Als het een pruik is heeft hij minstens vier verschillende pruikenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:55 schreef LudoSanders het volgende:
Lekker meel in die pruik van hem.
Dat huis!quote:Op donderdag 24 september 2009 21:53 schreef Plato1980 het volgende:
Ik denk dat hierna de eerste ruzie ontstaan is.
Pruik als benaming voor zijn belachelijke haardrachten.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als het een pruik is heeft hij minstens vier verschillende pruiken.
maar ja.. hij krijgt een koter...quote:Op donderdag 24 september 2009 21:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Goeie TT![]()
Dat verschil in huizen'Kon niets beters vinden..' Het zal best, maar ik weet niet waarom maar ik twijfel toch een beetje aan de moeite die hij in zoeken heeft gestoken..
Nee, maar dat is gewoon ómschakelen voor die simpele zielen daarquote:Op donderdag 24 september 2009 22:08 schreef cptmarco het volgende:
"als je denkt dat ze achterlijk zijn, dan ga je op je bek... "
ik vind hem mooi...
Die 2 schreeuwen gewoon: 'Fuck me over'.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:08 schreef cptmarco het volgende:
"als je denkt dat ze achterlijk zijn, dan ga je op je bek... "
ik vind hem mooi...
Joh, dat leer je toch vanzelf binnen een paar weken als je in het land woont, nergens voor nodig.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:10 schreef MadGuy het volgende:
Waarom leren die mensen de taal nooit eerst van tevoren?
'Happy investeren'quote:
De site geet echt nul komma niks informatie. Er is alleen die tekening te zien.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:07 schreef Blue-eyes het volgende:
Je zou toch maar hebben geinvesteerd in zo'n villa![]()
Hier trouwens hun website!
Het zit goed verborgen, maar je moet op 'intoduction and sales' kilkken dan krijg je dit: http://www.engels.happyview.ws/intro/intro.htmquote:Op donderdag 24 september 2009 23:14 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
De site geet echt nul komma niks informatie. Er is alleen die tekening te zien.
Volgens mij vrienden die daar al woonden. Hij had ook dat huisje voor hen geregeld met dat armmoedig keukentje. Die vrouw van die kale is 19 en hij tegen de 50. Zijn moeder zei nog dat ze had gesjoemeld met haar leeftijd. Hij heeft ook een dochter die ouder is dan zijn vrouw.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:51 schreef APK het volgende:
Wat was nou eigenlijk de relatie tussen die twee stellen?
Ah, ik vond het al zo onduidelijk dat de vrouw van het ene stel bij oma thuis was toen ze haar kleinkind voor het eerst zag.quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:28 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij vrienden die daar al woonden. Hij had ook dat huisje voor hen geregeld met dat armmoedig keukentje. Die vrouw van die kale is 19 en hij tegen de 50. Zijn moeder zei nog dat ze had gesjoemeld met haar leeftijd. Hij heeft ook een dochter die ouder is dan zijn vrouw.
Het is best een aardige deal. Zij hoeft niet met tien inteeltkinderen in een lekkende hut te wonen en hij heeft geen zeikwijf omdat-ie haar toch niet kan verstaan.quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:17 schreef het-is-mij het volgende:
OMG die foto van het managmentteam.....
En idd, ik vind 49 en 19 ook wel een heel verschil hoor.
Iedereen moet doen wat ie wil maar ik vraag me af hoe gelijkwaardig zo'n relatie kan zijn.
Je staat toch alletwee wel heeel anders in het leven en ook qua levenservaring enzo.
Volgenhs mij zat die in de bouw ofzo, want hij ging een golfresort bouwen toen de bouw van het resort van Pruik en Ricky op de lange baan moest worden geschoven.quote:Op vrijdag 25 september 2009 06:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Waar die zakenpartner zelf van leefde (?)
Nee volgens mij is dat het Frans/Portugees project in Lagoinha, wat vermeld wordt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:12 schreef cptmarco het volgende:
zouden ze dan toch aan het bouwen zijn?
http://www.engels.happyview.ws/intro/4_groot.htm
Dank je wel, was het glad vergeten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Joehoe!?!?! Het begint weer over 5 minuten hoor!!!![]()
Graag gedaan! Alleen kijken is ook zo ongezellig hequote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Dank je wel, was het glad vergeten..
Nee, heb je toch niets aan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:48 schreef cptmarco het volgende:
poll
gaan ze van te voren Turks leren...
* JA
* NEE
De zoon snapt er al meer van dan de kattenbakverwisselaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:57 schreef Mylene het volgende:
Vader: ''Ik vind het wel mooi''
Zoon: ''Mensen die in armoede leven?''
Dacht eerst even dat hij het over de kikkers hadquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:00 schreef Cee het volgende:
"Are they living here?"
Nee dat zijn decoratie-senioren, mallerd.
Het is denk ik verantwoorder om een 13-jarig meisje alleen rondom te wereld te laten zeilen.quote:
Het woord van de dagquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:00 schreef Cee het volgende:
"Are they living here?"
Nee dat zijn decoratie-senioren, mallerd.
*grijns*quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is denk ik verantwoorder om een 13-jarig meisje alleen rondom te wereld te laten zeilen.
Zij was het, hij spreekt vast geen Engels, alleen een soort van Nederlands.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dacht eerst even dat hij het over de kikkers had
Hij wil graag een scooter.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:05 schreef Plato1980 het volgende:
Goh, zoonlief past zich moeilijk aan aan het Turkse leven, hoe kan dat nou?
Ze hebben al spijt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:10 schreef Min-e het volgende:
Wie durft nu al te voorspellen hoe dit gaat aflopen?
Heb ergens gelezen dat ze veel meer mensen volgen maar dat ze niet meer worden gevolgd wanneer blijkt dat het allemaal zonder problemen verloopt. Geen interessante tv.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:10 schreef cptmarco het volgende:
ik vind het wel knap van het programmamakers waar ze elke keer weer deze toppertjes weten te vinden...
is het ze toch gelukt...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:12 schreef Plato1980 het volgende:
Ik denk dat dit hun website is:
http://www.tra-travel.com/
Dat is het vaste recept van de mensen die ze tonenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:12 schreef detulp050 het volgende:
Je spreekt geen Turks, geen Engels, een beetje Duits en dan ga je emigreren naar Turkije. Allemachtig.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:14 schreef Eg_Wel het volgende:
We bielief in tinks. in goed tinks!
Hij is verreweg de slimste van de drie. Niet dat dat iets zegt, maar goed.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Die diepe zucht van die jongen als hij zijn moeder hoort aanklungelen in het Engels
Dan kun je gelijk stoppen volgens mijquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:15 schreef Min-e het volgende:
De yoga instructeur is zelfs realistischer
1924 volgens mijquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:25 schreef Eg_Wel het volgende:
Ataturk in 1973? Zei ze dat nou echt? Mijn god wat een gids is het ook..
en dat hadden ze zelf niet door...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:25 schreef Coos het volgende:
En het authentieke Turkse dorpje blijkt gewoon een toeristenfuik te zijn.
Wow, in de drie seconden vertwijfeling waarin dat is gebeurt, had jij het al opgeschreven en verstuurd.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:25 schreef Eg_Wel het volgende:
Ataturk in 1973? Zei ze dat nou echt? Mijn god wat een gids is het ook..
Maar ze hebben in ieder geval wat te vertellen in het bejaardenhuis.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wat een dom stel was dit weer...!
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:28 schreef Min-e het volgende:
[..]
Maar ze hebben in ieder geval wat te vertellen in het bejaardenhuis.
dat was één van de vele hoogtepunten deze aflevering...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:30 schreef Plato1980 het volgende:
En ik heb ook nog geleerd dat er een beroep als kattenbakverwisselaar bestaat.
wel een mooi baantje voor die zoon van hun trouwens...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:30 schreef Plato1980 het volgende:
Het gastenboek loopt (op vandaag na) niet echt storm andersquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:28 schreef cptmarco het volgende:
maar als je naar hun website kijkt, is het ze wel gelukt....
dus dan toch maar een
Dat dan weer welquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:30 schreef Plato1980 het volgende:
Blijkbaar niet zo'n kekke baan, dat je naar Turkije vertrekt voor wandelexcursiesquote:
Ze komen aankomende winter terug:quote:
quote:We zijn alweer een jaar in Turkije en achteraf bekeken is de tijd omgevlogen. We waren goed en wel in Turkije en de grote crisis begon. Heerlijk dachten we, het juiste moment uitgekozen om te gaan beginnen!!! In het begin ben je nog druk bezig met het uitzetten van routes en het organiseren van dingen, maar half april waren we er dan echt klaar voor.
Het aantal bezoekers van de reizen viel tegen en zijn, om toch de nodige ervaring op te doen en geld te verdienen, excursies gaan organiseren en verkopen. Gelukkig gaat dit goed en krijgen we veel positieve reacties van mensen. Het is nog niet wat we willen want het organiseren van de reizen blijft ons doel, maar ja, ook hier zal gegeten moeten worden.
Met onze zoon Nigel gaat het op en af. Hij heeft vorig jaar de laatste klas gedaan van de Turkse school en spreekt een aardig woordje Turks. Het inburgeren gaat hier makkelijk en mensen nemen je snel op. In de winter gaan we terug naar Nederland om toch nog extra te kunnen werken en proberen het volgend jaar opnieuw. Al met al is het nog even doorbijten maar we blijven ervoor gaan.
Da's meestal zo als de vrouw kort en rood geverfd haar heeft is mijn observatiequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:36 schreef APK het volgende:
Ik vond het een beetje te pijnlijk deze keer.
Er zat totaal geen passie in die mensen en die kerel was helemaal een zombie.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Da's meestal zo als de vrouw kort en rood geverfd haar heeft is mijn observatie
En vooral niet toegeven dat het niks geworden isquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:44 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Ze komen aankomende winter terug:
[..]
Ik vind het eigenlijkl nog idioter dat er blijkbaar veel mensen zijn voor wie het wisselen van het kattenbakgrid te veel moeite is en er iemand speciaal voor laten komen om dat even te doen. Zal toch niet echt goedkoop zijn neem ik aan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Kattenbakverwisselaar, sja... en hij deed het met zoveel plezier...
quote:Managementassistent Nollie (31) en werktuigbouwkundig ingenieur Wilco (32) zijn fervent motorrijders. En waar kan je deze sport nu beter uitoefenen dan in de uitgestrekte natuur van Zweden? Samen met dochter Jytte van anderhalf vertrekken ze naar het plaatsje Albacken waar ze voor 35.000 euro een klein woonhuis met maar liefst 24 hectare grond hebben gekocht. Vanuit daar gaan ze motorvakanties organiseren voor groepen die ze in blokhutten zullen onderbrengen.
Nollie zal optreden als gastvrouw en verzorgt de catering op locatie en Wilco neemt als gids de bikers onder zijn hoede. Voor hem is het leven in het verlaten Zweden een droom, maar voor Nollie zijn de leegte en eenzaamheid soms behoorlijk beklemmend. Want als je twee uur moet rijden voor je überhaupt bij een supermarkt of café bent en je de vrienden en familie mist bij wie je normaal even op de koffie ging, verlang je soms best weleens terug naar het krappe, drukke Nederland. Nollie is echter niet voor één gat te vangen en zet alles op alles om tóch haar plekje binnen de Zweedse maatschappij te vinden…
Inderdaad, het programma draait immers om leedvermaak!quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:55 schreef TAV74 het volgende:
Als we het allemaal zo serieus gaan aanpakken en overdenken kunnen we dit programma wel schrappen natuurlijk
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:58 schreef Plato1980 het volgende:
Een creche met een mannelijke verzorger, dat gaat vast mis en dan wordt het alsnog spannend.
Ik dacht ook al zoietsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:58 schreef Plato1980 het volgende:
Een creche met een mannelijke verzorger, dat gaat vast mis en dan wordt het alsnog spannend.
was ook mijn eerste reactie...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:58 schreef Plato1980 het volgende:
Inderdaad, dat is leuk voor een paar dagen, maar ik zou er niet aan moeten denken om er te wonen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:05 schreef cptmarco het volgende:
ik zou er wel gillend gek worden daar... niemand in de buurt...
Leuk om te lezenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:08 schreef cptmarco het volgende:
het gaat ze gelukkig wel goed...
http://www.ikvertrek.nl/logs/1/thuis-zweden
en mocht je zin hebben om te boeken: http://www.offroadzweden.nl/
quote:
valsspelers inderdaadquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:13 schreef Plato1980 het volgende:
Niet gek natuurlijk, ze lijken zich goed voorbereid te hebben en hadden een duidelijk plan.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:01 schreef TAV74 het volgende:
Het was wel prettig geweest als ze er bij aankomst achter gekomen zouden zijn dat ze de verkeerde taal geleerd hadden, dan had het programma iig weer vertrouwd gevoeld.
Het is ook wel eens leuk om te zien dat het lukt... maar inderdaad, laat het volgende week maar weer hopeloos zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:28 schreef Xenomaniac het volgende:
Nah, leuk dat het gelukt is.
Dit was saai, Zo zijn de meesten, het lukt meestal gewoon. Hoe dan ook, vroeger of later.
Volgende week graag weer een disaster.
Zuid-Limburg is na de Randstad het dichtstbevolkte deel van het land, dus dat is erg vreemdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:31 schreef Pritt het volgende:
Ik zou er manisch depressief van worden, vind Limburg al erg leeg.
Niet zo heel lang geleden heb ik nog een aflevering gezien dat ze ergens in de jungle zaten. En ik meen mij ook nog een emigratie naar Kenia te herinneren. Maar het meerendeel is idd binnen Europa.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:32 schreef Plato1980 het volgende:
Het valt me trouwens op dat ze altijd binnen Europa filmen, zal wel met de kosten te maken hebben. Jammer, want ik zou ook weleens emigranten in Nieuw-Zeeland of zo willen zien.
Nu je het zegt kan ik me inderdaad herinneren dat ze een keer in Maleisie geweest zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Niet zo heel lang geleden heb ik nog een aflevering gezien dat ze ergens in de jungle zaten. En ik meen mij ook nog een emigratie naar Kenia te herinneren. Maar het meerendeel is idd binnen Europa.
Twee weken geleden ofzo nog in Brazilie.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:32 schreef Plato1980 het volgende:
Het valt me trouwens op dat ze altijd binnen Europa filmen, zal wel met de kosten te maken hebben. Jammer, want ik zou ook weleens emigranten in Nieuw-Zeeland of zo willen zien.
O ja, hoe kon ik die lui vergetenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:39 schreef APK het volgende:
[..]
Twee weken geleden ofzo nog in Brazilie.
Die 2 in Zuid/Amerika zaten er ook in. En die 2 uit Afrika. Australies ook niet gezien.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:32 schreef Plato1980 het volgende:
Die waren echt geweldig.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:40 schreef Plato1980 het volgende:
O ja, hoe kon ik die lui vergeten.
Was dat die kast-homo met dat kasteel in Frankrijk?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Erica en Martin... zo hilarisch wordt het nooit meer
Ik vond het geen zeiken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:24 schreef fespo het volgende:
serieus van het begin tot eind zit die vrouw te zeiken
O ja, die gast met die mouwloze shirtjesquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Was dat die kast-homo met dat kasteel in Frankrijk?
Wanneer is die aflevering ongeveer uitgezonden?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Erica en Martin... zo hilarisch wordt het nooit meer
Maar die leverden wel iets op.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:49 schreef Urquhart het volgende:
Was dat die kast-homo met dat kasteel in Frankrijk?
Zakelijk zat het prima in elkaar.... maar die 2 samen waren echtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:07 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Maar die leverden wel iets op.
Zou ik zo willen hebben, die tent dan hè...
Voor mij en mijn gezin, niet als hotel natuurlijk.
Dit beschouw ik als een absoluut gelukt project, Jammer dat de boel naar de kloten ging.
Zo is het.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Zakelijk zat het prima in elkaar.... maar die 2 samen waren echt
Ach, ik heb net de aflevering bekeken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:39 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
De locatie, de tent etc, toen ik er kwam was de hele rotzooi al ontmanteld.
Die heb ik indertijd wel gezien. Tenenkrommend was dat.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:40 schreef Paracelsus het volgende:
Het meest lache vond ik toch die familie die in Portugal ging wonen en dacht daar even binnen te lopen met de verkoop van marmer. Werkelijk helemaal NIKS was er geregeld, pa had alleen een veel te dure villa gehuurd. Dat was echt idioot. Liep ie daar wat hulpeloos rond met z'n dikke pens en Feyenoord shirt.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:57 schreef Stali het volgende:
Ach, ik heb net de aflevering bekeken.
Je kunt er van zeggen wat je wilt, maar wel echt een team.
Schitterend wat ze hebben neergezet en wat een smaak, prachtig.
En toch is de verkoop niet goed gelopen begrijp ik hieruit?
Ah, dat zou ik ze in ieder geval wel heel erg gunnen. Ben benieuwd wat ze nu sjouwen, maar dat zal wel goed zijn gekomen want ze kunnen echt flink wat neerzetten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:06 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Verkoop is nog in de 'goeie tijd' geweest. (begin 2008)
(Ze zijn eruit gesprongen, maar dat heb ik van horen zeggen hè)
Nou ja, ze hadden woon/design-winkels.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:15 schreef Stali het volgende:
Ah, dat zou ik ze in ieder geval wel heel erg gunnen. Ben benieuwd wat ze nu sjouwen, maar dat zal wel goed zijn gekomen want ze kunnen echt flink wat neerzetten.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:21 schreef Paracelsus het volgende:
Volgende week aub weer een gezin waarbij het allemaal in het honderd loopt. Hier was geen zak aan.
Hier dezelfde indruk. Hij deed vooral de leuke dingen, zij mag de rest doen. Maar wél goed voorbereid deze emigratie.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:45 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Tja, ik heb er meer gemengde gevoelens bij. Volgens mij leefden ze langs elkaar heen. Die man vermaakte zich en vond het er wel best. Een beetje jagen, op sneeuwscooters rijden, genieten van de rust, motortours met mannen onder elkaar, en zijn vrouw dan? In het begin had ze zo'n depressieve uitstraling. Alsof ze elk moment kon gaan huilen. Ze had een sociaal klankbord nodig en dat vond ze niet bij haar man maar bij een vreemde familie. En dan wat hij op het eind zei in de het saunabad:
'zo praten we eigenlijk nooit'![]()
Nee, duh. Dat was ook helemaal niet te zien.Je bent vooral met je eigen ding bezig, verplaats je eens in haar of zo.
![]()
Als je van Vlijmen naar Amsterdam over de A1 gaat, dan verdien je niet veel beter!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:35 schreef Berto het volgende:
Inderdaad ze waren goed voorbereid en zo, maar ik had toch een beetje medelijden met haar.
Maar goed komende aflevering klinkt alweer goed:
Dag in dag uit staan Gerard (54) en Liesbeth (49) Vertegaal urenlang in de file op de A1 om van het Brabantse Vlijmen naar het werk in Amsterdam te komen. In Hongarije echter is het fileleed een stuk minder, het weer veel zonniger en het leven relaxter. Met deze overweging in het achterhoofd besluiten Liesbeth en Gerard ouders en kinderen achter te laten en zich te vestigen in het dorpje Büssü, waar het lijkt of de tijd heeft stilgestaan.
Aldaar hebben ze voor 65.000 euro een boerderij gekocht die ze deels als vakantieappartement zullen verhuren.Voordat de eerste gasten op de stoep staan, moet er nog wel even worden verbouwd. En dan is het best lastig dat je de taal waarin de bouwvakkers aangestuurd moeten worden, niet spreekt. Als je dan ’s nachts ook nog eens uit je slaap wordt gehouden omdat er bij de buren een varken wordt geslacht, blijkt het leven in Büssü toch wel heel anders dan in de westerse wereld…
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Als je van Vlijmen naar Amsterdam over de A1 gaat, dan verdien je niet veel beter!
Ik ben al benieuwd naar het verhaal van het varken.
Er staat een previewtje op http://www.ikvertrek.nl/quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:15 schreef cptmarco het volgende:
één zinnetje in het AD voorspelt dat het een leuke aflevering kan worden...
er stond iets van "in [gehucht waar ze heen gaan] wonen voornamelijk Roma's, werklozen en alcoholisten..."
Helpt niet, daar doet ie het ook, net ff getest.. (wat een baggerbeeld trouwens, afgezien van het storen.. wat wen je toch snel aan digitaalquote:
Die zijn het leukstquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:39 schreef Cee het volgende:
YES weer een "Oh op internet lijkt het leuk lekker genieten geen stress"-stel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |