Volgens mij is de kast ook de meest onverstaanbare band van NLquote:Op maandag 28 september 2009 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ik dacht altijd dat in dat liedje van De Kast, Woorden zonder Woorden, dat hij
We hebben woorden zonder woorden
en we lezen elkaars erfenissen
zong, maar het is dus ergernissen. Ik vond het al zo raar, je bent lang bij elkaar dus dan mag je ineens iemands erfenis lezen?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:38 schreef cemeteryslut het volgende:
het is niet persimistisch, maar pessimistisch
werdt net en publique verbeterd.
Dat is nog niet heel lang zo. De Jong: “Op 1 februari vorig jaar zijn we daarmee begonnen. Tot 1 februari 2003 is het plaatsen van deze duplicaatcode optioneel, daarna wordt het wettelijk verplicht. De bedoeling van dit brandmerk is zorgen dat een kwaadwillende geen overtreding kan begaan met de oorspronkelijke kentekenplaten waarvan de eigenaar de dupe wordt. Door de duidelijk zichtbare duplicaatcode – ook te zien bij fotocontroles – kan de rechtmatige eigenaar aantonen dat hij of zij daarvoor zelf niet aansprakelijk is.”quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:57 schreef Han-Pekel het volgende:
Ben er laatst achtergekomen dat het kleine 1'tje op een nummerbord betekend dat het niet het oorspronkelijke nummerbord is maar een duplicaat..
Nu ik dit aan het lezen ben hebben Koen en Sander het erover op 3FM!quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:28 schreef mmascha het volgende:
Dat er ook Tjolk halfvolle melk was!
Maarja, de koe is toch wel het minst leuke plaatje naast de aap(banaan), beer(chocolade) en haas(aarbei).
Het is Coenquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:38 schreef Coolfool het volgende:
[..]
Nu ik dit aan het lezen ben hebben Koen en Sander het erover op 3FM!
Ik dacht altijd dat als er een 1 op de plaat staat, dat de andere plaat gestolen was.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:57 schreef Han-Pekel het volgende:
Ben er laatst achtergekomen dat het kleine 1'tje op een nummerbord betekend dat het niet het oorspronkelijke nummerbord is maar een duplicaat..
Dat er een duplicaat van het duplicaat gemaakt isquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:53 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat als er een 1 op de plaat staat, dat de andere plaat gestolen was.![]()
Wat betekend die 2 dan?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:18 schreef M.rak het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat Mein Kampf van Hitler mijn kamp betekende. Later kwam ik er achter dat het mijn strijd was...
Dat Darth Vader zijn stem werd ingesproken door James Earl Jones kwam ik pas 2 maanden geleden achter. Heb nog nooit de link gelegdquote:
Waarom???quote:Op woensdag 30 september 2009 05:53 schreef Koekz het volgende:
[..]
Dat Darth Vader zijn stem werd ingesproken door James Earl Jones kwam ik pas 2 maanden geleden achter. Heb nog nooit de link gelegdIk dacht altijd dat er een blanke man was met zo'n diepe negerstem
quote:
Lead schrijf je met een a.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:39 schreef NekoKoneko het volgende:
Kwam net opeens tot de conclusie dat Led Zeppelin gewoon Loden Zeppelin betekent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |