Was dat die kast-homo met dat kasteel in Frankrijk?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Erica en Martin... zo hilarisch wordt het nooit meer
Ik vond het geen zeiken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:24 schreef fespo het volgende:
serieus van het begin tot eind zit die vrouw te zeiken
O ja, die gast met die mouwloze shirtjesquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Was dat die kast-homo met dat kasteel in Frankrijk?
Wanneer is die aflevering ongeveer uitgezonden?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Erica en Martin... zo hilarisch wordt het nooit meer
Maar die leverden wel iets op.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:49 schreef Urquhart het volgende:
Was dat die kast-homo met dat kasteel in Frankrijk?
Zakelijk zat het prima in elkaar.... maar die 2 samen waren echtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:07 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Maar die leverden wel iets op.
Zou ik zo willen hebben, die tent dan hè...
Voor mij en mijn gezin, niet als hotel natuurlijk.
Dit beschouw ik als een absoluut gelukt project, Jammer dat de boel naar de kloten ging.
Zo is het.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Zakelijk zat het prima in elkaar.... maar die 2 samen waren echt
Ach, ik heb net de aflevering bekeken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:39 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
De locatie, de tent etc, toen ik er kwam was de hele rotzooi al ontmanteld.
Die heb ik indertijd wel gezien. Tenenkrommend was dat.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:40 schreef Paracelsus het volgende:
Het meest lache vond ik toch die familie die in Portugal ging wonen en dacht daar even binnen te lopen met de verkoop van marmer. Werkelijk helemaal NIKS was er geregeld, pa had alleen een veel te dure villa gehuurd. Dat was echt idioot. Liep ie daar wat hulpeloos rond met z'n dikke pens en Feyenoord shirt.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:57 schreef Stali het volgende:
Ach, ik heb net de aflevering bekeken.
Je kunt er van zeggen wat je wilt, maar wel echt een team.
Schitterend wat ze hebben neergezet en wat een smaak, prachtig.
En toch is de verkoop niet goed gelopen begrijp ik hieruit?
Ah, dat zou ik ze in ieder geval wel heel erg gunnen. Ben benieuwd wat ze nu sjouwen, maar dat zal wel goed zijn gekomen want ze kunnen echt flink wat neerzetten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:06 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Verkoop is nog in de 'goeie tijd' geweest. (begin 2008)
(Ze zijn eruit gesprongen, maar dat heb ik van horen zeggen hè)
Nou ja, ze hadden woon/design-winkels.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:15 schreef Stali het volgende:
Ah, dat zou ik ze in ieder geval wel heel erg gunnen. Ben benieuwd wat ze nu sjouwen, maar dat zal wel goed zijn gekomen want ze kunnen echt flink wat neerzetten.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:21 schreef Paracelsus het volgende:
Volgende week aub weer een gezin waarbij het allemaal in het honderd loopt. Hier was geen zak aan.
Hier dezelfde indruk. Hij deed vooral de leuke dingen, zij mag de rest doen. Maar wél goed voorbereid deze emigratie.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:45 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Tja, ik heb er meer gemengde gevoelens bij. Volgens mij leefden ze langs elkaar heen. Die man vermaakte zich en vond het er wel best. Een beetje jagen, op sneeuwscooters rijden, genieten van de rust, motortours met mannen onder elkaar, en zijn vrouw dan? In het begin had ze zo'n depressieve uitstraling. Alsof ze elk moment kon gaan huilen. Ze had een sociaal klankbord nodig en dat vond ze niet bij haar man maar bij een vreemde familie. En dan wat hij op het eind zei in de het saunabad:
'zo praten we eigenlijk nooit'![]()
Nee, duh. Dat was ook helemaal niet te zien.Je bent vooral met je eigen ding bezig, verplaats je eens in haar of zo.
![]()
Als je van Vlijmen naar Amsterdam over de A1 gaat, dan verdien je niet veel beter!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:35 schreef Berto het volgende:
Inderdaad ze waren goed voorbereid en zo, maar ik had toch een beetje medelijden met haar.
Maar goed komende aflevering klinkt alweer goed:
Dag in dag uit staan Gerard (54) en Liesbeth (49) Vertegaal urenlang in de file op de A1 om van het Brabantse Vlijmen naar het werk in Amsterdam te komen. In Hongarije echter is het fileleed een stuk minder, het weer veel zonniger en het leven relaxter. Met deze overweging in het achterhoofd besluiten Liesbeth en Gerard ouders en kinderen achter te laten en zich te vestigen in het dorpje Büssü, waar het lijkt of de tijd heeft stilgestaan.
Aldaar hebben ze voor 65.000 euro een boerderij gekocht die ze deels als vakantieappartement zullen verhuren.Voordat de eerste gasten op de stoep staan, moet er nog wel even worden verbouwd. En dan is het best lastig dat je de taal waarin de bouwvakkers aangestuurd moeten worden, niet spreekt. Als je dan ’s nachts ook nog eens uit je slaap wordt gehouden omdat er bij de buren een varken wordt geslacht, blijkt het leven in Büssü toch wel heel anders dan in de westerse wereld…
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Als je van Vlijmen naar Amsterdam over de A1 gaat, dan verdien je niet veel beter!
Ik ben al benieuwd naar het verhaal van het varken.
Er staat een previewtje op http://www.ikvertrek.nl/quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:15 schreef cptmarco het volgende:
één zinnetje in het AD voorspelt dat het een leuke aflevering kan worden...
er stond iets van "in [gehucht waar ze heen gaan] wonen voornamelijk Roma's, werklozen en alcoholisten..."
Helpt niet, daar doet ie het ook, net ff getest.. (wat een baggerbeeld trouwens, afgezien van het storen.. wat wen je toch snel aan digitaalquote:
Die zijn het leukstquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:39 schreef Cee het volgende:
YES weer een "Oh op internet lijkt het leuk lekker genieten geen stress"-stel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |