Inderdaad, het programma draait immers om leedvermaak!quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:55 schreef TAV74 het volgende:
Als we het allemaal zo serieus gaan aanpakken en overdenken kunnen we dit programma wel schrappen natuurlijk
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:58 schreef Plato1980 het volgende:
Een creche met een mannelijke verzorger, dat gaat vast mis en dan wordt het alsnog spannend.
Ik dacht ook al zoietsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:58 schreef Plato1980 het volgende:
Een creche met een mannelijke verzorger, dat gaat vast mis en dan wordt het alsnog spannend.
was ook mijn eerste reactie...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:58 schreef Plato1980 het volgende:
Inderdaad, dat is leuk voor een paar dagen, maar ik zou er niet aan moeten denken om er te wonen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:05 schreef cptmarco het volgende:
ik zou er wel gillend gek worden daar... niemand in de buurt...
Leuk om te lezenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:08 schreef cptmarco het volgende:
het gaat ze gelukkig wel goed...
http://www.ikvertrek.nl/logs/1/thuis-zweden
en mocht je zin hebben om te boeken: http://www.offroadzweden.nl/
quote:
valsspelers inderdaadquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:13 schreef Plato1980 het volgende:
Niet gek natuurlijk, ze lijken zich goed voorbereid te hebben en hadden een duidelijk plan.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:01 schreef TAV74 het volgende:
Het was wel prettig geweest als ze er bij aankomst achter gekomen zouden zijn dat ze de verkeerde taal geleerd hadden, dan had het programma iig weer vertrouwd gevoeld.
Het is ook wel eens leuk om te zien dat het lukt... maar inderdaad, laat het volgende week maar weer hopeloos zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:28 schreef Xenomaniac het volgende:
Nah, leuk dat het gelukt is.
Dit was saai, Zo zijn de meesten, het lukt meestal gewoon. Hoe dan ook, vroeger of later.
Volgende week graag weer een disaster.
Zuid-Limburg is na de Randstad het dichtstbevolkte deel van het land, dus dat is erg vreemdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:31 schreef Pritt het volgende:
Ik zou er manisch depressief van worden, vind Limburg al erg leeg.
Niet zo heel lang geleden heb ik nog een aflevering gezien dat ze ergens in de jungle zaten. En ik meen mij ook nog een emigratie naar Kenia te herinneren. Maar het meerendeel is idd binnen Europa.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:32 schreef Plato1980 het volgende:
Het valt me trouwens op dat ze altijd binnen Europa filmen, zal wel met de kosten te maken hebben. Jammer, want ik zou ook weleens emigranten in Nieuw-Zeeland of zo willen zien.
Nu je het zegt kan ik me inderdaad herinneren dat ze een keer in Maleisie geweest zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Niet zo heel lang geleden heb ik nog een aflevering gezien dat ze ergens in de jungle zaten. En ik meen mij ook nog een emigratie naar Kenia te herinneren. Maar het meerendeel is idd binnen Europa.
Twee weken geleden ofzo nog in Brazilie.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:32 schreef Plato1980 het volgende:
Het valt me trouwens op dat ze altijd binnen Europa filmen, zal wel met de kosten te maken hebben. Jammer, want ik zou ook weleens emigranten in Nieuw-Zeeland of zo willen zien.
O ja, hoe kon ik die lui vergetenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:39 schreef APK het volgende:
[..]
Twee weken geleden ofzo nog in Brazilie.
Die 2 in Zuid/Amerika zaten er ook in. En die 2 uit Afrika. Australies ook niet gezien.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:32 schreef Plato1980 het volgende:
Die waren echt geweldig.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:40 schreef Plato1980 het volgende:
O ja, hoe kon ik die lui vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |