op FOK zittenquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:29 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dan nog, met mensen uit een community op stap gaan, wel erg low level dat je dan geen vrienden hebt
Ik ga tenminste niet meeten met mensen van Fokquote:
Waarom rot je zelf niet opquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:31 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik ga tenminste niet meeten met mensen van Fok
Ben je nou nog niet opgerot? Blijkbaar boeien mijn reacties zo dat je je CS meeting mist
Wat lul je nou allemaal.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:29 schreef Elixabete het volgende:
[..]
op FOK zitten
Ga de FAQ lezen.
Het is geen dating site of whatever.
Dit is voor mensen die van reizen houden en cultuurdingetjes![]()
In November naar China en daar 2 weken met een chinees meedraaien bij haar thuis![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:25 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Nu weet ik ook je smaak
behaarde dikke wijven van een jaar of 16
Anyway niggz!
Ik ga op pad naar Brussel met wat CS maten
Bye bye
Zei je net ook alquote:
Ik ontken het tenminste nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:33 schreef Elixabete het volgende:
[..]
whos the nerd now btw
Guild Wars < 1 hour 1.089 hours
Lijkt er meer op dat jij hele dagen word gepest en voor nerd word uitgemaakt, en dit vervolgens op internet gaat afreageren op mensen die dit wél weten te combineren met een sociaal leven.quote:
Ikke niet, pas oordelen zodra je mij beter kent, wat, als ik jou reactie lees, ook nooit zal gebeuren.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:39 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Lijkt er meer op dat jij hele dagen word gepest en voor nerd word uitgemaakt, en dit vervolgens op internet gaat afreageren op mensen die dit wél weten te combineren met een sociaal leven.
En jij denkt dat je interessant genoeg bent om te leren kennen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:40 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ikke niet, pas oordelen zodra je mij beter kent, wat, als ik jou reactie lees, ook nooit zal gebeuren.
Dat hoor je mij niet zeggenquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:42 schreef DirkZz het volgende:
[..]
En jij denkt dat je interessant genoeg bent om te leren kennen?
Eensch met de Baronquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:44 schreef Goofisch het volgende:
Eind conclusie van dit topic.
-TS is is not good looking.
-TS woont in duitsland.
-TS speelt EVE online. Nog erger dan WoW
-TS Faalt snoeihard.
nee.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:46 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Eensch met de BaronHeb je B&A al gevangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |