De zoon snapt er al meer van dan de kattenbakverwisselaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:57 schreef Mylene het volgende:
Vader: ''Ik vind het wel mooi''
Zoon: ''Mensen die in armoede leven?''
Dacht eerst even dat hij het over de kikkers hadquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:00 schreef Cee het volgende:
"Are they living here?"
Nee dat zijn decoratie-senioren, mallerd.
Het is denk ik verantwoorder om een 13-jarig meisje alleen rondom te wereld te laten zeilen.quote:
Het woord van de dagquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:00 schreef Cee het volgende:
"Are they living here?"
Nee dat zijn decoratie-senioren, mallerd.
*grijns*quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is denk ik verantwoorder om een 13-jarig meisje alleen rondom te wereld te laten zeilen.
Zij was het, hij spreekt vast geen Engels, alleen een soort van Nederlands.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dacht eerst even dat hij het over de kikkers had
Hij wil graag een scooter.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:05 schreef Plato1980 het volgende:
Goh, zoonlief past zich moeilijk aan aan het Turkse leven, hoe kan dat nou?
Ze hebben al spijt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:10 schreef Min-e het volgende:
Wie durft nu al te voorspellen hoe dit gaat aflopen?
Heb ergens gelezen dat ze veel meer mensen volgen maar dat ze niet meer worden gevolgd wanneer blijkt dat het allemaal zonder problemen verloopt. Geen interessante tv.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:10 schreef cptmarco het volgende:
ik vind het wel knap van het programmamakers waar ze elke keer weer deze toppertjes weten te vinden...
is het ze toch gelukt...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:12 schreef Plato1980 het volgende:
Ik denk dat dit hun website is:
http://www.tra-travel.com/
Dat is het vaste recept van de mensen die ze tonenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:12 schreef detulp050 het volgende:
Je spreekt geen Turks, geen Engels, een beetje Duits en dan ga je emigreren naar Turkije. Allemachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |