond. Hebt u ooit wel eens een Uruquaan een 10 kilometer zien schaatsen?
Ajax won, maar daar was dan ook alles mee gezegd. Ik heb me niet geërgerd aan het spel, ook niet aan de liederen die van de noodtribune afkwamen over de keeper van AGOVV; ik vond ze wel vermakelijk. Ik heb me een beetje geschaamd voor Miralem Sulejmani, in deze vorm is hij het Ajax-shirt onwaardig.
Je zou zeggen dat ik een leuke avond heb gehad, we zijn immers door. Niets is minder waar. Ik heb me groen en geel geërgerd aan één iemand: Leo Driessen. Leo deed zoals gewoonlijk verslag van een wedstrijd van Ajax. Waarom eigenlijk? Om de neutrale toeschouwer te voorzien van zijn anti-Ajax propaganda? Om Ajax-supporters te plezieren met zijn denigrerende gebrabbel? Om zijn masochistische inslag te bevredigen door alle hoon over zich heen te krijgen van Ajax-minnende kijkers? Ik denk het laatste.
Ik ken Leo al bijna 30 jaar. Ik behoorde tot een vriendenclubje waar zijn broer ook lid van was, we zaalvoetbalde voor café Drukwerk, wat gelegen was aan de Singel. We speelden bij vv Sloterdijk in het vierde van de zaterdagafdeling. Op zaterdagavond zaten we in café Paauwe in Slotermeer en op zondag voor de wedstrijd van Ajax in café de Sloterplas om een balletje gehakt te eten. Vervolgens vertrokken we naar de Middenweg om een kaartje te halen voor vak R in de Meer. Het waren mooie tijden in de begin jaren 80. Leo is 8 jaar ouder dan ik en was toen een begin dertiger, leraar Nederlands en op zoek naar erkenning in de sportjournalistiek. Via Felix Meurders kwam hij bij Langs de Lijn terecht. Apentrots vertelde dat hij na de wedstrijd van ons team dat hij zondag zijn eerste wedstrijd van Ajax mocht verslaan; wij waren stinkend jaloers.
Ik ben een paar keer met hem mee geweest, perskaartje om, koptelefoontje op en Leo versloeg de flitsen van de wedstrijden. Erg stoer vond ik het als jongen van 20. Na afloop kon je naar de persconferentie en naar het spelershome. Ook ik was apentrots dat Leo tot onze vriendengroep behoorde. Maar Leo veranderde als we over Ajax spraken, ineens was hij de zogenaamde objectieve commentator, hij werd een betweter, de zogenaamde kenner en zijn cynische inslag verhevigde naarmate zijn roem groeide.
Leo ging de Tour de France verslaan en maakte furore in de avondetappe met zijn persiflage op Koen Verhoef als “Ab Kaashoek”. Leo deed niet iedere zaterdag meer mee met het vierde van vv Sloterdijk, hij had het te druk en ontgroeide ons. Als hij er wel was, deed hij er alles aan om op te vallen als BN-er, in het veld, achteraf in de kantine en in de kroeg.
Leo verloor zijn roots door zijn succes, hij kreeg een antipathie tegen Ajax omdat ze hem minder belangrijk vonden dan hijzelf. Bij Roda, PSV, Feyenoord, Willem II en FC Den Bosch werd hij beter ontvangen dan bij Ajax, spelers van deze clubs wilden wel door hem geïnterviewd worden, sommigen van Ajax waaronder Lerby, van Basten, Kieft en van ’t Schip niet. Ze waren zijn cynisme meer dan zat. Ik zelf had het op 28-jarige leeftijd helemaal gehad met Leo, ik had hem namelijk om een vriendendienst gevraagd. Hij zou een bandje inspreken voor een zeer lokale actie, maar toen ik hem hier een week van tevoren over belde, kreeg ik te horen dat hij daar normaal een paar duizend gulden voor kreeg. Maar hij zou kijken of hij tijd had. U begrijpt het al, nooit een bandje ontvangen.
Leo was Leo niet meer, Leo had het te hoog in de bol gekregen nadat hij de hit “Dromen zijn bedrog” voor Marco Borsato had geschreven. Na AGOVV weet ik het zeker, Leo heeft zijn gedrag van de begin jaren 80 doorgezet en tot in de perfectie ontwikkeld. Van apentrotse beginner tot volleerd masochist. Het wordt tijd voor de “anti Leo Driessen regeling”. Op Hyves zijn ze al begonnen.
http://antidriessen.hyves.nl/
http://www.uithaal.nl/?p=11381
Foto: Paul Blank
Remko van der Ploeg
Ik wilde vanmiddag al zeggen: "Ik mag dan kritisch zijn, maar ik laat me niet bekeren tot Eindhovenaar! Het gloeilampje heb ik nog niet gezien."quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:14 schreef Cavalier1 het volgende:
Bekeren tot wat?
Je kan beter die linksbuiten van AGOVV halen, international Silva werd zoekgespeeldquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:17 schreef thewishmaster het volgende:
Cvitanich schiet twee/drie keer per jaar uit zijn slof en loopt de rest van het jaar anoniem mee. Sulejmani komt niet eens een rechtsback van AGOVV voorbij, wat dat betreft kun je net zo goed Marc Overmars gaan terughalen. Het is te hopen dat Suarez dit jaar in ieder geval bij Ajax blijft.
Je weet dat de bijnaam Don Leo iemand anders toebehoort?quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:53 schreef Barca het volgende:
Waar sommigen zich druk om maken!?! Alsof de mening van Don Leo er ook maar enigszins toe doet!
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:53 schreef Barca het volgende:
Waar sommigen zich druk om maken!?! Alsof de mening van Don Leo er ook maar enigszins toe doet!
wat voor foutmelding krijg je?quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:30 schreef b.b.qnoeiert het volgende:
mijn scc wordt niet geaccepteerd, weet iemand waar dat aan kan liggen?
wat een naaistreekquote:Op zaterdag 26 september 2009 09:32 schreef b.b.qnoeiert het volgende:
ik was net bij een ticketbox point, en die zei dat ie niet gepakt werd door het systeem.Ajax en ticketbox zijn nu natuurlijk niet te bereiken.
je kan 2 barcodes invoeren, die van jezelf en die van een ander, krijg je allebei je kaaren thuisgestuurd. Dan zit je ook bij elkaar.quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:38 schreef b.b.qnoeiert het volgende:
nee, dat heb ik nog niet gedaan, maar als we met z'n tweeen zijn, heeft de registratie van een zo'n kaart toch niet zo heel veel zin, (als je iig bij elkaar wilt zitten) of ben ik nu gek?
Ga me gewoon registreren en dan zie ik wel.
Zowel ajax als de ticketbox werken van maandag tot vrijdag (iig telefonisch bereikbaar). Woon ook niet echt in de buurt van amsterdam om er ff langs te gaan.quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:49 schreef Rijpie het volgende:
[..]
je kan 2 barcodes invoeren, die van jezelf en die van een ander, krijg je allebei je kaaren thuisgestuurd. Dan zit je ook bij elkaar.
Dat had je al gezien, als het daar ook niet herkend wordt, dan is het vreemd
nu zijn ze gesloten?
Maar Beenhakker is een heer, Driessen voelt zich een hele Piet!quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je weet dat de bijnaam Don Leo iemand anders toebehoort?
Wél? Ik dacht van NIET! En, jij hoeft mijn mening niet belangrijk te vinden hoor. Jouw mening boeit mij ook niet. Niet persoonlijk overigens!quote:Op zaterdag 26 september 2009 08:50 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jouw mening gelukkig wel![]()
Morgen winnen van ADO
Dat van Donald vind ik wel jammer! Wie zittern er wel in de selectie?quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:44 schreef Cavalier1 het volgende:
Weer geen Wielaert in de selectie en ook Donald zit er niet bij...
Ik heb het idee dat je je mening wel aan iedereen aan het opdringen bent , met je papegaai gedrag (10000 x keer in het topic hetzelfde zeggen)quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:55 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar Beenhakker is een heer, Driessen voelt zich een hele Piet!
[..]
Wél? Ik dacht van NIET! En, jij hoeft mijn mening niet belangrijk te vinden hoor. Jouw mening boeit mij ook niet. Niet persoonlijk overigens!
Blijft raar dat 'ie tegen agovv links half stond...quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Urby trouwens definitief focus op linksbackpositie.. begrijpelijk met oog op Oranje. jammer voor het team.. vond hem aanvallend helemaal niet zo verkeerd
tsja.. gelukkig hebben we Anitaquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:49 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Blijft raar dat 'ie tegen agovv links half stond...
Da's jouw probleem. Ik ben alleen consequent in het geven van mijn mening. Overigens zie ik hier nooit iemand zijn/haar mening wijzigen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:28 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je je mening wel aan iedereen aan het opdringen bent , met je papegaai gedrag (10000 x keer in het topic hetzelfde zeggen)
De volledige selectie voor het duel dat om 12.30 uur bekend ziet er als volgt uit:quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:03 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat van Donald vind ik wel jammer! Wie zittern er wel in de selectie?
En terechtquote:Op zondag 27 september 2009 08:56 schreef peaceman het volgende:
Opvallend: Geen Silva bij de selectie.
Terecht. Tegenvallend: geen Lindgren in de selectie. Niet verrassend overigens. Hij zal onder Jol niet meer bij Ajax 1 horen.quote:Op zondag 27 september 2009 08:56 schreef peaceman het volgende:
Opvallend: Geen Silva bij de selectie.
En terecht, die heeft dinsdag met recht laten zien waarom ie niet meer bij het eerste zit. Speelde, net als Sarpong trouwens, dra-ma-tisch!quote:Op zondag 27 september 2009 12:20 schreef Barca het volgende:
Tegenvallend: geen Lindgren in de selectie. Niet verrassend overigens. Hij zal onder Jol niet meer bij Ajax 1 horen.
Niet mee eens. Ik vond hem juist 1 van de betere spelers. Betrouwbaar, ballen veroverend, de defensie ondersteunend.quote:Op zondag 27 september 2009 12:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
En terecht, die heeft dinsdag met recht laten zien waarom ie niet meer bij het eerste zit. Speelde, net als Sarpong trouwens, dra-ma-tisch!
Je bent wel een positieveling hequote:Op zondag 27 september 2009 13:27 schreef Barca het volgende:
Kennedy, Rommedahl, Sulejmani én Aissati ... 't is allemaal niks!
Realist.quote:
Het is maar hoe je het zietquote:
Wat is er zo goed aan hen dan? Wat hebben ze voor goeds laten zien?quote:
En dan toch met 3-0 winnen. Jemig, als het begint te lopen worden we met twee vingers in de neus kampioen!quote:Op zondag 27 september 2009 14:15 schreef RijstNatie het volgende:
Wat een afschuwlijk spel van ajax tegen ado.
Niet om aan te zien, lijken wel 11 individuele speler...
Elke potentiele kans om te scoren wordt om zeep geholpen omdat er gewoon niet over wordt gespeeld
lopen met de bal, te laat afspelen, verkeerde loopacties, drama![]()
En dat uit de mond van een lampie.quote:Op zondag 27 september 2009 14:15 schreef RijstNatie het volgende:
Wat zei ie eigenlijk? Ik versta mensen met een zachte g niet zo goedquote:Op zondag 27 september 2009 14:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dat uit de mond van een lampie.
Was wel buitenspel, werd in de rust getoond. Maar liefst 63 centimeter. Maargoed, gelukje dat de scheidsrechter het 'zag', want het had ook gewoon als 'bij twijfel heeft aanvallende partij voordeel' gezien kunnen worden.quote:Op zondag 27 september 2009 14:31 schreef TheFrankey het volgende:
De Zeeuw en Suarez! Super, Scheidsnog nooit gehoor van de voordeelregel. Werkte ook in ons voordeel want dat doelpunt van ado was geen buitenspel
Weet je hoeveel Ajacieden er zijn met een zachte g ?quote:Op zondag 27 september 2009 14:36 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Wat zei ie eigenlijk? Ik versta mensen met een zachte g niet zo goed
Het gaat niet zo zeer om de inhoud als wel op de manier waarop je de opmerking maakt. Het klinkt heerlijk mopperend. Negatief zoals een mannetje van 65 die langs de lijn bij het trainingveld staat.quote:Op zondag 27 september 2009 14:15 schreef Barca het volgende:
[..]
Wat is er zo goed aan hen dan? Wat hebben ze voor goeds laten zien?
Petrovic kom er maar inquote:'Van 't Schip ziet avontuur in Australië wel zitten'
27/09/2009 12:55
Melbourne Hart ziet in John van 't Schip een geschikte kandidaat om hoofdcoach te worden. De huidige assistent van Martin Jol staat niet afwijzend tegen die overstap, meldt De Telegraaf.
Na zijn actieve voetbalcarrière, waarin hij uitkwam voor Ajax en Genoa, werkte de 45-jarige Van 't Schip als jeugd- en beloftentrainer bij Ajax, was hij hoofdcoach bij FC Twente en werkte als assistent van Marco van Basten bij het Nederlands elftal en Ajax.
Na het vertrek van Van Basten uit Amsterdam ging Van 't Schip aan de slag als assistent van Jol. Zijn rol bij de Amsterdammers is echter minder groot dan het vorige seizoen.
Een PSV-er die klaagt over het niveau van Ajax? Ik lach me kapot hierquote:Op zondag 27 september 2009 14:15 schreef RijstNatie het volgende:
Niet om aan te zien, lijken wel 11 individuele speler...
Elke potentiele kans om te scoren wordt om zeep geholpen omdat er gewoon niet over wordt gespeeld
lopen met de bal, te laat afspelen, verkeerde loopacties, drama![]()
Misschien hebben jullie gewoon niks beters rondlopen?quote:Op zondag 27 september 2009 17:13 schreef navigator het volgende:
Wanner haalt Jol de poep uit zijn ogen en stelt die uberkneus Kennedy niet meer op?? Het is godverdomme een schande dat deze gast in Ajax 1 speelt! Te erg is het
oh jee, daar komt een kakkerlak. Als je niets toe te voegen hebt blijf dan wegquote:Op zondag 27 september 2009 17:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien hebben jullie gewoon niks beters rondlopen?
Damn, jij hebt echt een allerbelabberste kijk op het spelletje zeg, ongelooflijkquote:Op zondag 27 september 2009 16:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het gaat niet zo zeer om de inhoud als wel op de manier waarop je de opmerking maakt. Het klinkt heerlijk mopperend. Negatief zoals een mannetje van 65 die langs de lijn bij het trainingveld staat.
Zo slecht waren ze nog niet vandaag. Bij Kennedy waardeer ik het altijd wel dat hij wel wil werken. Hij heeft soms een goede voorzet, maar vooral zijn loopvermogen vind ik niet best.
Rommendahl sticht in ieder geval gevaar. Valt nog wel eens een goal uit.
Aissati speelt tenminste af en toe nog een bal af.
Sulejmani heeft vandaag niet gespeeld en moet gewoon 5 wedstrijden volledig achter elkaar spelen. Op den duur komt hij er wel.
Cvitanich viel toch ook weer op vandaag. Redelijk spel en geeft als 1 van de weinige aanvallersook nog wel eens een bal af.
Ik snap niet dat iedereen Suarez zo goed vond vandaag. Veel aan de bal maar hij zorgde er ook voor dat menig aanval strandde door zijn gebrek aan overzicht.
Ik luister niet naar kleuters.quote:Op zondag 27 september 2009 17:19 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
oh jee, daar komt een kakkerlak. Als je niets toe te voegen hebt blijf dan weg
Er zijn al meerdere trainers geweest die het niet in hem zagen zitten in Eindhoven (Koeman, Vergoossen), dat zei al genoeg.quote:Op zondag 27 september 2009 17:30 schreef RijstNatie het volgende:
Waarom koopt ajax een bank zitter van PSV (aissati)?
Hij zat toch niet voor niks op de bank bij PSV, kom op zeg.. iedereen zag dat het uiteindelijk niks werd met die jonge..
Inderdaad. En dan Kennedy & Rommedahl.quote:Op zondag 27 september 2009 17:30 schreef RijstNatie het volgende:
Waarom koopt ajax een bank zitter van PSV (aissati)?
Hij zat toch niet voor niks op de bank bij PSV, kom op zeg.. iedereen zag dat het uiteindelijk niks werd met die jonge..
rommedahl legt er wel elk seizoen een stuk of 8-10 in. Mits hij vaak in de basis staatquote:Op zondag 27 september 2009 17:36 schreef Barca het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan Kennedy & Rommedahl.
Sulejmani kopen is ook zo'n briljante actie!
Sulejmani kopen vond ik niet zo'n vreemde actie. Het bedrag waar het voor is gebeurd slaat alleen totaal nergens op. Kennedy en Rommedahl zijn de enige spelers die in het huidige systeem als rechtermiddenvelder kunnen spelen, dus ik verwacht nog veel ergernissen dit seizoen.quote:Op zondag 27 september 2009 17:36 schreef Barca het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan Kennedy & Rommedahl.
Sulejmani kopen is ook zo'n briljante actie!
Sulejmani was weergaloos bij Heerenveen, op basis daarvan is hij gekocht.quote:Op zondag 27 september 2009 17:43 schreef Barca het volgende:
Maar Sulejmani laat nauwelijks tot nooit iets goeds zien! Kennedy, Rommedahl en AIssati idem. Lindgren is weliswaar een ander type speler maar voor de ploeg beter. Laat Donald meer spelen!
Ja, en dat maakt hem tot een succesvolle speler bij Ajax?!quote:Op zondag 27 september 2009 17:45 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Sulejmani was weergaloos bij Heerenveen, op basis daarvan is hij gekocht.
Ja Donald op rechtsbuiten zetten ! Uhm kerel, de plek van Donald is bezet, daar spelen 2 van onze betere spelers. De Zeeuw en Enoh. Als van Basten & co een glazen bol hadden, was Sulejmani wellicht niet gekocht inderdaad. En 16 miljoen is sowieso te veel dat klopt, maar jij doet alsof Sulejmani niet kan voetballen, terwijl hij bij Heerenveen wekelijks uitblinker was. Ik zou niet direct kunnen verklaren waarom Sulejmani nog niet veel heeft laten zien bij Ajax, maar jij noemt hem alleen vandaag al 10x terwijl heel die jongen niet gespeeld heeft. Je dringt je mening op aan anderen, laat dat gewoon achterwege. Beoordeel Sulejmani na een seizoen waarin hij 34 wedstrijden mag spelen, en niet op 4 basisplaatsen, 2 invalbeurten, een bekerwedstrijd en 3 tribuneplekken. Jol zit daar ook gewoon fout, zo'n jongen moet vertrouwen krijgen en ritme op doen. Hij is vanaf zijn komst bij Ajax alleen maar heen en weer geslingerd door het team, is een aantal keer geblesseerd geweest en nu hij eindelijk fit is speelt ie amper. Hem vervolgens alle wedstrijden dat hij speelt slecht noemen, terwijl de rest het net zo slecht, zo niet slechter deed, is gewoon bullshit en sneu. Objectief oordelen blijft te moeilijk voor je blijkbaar.quote:Op zondag 27 september 2009 17:43 schreef Barca het volgende:
Maar Sulejmani laat nauwelijks tot nooit iets goeds zien! Kennedy, Rommedahl en AIssati idem. Lindgren is weliswaar een ander type speler maar voor de ploeg beter. Laat Donald meer spelen!
quote:Op zondag 27 september 2009 17:53 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, en dat maakt hem tot een succesvolle speler bij Ajax?!
Je kan hem rustig weg doen.quote:Op zondag 27 september 2009 18:08 schreef Lebawski het volgende:
Je kan hem nog niet afschrijven, onmogelijk.
Je maakt meer verlies als je hem nu verkoopt dan over 1 jaar. Gewoon erbij houden. Je gaat trouwens niet in op mijn vorige reactie op jou.quote:
Maar scheelt wel weer een jaar salaris. Zoals ik al eerder zei: soms moet je je verlies nemen en investeren in een verbetering.quote:Op zondag 27 september 2009 18:16 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Je maakt meer verlies als je hem nu verkoopt dan over 1 jaar. Gewoon erbij houden. Je gaat trouwens niet in op mijn vorige reactie op jou.
Donald moet centraal, hij heeft daar de kwaliteiten voor. Niet om op de flank te spelen.quote:Op zondag 27 september 2009 18:46 schreef Barca het volgende:
Donald kan op een heel andere positie spelen dan De Zeeuw en Enoh!
Jawel, dat zeg ik ook niet, dat maak jij er weer van. Ik geef alleen aan dat jij elke wedstrijd van Sulejmani slecht vind, terwijl er spelers bij lopen die het dan nóg slechter doen. Ik wil best wat quotes van je gaan zoeken, maar bespaar me de moeite. Iedereen weet hoe jij bent.quote:Ik heb niet alleen vandaag gezegd dat Sulejmani een slechte speler is. Ik zeg ook van andere spelers dat ze slecht zijn. Maar ja ... dát wil jij niet zien!
Niemand noemt Gabri. Maar, een middenveld met Donald, De Zeeuw, Enoh en Anita ?? 4 controleurs/centrale middenvelders op een lijn ? Of ga je nu vertellen dat Enoh rechtsback moet, en Van der Wiel centraal aangezien Verthonghen er niks van kan volgens jou, zelfs niet na 7x de 0 inmiddels... ?quote:Gabri?! hahaha! Die is voortdurend geblesseerd. Donald op rechts, Anita op links. Lindgren is niet meer welkom bij Ajax volgens de technische staf. Dat is zo klaar als een klontje.
Ja ik zat er eigenlijk ook wel op de wachten maar wist dat dit zou gaan gebeuren.. wat was die tyfusbelg een drama vandaag zeg.. godsklere..quote:Op zondag 27 september 2009 21:53 schreef Rijpie het volgende:
wat een slechte samenvatting bij de NOS. De arbitrale fouten komen nergens voor, iets wat me helaas maar al te vaak opvalt bij samenvattingen van ajax.
Hopelijk zijn je rapteksten beter dan je posts op fok, idiootquote:Op zondag 27 september 2009 21:04 schreef Barca het volgende:
thewishmaster noemt Gabri.
Zoals gezegd: ik zeg het ook van andere spelers als ze slecht zijn. En nogmaals: dat wil jij niet zien! Jij wilt graag geloven dat ik aan enkele spelers een hekel heb.
Donald kan op de flanken juist zijn aanvallende kwaliteiten kwijt. Daar kan je creatiever spelen.
Je weet mijn opstelling zo langzamerhand toch wel? Ach nee ... jij hebt moeite met lezen en nadenken.
Bedoel je de opstelling met Boulahrouz? Of die met Huntelaar en Seedorf? Of die met Tiendalli, Landzaat en Braafheid?quote:Op zondag 27 september 2009 21:04 schreef Barca het volgende:
Je weet mijn opstelling zo langzamerhand toch wel?
Sulejmani in vorm? HAHAHA!!quote:Op maandag 28 september 2009 11:16 schreef w00h00 het volgende:
Sulejmani, als hij straks weer in vorm is, en Suarez op de flanken en Pantelic in de spits.
Slomimanie heb ik na AGOVV opgegeven...quote:Op maandag 28 september 2009 11:16 schreef w00h00 het volgende:
Sulejmani, als hij straks weer in vorm is, en Suarez op de flanken en Pantelic in de spits.
Toen pas? Wat is het trouwens druk hier!quote:Op maandag 28 september 2009 16:15 schreef soppa het volgende:
[..]
Slomimanie heb ik na AGOVV opgegeven...
Zonder die goal was het ook al een heldquote:Op maandag 28 september 2009 16:04 schreef Barca het volgende:
[..]
Sulejmani in vorm? HAHAHA!!
Pantelic1 doelpunt (niet te missen) en meteen een held
En toen ging de wekker!quote:Op maandag 28 september 2009 17:49 schreef Silaz het volgende:
[..]
Zonder die goal was het ook al een held
Volgens mij is Barca een van de briljantste kloons ooit...quote:Op maandag 28 september 2009 18:57 schreef de_huig het volgende:
hahaha ik vraag me echt af waarom ik tegen beter weten in toch nog elke keer dit Ajaxtopic aanklik![]()
![]()
![]()
nouja.."Ajaxtopic"..barca's herhaalhoekje..kolere zeg, word jij nou niet moe van jezelf?
om toch maar ontopic te reageren.. ik geloof nog steeds in Sulejmani..alleen die jongen moet vertrouwen krijgen en houden..dus Jol moet hem maar gewoon laten staan en hem eventueel zelfs in de media complimenteren met dingen die die WEL goed doet.. zoals hard werken (dat zie ik hem namelijk nog steeds doen)
mja..dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 28 september 2009 20:17 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Volgens mij is Barca een van de briljantste kloons ooit...
Sulejmani kan heus wel voetballen maar ik betwijfel of het er bij Ajax ooit uit gaat komen. Volgens mij mist hij de mentale weerbaarheid om bij Ajax te gedijen. Daar gaan we nog met pijn in het hart naar kijken als hij straks bij een andere (concurrerende) club speelt.
Ajax-trainer Martin Jol liet zondag weten dat hij vreesde dat de komst van Elia ten koste van de ontwikkeling van recordaankoop Miralem Sulejmani zou gaan.quote:Op maandag 28 september 2009 18:57 schreef de_huig het volgende:
hahaha ik vraag me echt af waarom ik tegen beter weten in toch nog elke keer dit Ajaxtopic aanklik![]()
![]()
![]()
nouja.."Ajaxtopic"..barca's herhaalhoekje..kolere zeg, word jij nou niet moe van jezelf?
om toch maar ontopic te reageren.. ik geloof nog steeds in Sulejmani..alleen die jongen moet vertrouwen krijgen en houden..dus Jol moet hem maar gewoon laten staan en hem eventueel zelfs in de media complimenteren met dingen die die WEL goed doet.. zoals hard werken (dat zie ik hem namelijk nog steeds doen)
En terecht. Wat een domme impulsaankoop is dat geweest van Ajax. Goed gedaan van Heerenveen en Verbeek, dat wel. Een beetje onderbuik gevoelens creeeren, een beetje de hype opzwepen en kassa. Een hálf leuk seizoen, genoeg voor zestien miljoen. Ik durf mijn grootmoeders kunstgebit er op te zetten dat het niets meer met hem gaat worden bij Ajax.quote:Op maandag 28 september 2009 16:15 schreef soppa het volgende:
[..]
Slomimanie heb ik na AGOVV opgegeven...
Wel jammer.quote:Op maandag 28 september 2009 20:37 schreef Clough het volgende:
[..]
En terecht. Wat een domme impulsaankoop is dat geweest van Ajax. Goed gedaan van Heerenveen en Verbeek, dat wel. Een beetje onderbuik gevoelens creeeren, een beetje de hype opzwepen en kassa. Een hálf leuk seizoen, genoeg voor zestien miljoen. Ik durf mijn grootmoeders kunstgebit er op te zetten dat het niets meer met hem gaat worden bij Ajax.
Jol complimenteerde Sulejmani recent nog. (AGOVV als ik het me goed herinner.) Mc Mickey heeft in mijn ogen echter al te veel kansen om zich een waardige Ajacied te tonen verprutst. Het houdt een keer op.quote:Op maandag 28 september 2009 18:57 schreef de_huig het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |