abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73089895
Als niemand anders het doet, doe ik het wel

What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_73089901
Stormloop topique
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_73090004
pi_73090122
Zin in komende donderdag, Allez Les Ajacides!
  vrijdag 25 september 2009 @ 01:43:28 #5
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_73090193
Hoi.
A.F.C. Ajax
pi_73090270
Netjes gewonnen van Apeldoorn met de minst mogelijke inzet. Zo doe je dat!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_73090474
Pff dit weekend naar fucking center parcs. Normaal heb ik eredivisie live, maar weet iemand een site waar ze een stream hebben van ajax-ado?
Heb jij gezegd dat ik een lul ben?
pi_73090619
Kut ik had de laatste twintig minuten gemist
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_73090935
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 03:17 schreef leipelullo het volgende:
Pff dit weekend naar fucking center parcs. Normaal heb ik eredivisie live, maar weet iemand een site waar ze een stream hebben van ajax-ado?
Centerparcs heeft EL, Sport1 & Film1
pi_73091071
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 03:17 schreef leipelullo het volgende:
Of www.eredivisielive.nl , moet je wel betalen maar het beeld is imho altijd goed! (hangt wel van je inet snelheid af)
pi_73091149
Baggerpot, maar goed, we zijn door. Wat viel Cvita door de mand gisteren
pi_73091202
Yep Dario gaat het niet maken bij Ajax, die conclusie durf ik nu wel al te trekken. Hopen dat Bodul zich goed ontwikkelt bij Sparta

Het was wel weer verschrikkelijk slecht zeg. En Jol moet eens vast gaan houden aan 1 opstelling. Wat nou rust, gasten zijn begin 20 en moeten elke dat wel een wedstrijd kunnen spelen!

En asjeblieft asjeblieft, laat gisteren de laatste keer geweest zijn dat we die kut Kennedy in Ajax 1 hebben gezien
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_73092604
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 01:05 schreef FireFox1 het volgende:
Stormloop topique
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 25 september 2009 @ 10:04:41 #14
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_73093019
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 08:15 schreef Scorpie het volgende:
Baggerpot, maar goed, we zijn door. Wat viel Cvita door de mand gisteren
Ik heb al snel besloten dat ik mijn tijd beter kon gebruiken en alleen stukjes van de wedstrijd gezien maar het was niet best inderdaad.Van het collectief, niet zozeer van een man.
Life is what you make it.
pi_73093369
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 10:04 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ik heb al snel besloten dat ik mijn tijd beter kon gebruiken en alleen stukjes van de wedstrijd gezien maar het was niet best inderdaad.Van het collectief, niet zozeer van een man.
Nou, Silva vond ik toch wel echt het toppunt..
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 25 september 2009 @ 10:23:48 #16
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_73093490
Ik zag inderdaad een fractie dat Silva redelijk gedold werd door een wel erg frivool spelende aanvaller. Daar had hij even de beul moeten spelen.
pi_73093618
Silva werd echt gedold idd.
pi_73094309
Ik heb er helemaal niks van gezien, was bij mijn vriendin. Maar ik geloof ook niet dat ik iets gemist heb... .
-
pi_73094533
Ik vond Steek het dieptepunt. Vermeer maakte dinsdag ook al een onzekere indruk.

Tijd voor Verhoeven...?
  vrijdag 25 september 2009 @ 11:07:02 #20
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_73094627
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 07:40 schreef FireFox1 het volgende:

Centerparcs heeft EL, Sport1 & Film1
Uh, geen EL hoor.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  vrijdag 25 september 2009 @ 12:08:34 #21
72002 M-unit
Ajax Amsterdam
pi_73096298
waar is iedereen toch
pi_73096301
Dit soort wedstrijden kun je enkel maar verliezen.
Er stond ook geen team wat vaak samen heeft gespeeld. En om nu meteen weer spelers af te gaan schrijven op basis van 1 wedstrijd (Cvitanich)...
pi_73098810
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 10:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb er helemaal niks van gezien, was bij mijn vriendin.
Die kijkt bij mij verplicht mee
Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
  vrijdag 25 september 2009 @ 14:04:36 #24
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_73099362
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 11:03 schreef Jeroennaarbeneden het volgende:
Ik vond Steek het dieptepunt. Vermeer maakte dinsdag ook al een onzekere indruk.

Tijd voor Verhoeven...?
Hou toch op. Die jongen keept misschien een mindere partij. Een keeper dank je niet af op basis van een mindere prestatie.Zeker niet als het je niet eens punten heeft gekost.
pi_73099830
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 14:04 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Hou toch op. Die jongen keept misschien een mindere partij. Een keeper dank je niet af op basis van een mindere prestatie.Zeker niet als het je niet eens punten heeft gekost.
Want dit was de eerste mindere partij van Steek in lange, lange tijd
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_73100121
- edit -

[ Bericht 97% gewijzigd door Happel op 25-09-2009 15:02:32 ]
  vrijdag 25 september 2009 @ 14:48:36 #27
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_73100504
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 14:25 schreef navigator het volgende:

[..]

Want dit was de eerste mindere partij van Steek in lange, lange tijd
Voorlopig was dit seizoen alleen PSV slecht. Voor de rest heeft 'ie geen goal tegen gehad. Maargoed, jij wilt Jeroen Verhoeven geloof ik in Oranje zien, dus ik heb geen idee waarom ik serieus op je reageer.
  vrijdag 25 september 2009 @ 14:58:28 #28
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_73100815
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 14:48 schreef twi het volgende:

[..]

Voorlopig was dit seizoen alleen PSV slecht. Voor de rest heeft 'ie geen goal tegen gehad. Maargoed, jij wilt Jeroen Verhoeven geloof ik in Oranje zien, dus ik heb geen idee waarom ik serieus op je reageer.
Gaarne niet op de feiten beoordelen maar op de onderbuikgevoelens!
  vrijdag 25 september 2009 @ 15:05:40 #29
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_73101046
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 14:58 schreef Schanulleke het volgende:
Gaarne niet op de feiten beoordelen maar op de onderbuikgevoelens!
Dacht dat de meeste VBL posters het daar aan het begin van de week niet mee eens waren
  vrijdag 25 september 2009 @ 15:36:51 #30
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_73101983
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:05 schreef twi het volgende:

[..]

Dacht dat de meeste VBL posters het daar aan het begin van de week niet mee eens waren
Dat zal de jeugdige onbezonnenheid wel zijn
  vrijdag 25 september 2009 @ 15:59:12 #31
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_73102579
Stekelenburg inderdaad een paar foutjes, waaronder het veroorzaken van een penalty. toch geloof ik niet dat we een betere doelverdediger in de selectie hebben.

Silva wilde volgens Don Leo alles goed doen. Nou, maak er maar van: hij durfde geen foutjes te maken. Zo was het teruglopen in plaats van de aanvaller aan te pakken veel zeggend. Hij oogde onzeker, als een speler zonder zelfvertrouwen. Onder de vorige coaches speelde hij ook niet goed. Hadden we hem vorig seizoen maar laten gaan.

Kenhetniet heet niet voor niets zo natuurlijk! Wat een drama. Net als Rommellaar trouwens! Wie is er op het onzalige idee gekomen om dit Sjors en Sjimmie - duo te contracteren. Heel snel verkopen, al is het voor een appel en een ei!

Sulejmani speelde ook weer een grootse wedstrijd. Zijn krediet was al noppes komma nada. Verlos die gast, de club én de fans, alsjeblieft uit zijn lijden!

Cvitanich maakte kortgeleden 2 doelpunten, maar een stabiele speler in Ajax 1 zal hij nooit zijn. Nog zo'n miskoop!

Waar blijft de vuilnisman?!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  vrijdag 25 september 2009 @ 18:14:14 #32
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_73105819
Bekeren tot wat?
  vrijdag 25 september 2009 @ 18:32:13 #33
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_73106289
'Ajax is wereldberoemd, dus ook in Zuid-Korea'

25/09/2009 17:17

Hyun Jun Suk kwam op eigen initiatief naar Ajax toe en dwong een stage af. De Zuid-Koreaanse aanvaller zag zijn proefperiode onlangs met een week worden verlengd. De achttienjarige spits hoopt op een toekomst als Ajacied en is blij met de kans die hij heeft gekregen.

'Ajax is wereldberoemd, dus ook in Zuid-Korea', aldus Hyun Jun Suk. 'Nu ben ik elke dag blij om hier bij deze club te mogen zijn. Dat ik hier nu dagelijks mag trainen, is een droom voor me die uitkomt. Ik blijf nu nog een week, maar ga natuurlijk mijn best doen om langer te mogen blijven.'

'Hoe ik mezelf zou omschrijven als speler? Conditioneel en wat fysiek betreft, zit het bij mij goed. Ook heb ik een goede snelheid en voldoende zelfvertrouwen. Maar vergeet ook niet dat ik pas achttien ben. Vergeleken met meer volwassen spelers, kan ik nog veel leren.'

Ook wat de communicatie betreft wil Hyun Jun Suk nog veel leren. 'Ik wil zo snel mogelijk Engels en Nederlands leren. Toch lukt het nu al wel om me verstaanbaar te maken. Ik heb de afgelopen vijftien jaar dagelijks gevoetbald. En de voetbaltaal is overal in de wereld hetzelfde.'

vi.nl

Ben benieuwd wat het word met deze jongen. Zou leuk zijn als het een toevoegeing blijkt te zijn na zijn stage.
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
  vrijdag 25 september 2009 @ 18:33:50 #34
269412 Frederick_Blah
I vant to suck ur blaath!
pi_73106327
Sulejmani verkopen is verschrikkelijke kapitaalvernietiging.. hou 'm er voorlopig nog maar even bij, misschien komt zijn talent uiteindelijk weer bovendrijven.
  vrijdag 25 september 2009 @ 19:04:03 #35
200922 Sqoudson
Cookiemonsterrrr!
pi_73107208
Ik geloof al heel lang niet meer in Sulejmani, maar het is inderdaad pure geldverspilling om die gast nu al weg te bonjouren

Verder moeten we Cvitanich veel vaker laten spelen, dan komt die jongen er zeker wel!

En over Kennedy en Rommedahl zullen we het maar niet hebben
= Cause we'll hit you hard with yet another classic =
pi_73107499
quote:
Seizoen VVV-keeper Gentenaar nu al over

Het seizoen van Dennis Gentenaar is voorbij. De doelman van VVV-Venlo blijkt het afgelopen weekeinde in de wedstrijd tegen Ajax een kruisband van zijn linkerknie te hebben gescheurd. Onderzoek in het ziekenhuis wees dat zojuist uit.

Pas nadat de zwelling was verminderd kon het gewricht van Gentenaar nader worden bekeken. Aangezien er nog vocht in de knie zit kan de speler waarschijnlijk pas over enkele weken worden geopereerd. De revalidatie gaat naar verwachting zes tot negen maanden in beslag nemen.
Zonde, vond hem best goed keepen dit seizoen.
  vrijdag 25 september 2009 @ 20:17:26 #37
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_73109404
Cvitanich schiet twee/drie keer per jaar uit zijn slof en loopt de rest van het jaar anoniem mee. Sulejmani komt niet eens een rechtsback van AGOVV voorbij, wat dat betreft kun je net zo goed Marc Overmars gaan terughalen. Het is te hopen dat Suarez dit jaar in ieder geval bij Ajax blijft.
pi_73112074
Slaat de spijker op ze kop al zeg ik het zelf, Driessen mafkees:
quote:
Leo Driessen, masochist of verslaggever

De eerste ronde van het KNVB-beker toernooi zit erop. AGOVV-uit is altijd lastig; de Apeldoornse veste is haast onneembaar. De tactische vondsten van het meesterbrein John van de Brom zijn ondoorgrondelijk. De oud-Ajacied Olaf Lindenbergh is een echte leider van het talentvolle ensemble uit Apeldoorn, van der Haar een spits die altijd al onderschat is geweest.

Ajax struikelde over het zoveelste aanbiedingen tapijtje van Carpet-land, wat een voetbalveld moet voorstellen. Ik ben al geen voorstander van plastic gras, maar wat ze in Apeldoorn hebben liggen lijkt natuurlijk nergens op.
Martin Jol noemde het een ijsbaan, ik begreep meteen waarom Luis Suarez niet vanaf het begin aan de aftrap stond. Hebt u ooit wel eens een Uruquaan een 10 kilometer zien schaatsen?

Ajax won, maar daar was dan ook alles mee gezegd. Ik heb me niet geërgerd aan het spel, ook niet aan de liederen die van de noodtribune afkwamen over de keeper van AGOVV; ik vond ze wel vermakelijk. Ik heb me een beetje geschaamd voor Miralem Sulejmani, in deze vorm is hij het Ajax-shirt onwaardig.

Je zou zeggen dat ik een leuke avond heb gehad, we zijn immers door. Niets is minder waar. Ik heb me groen en geel geërgerd aan één iemand: Leo Driessen. Leo deed zoals gewoonlijk verslag van een wedstrijd van Ajax. Waarom eigenlijk? Om de neutrale toeschouwer te voorzien van zijn anti-Ajax propaganda? Om Ajax-supporters te plezieren met zijn denigrerende gebrabbel? Om zijn masochistische inslag te bevredigen door alle hoon over zich heen te krijgen van Ajax-minnende kijkers? Ik denk het laatste.

Ik ken Leo al bijna 30 jaar. Ik behoorde tot een vriendenclubje waar zijn broer ook lid van was, we zaalvoetbalde voor café Drukwerk, wat gelegen was aan de Singel. We speelden bij vv Sloterdijk in het vierde van de zaterdagafdeling. Op zaterdagavond zaten we in café Paauwe in Slotermeer en op zondag voor de wedstrijd van Ajax in café de Sloterplas om een balletje gehakt te eten. Vervolgens vertrokken we naar de Middenweg om een kaartje te halen voor vak R in de Meer. Het waren mooie tijden in de begin jaren 80. Leo is 8 jaar ouder dan ik en was toen een begin dertiger, leraar Nederlands en op zoek naar erkenning in de sportjournalistiek. Via Felix Meurders kwam hij bij Langs de Lijn terecht. Apentrots vertelde dat hij na de wedstrijd van ons team dat hij zondag zijn eerste wedstrijd van Ajax mocht verslaan; wij waren stinkend jaloers.

Ik ben een paar keer met hem mee geweest, perskaartje om, koptelefoontje op en Leo versloeg de flitsen van de wedstrijden. Erg stoer vond ik het als jongen van 20. Na afloop kon je naar de persconferentie en naar het spelershome. Ook ik was apentrots dat Leo tot onze vriendengroep behoorde. Maar Leo veranderde als we over Ajax spraken, ineens was hij de zogenaamde objectieve commentator, hij werd een betweter, de zogenaamde kenner en zijn cynische inslag verhevigde naarmate zijn roem groeide.

Leo ging de Tour de France verslaan en maakte furore in de avondetappe met zijn persiflage op Koen Verhoef als “Ab Kaashoek”. Leo deed niet iedere zaterdag meer mee met het vierde van vv Sloterdijk, hij had het te druk en ontgroeide ons. Als hij er wel was, deed hij er alles aan om op te vallen als BN-er, in het veld, achteraf in de kantine en in de kroeg.

Leo verloor zijn roots door zijn succes, hij kreeg een antipathie tegen Ajax omdat ze hem minder belangrijk vonden dan hijzelf. Bij Roda, PSV, Feyenoord, Willem II en FC Den Bosch werd hij beter ontvangen dan bij Ajax, spelers van deze clubs wilden wel door hem geïnterviewd worden, sommigen van Ajax waaronder Lerby, van Basten, Kieft en van ’t Schip niet. Ze waren zijn cynisme meer dan zat. Ik zelf had het op 28-jarige leeftijd helemaal gehad met Leo, ik had hem namelijk om een vriendendienst gevraagd. Hij zou een bandje inspreken voor een zeer lokale actie, maar toen ik hem hier een week van tevoren over belde, kreeg ik te horen dat hij daar normaal een paar duizend gulden voor kreeg. Maar hij zou kijken of hij tijd had. U begrijpt het al, nooit een bandje ontvangen.

Leo was Leo niet meer, Leo had het te hoog in de bol gekregen nadat hij de hit “Dromen zijn bedrog” voor Marco Borsato had geschreven. Na AGOVV weet ik het zeker, Leo heeft zijn gedrag van de begin jaren 80 doorgezet en tot in de perfectie ontwikkeld. Van apentrotse beginner tot volleerd masochist. Het wordt tijd voor de “anti Leo Driessen regeling”. Op Hyves zijn ze al begonnen.

http://antidriessen.hyves.nl/

http://www.uithaal.nl/?p=11381

Foto: Paul Blank

Remko van der Ploeg
Op woensdag 8 september 2010 13.23 schreef Houniet het volgende: Guus is de beste hier
Op donderdag 5 augustus 2010 01:45 schreef Fenomeno het volgende:
als ik later groot ben wil ik net zo worden als guus
  vrijdag 25 september 2009 @ 21:43:56 #39
30220 Barca
pi_73112112
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 18:14 schreef Cavalier1 het volgende:
Bekeren tot wat?
Ik wilde vanmiddag al zeggen: "Ik mag dan kritisch zijn, maar ik laat me niet bekeren tot Eindhovenaar! Het gloeilampje heb ik nog niet gezien."
pi_73112214
Wát, is hij de tekstschrijver van Dromen zijn bedrog !

Maargoed, ben het natuurlijk helemaal eens met dat stukje. Die vent lijkt nog wel die enige die de wedstrijden van mag Ajax verslaan
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  vrijdag 25 september 2009 @ 21:53:03 #41
30220 Barca
pi_73112342
Waar sommigen zich druk om maken!?! Alsof de mening van Don Leo er ook maar enigszins toe doet!
pi_73114653
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 20:17 schreef thewishmaster het volgende:
Cvitanich schiet twee/drie keer per jaar uit zijn slof en loopt de rest van het jaar anoniem mee. Sulejmani komt niet eens een rechtsback van AGOVV voorbij, wat dat betreft kun je net zo goed Marc Overmars gaan terughalen. Het is te hopen dat Suarez dit jaar in ieder geval bij Ajax blijft.
Je kan beter die linksbuiten van AGOVV halen, international Silva werd zoekgespeeld
MOKUM XXX RATED
  vrijdag 25 september 2009 @ 23:32:27 #43
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_73115330
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 21:53 schreef Barca het volgende:
Waar sommigen zich druk om maken!?! Alsof de mening van Don Leo er ook maar enigszins toe doet!
Je weet dat de bijnaam Don Leo iemand anders toebehoort?
pi_73115440
- op de man spelen is nog steeds niet toegestaan hier. -

[ Bericht 68% gewijzigd door Happel op 25-09-2009 23:41:34 ]
  zaterdag 26 september 2009 @ 08:50:20 #45
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_73119348
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 21:53 schreef Barca het volgende:

Jouw mening gelukkig wel

Morgen winnen van ADO
Ik ben inmiddels overleden
pi_73119542
Kaartje Ajax-Feyenoord in de pocket
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_73119647
mijn scc wordt niet geaccepteerd, weet iemand waar dat aan kan liggen?
pi_73119659
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 09:30 schreef b.b.qnoeiert het volgende:
mijn scc wordt niet geaccepteerd, weet iemand waar dat aan kan liggen?
wat voor foutmelding krijg je?
pi_73119668
ik was net bij een ticketbox point, en die zei dat ie niet gepakt werd door het systeem.Ajax en ticketbox zijn nu natuurlijk niet te bereiken.
pi_73119701
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 09:32 schreef b.b.qnoeiert het volgende:
ik was net bij een ticketbox point, en die zei dat ie niet gepakt werd door het systeem.Ajax en ticketbox zijn nu natuurlijk niet te bereiken.
wat een naaistreek
heb je je ook aangemeld bij https://ajax.voetbalticket-shop.nl ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')