ehm nee? We gaan mensen niet lopen opvoeden hier. Als ze zich niet kunnen gedragen horen en merken ze dat vanzelf maar vooraf dingen gaan roepen die men wel of niet moet doen behoort in dit geval niet tot onze taken. We zitten doorgaans bovenop topics met een racistische of antisemitische toon.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:43 schreef wakajawaka het volgende:
Het word nu dagelijkse, topics die anti-Joods zijn. Nu ging dit over Ajax maar er werd wel steeds over Joden gesproken en dit lokt weer antisemitisch opmerkingen en plaatjes uit. Zouden jullie er op kunnen aandringen dat als het over mensen met het Joodse ras/geloof gaat je deze mensen Joden noemt, en voetballers en supporters Ajacieden ip.v. Joden?
Je kunt toch zeggen dat als ze het over Ajax willen hebben dat ze gene Joden als naam mogen gebruiken?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ehm nee? We gaan mensen niet lopen opvoeden hier. Als ze zich niet kunnen gedragen horen en merken ze dat vanzelf maar vooraf dingen gaan roepen die men wel of niet moet doen behoort in dit geval niet tot onze taken. We zitten doorgaans bovenop topics met een racistische of antisemitische toon.
Als zoiets nodig zou zijn in een topic; sure, uiteraard.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:51 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Je kunt toch zeggen dat als ze het over Ajax willen hebben dat ze gene Joden als naam mogen gebruiken?
Supporters doen al jaren niet anders. Eigen supporters dan hè.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:51 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Je kunt toch zeggen dat als ze het over Ajax willen hebben dat ze gene Joden als naam mogen gebruiken?
[new kids on the block]quote:
Jammerquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:07 schreef swarmahoer het volgende:
vorige week was ik er niet
voor zover ik weet hebben we altijd 8 uur aangehouden, half uurtje voor de show
lijkt me ook prima trouwens, er is niks te bespreken
volgende keer doen we het gewoon stiekem!1212121quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:29 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jammer![]()
Ik neem aan dat SF zich bij jou aansluit.
Mods zonder mening
Goh, jij kunt in de toekomst kijken? Da's knap! Voorspel ook even de toto als je toch bezig bent.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:09 schreef swarmahoer het volgende:
denk dat je zelf ook wel snapt hoe dat topic af gaat lopen
quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:12 schreef Jordy-B het volgende:
Frisdrank en billen
Schuif die bagger nou gelijk naar onzin joh, in plaats van het een kans te geven.
jouw topics zijn makkelijker voorspelbelbaar dan een aflevering van sesamstraatquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:11 schreef sinadO het volgende:
[..]
Goh, jij kunt in de toekomst kijken? Da's knap! Voorspel ook even de toto als je toch bezig bent.
zie sjwquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:12 schreef Jordy-B het volgende:
Frisdrank en billen
Schuif die bagger nou gelijk naar onzin joh, in plaats van het een kans te geven.
Dus je wil eigenlijk zeggen dat Fok!kers en hun reacties voorspelbaar zijn. Doek heel KLB dan maar op want dat drijft op voorspelbaarheid.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jouw topics zijn makkelijker voorspelbelbaar dan een aflevering van sesamstraat
okee... "Zet die bagger nou gelijk op slot, ipv het een kans te gevenquote:
7 oktober zul je bedoelenquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:45 schreef swarmahoer het volgende:
ja zomerstop, 16e beginnen ze weer
ah, beterquote:
Wat een kuttopic zeg.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:34 schreef Juicyhil het volgende:
Zo`n katafschrikding
Allemaal 'TS is' posts. Noten die zooi
Ja.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:57 schreef PiRANiA het volgende:
Kan deze dicht:
[Centraal] Wegmisbruikers + Red mijn vakantie 4 okober
we hebben deze (met nieuwe OP, wiki aangepast etc.)
[Centraal] Wegmisbruikers + Red mijn vakantie 4 okt #1
Die hebben we in het vizier.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:00 schreef Nikmans het volgende:
Kan niemand die lil.Q94 eens wegtyfen, hij heeft meer topics in gesloten staan dan in KLB zelf
Nee.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:56 schreef Nikmans het volgende:
Ooh buurvrouw, wat doet u nu?
Deze lemming annex reltopic is ook nog open
Vandaag (quote:
Vandaagquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vandaag () of in totaal?
In totaal sinds september 2006.
Ja, das redelijk lang.quote:
Haha, je bent wel grappig!quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:31 schreef Biogarde het volgende:
Hallo appelsjap,
Mijn naam is Bio, en ik ben afkomstig van Nigeria.
Mijn dochtur heeft huis in Nederland, maar ook Nigeria.
Ik wil jouwe telefoon kopen voor 400 EUR.
Als is akkoord, dan graag gegevens van jou.
Mijn gegevens:
Klik klik Boulevard 22A Appartement 2.
Accountnumber: 65887
Hoor graag van jou.
ik ben mijn gal kwijt, ik ben afgezeken (viel nog mee eigenlijk, had erger verwacht) en getroost door "het kan altijd erger" ik ben er dus klaar mee.quote:
Ik vind het topic nog steeds vermakelijk welquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben mijn gal kwijt, ik ben afgezeken (viel nog mee eigenlijk, had erger verwacht) en getroost door "het kan altijd erger" ik ben er dus klaar mee.
het hoeft niet maar het mag. in het kader van opruimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |