Zo vaak gebruik ik hem ook nietquote:Op donderdag 24 september 2009 22:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hou eens op met die caps lock.
nou! ik kan geen pics posten met me iphonequote:Op donderdag 24 september 2009 22:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Niet hier. Blijven zoeken dus![]()
Geen zin om moeite te doen,, wilde gewoon het topic een beetje omhoog krikkenquote:Op donderdag 24 september 2009 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.
Als je slim bent heb je ;m zo gevonden.
Minderquote:Op donderdag 24 september 2009 22:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet met een vriend mee naar ;t MCL.
[img] tag gebruiken kan niet op dat krengquote:Op donderdag 24 september 2009 22:37 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
nou! ik kan geen pics posten met me iphonedan maar een royale .::TVP::.
Emoquote:
jewel maar op de ifone zit gps dus kan je zien waar het is genomenquote:Op donderdag 24 september 2009 22:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
[img] tag gebruiken kan niet op dat kreng![]()
![]()
?
Je haalt een foto van google, flikkert het hier neer en dan zie je via de GPS van de iphone waar die foto genomen isquote:Op donderdag 24 september 2009 22:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
jewel maar op de ifone zit gps dus kan je zien waar het is genomen
blijkbaar volgde ik het verhaal niet zo goedquote:Op donderdag 24 september 2009 22:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je haalt een foto van google, flikkert het hier neer en dan zie je via de GPS van de iphone waar die foto genomen is![]()
Door mij ben je gaan fokkenquote:Op donderdag 24 september 2009 22:37 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
nee pauldoor jouw ben ik gaan fok!ken
zeg dat het niet waar is
Maakt niet uit, de SC is ook niet te volgen hierquote:Op donderdag 24 september 2009 22:41 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
blijkbaar volde ik het verhaal niet zo goed
En toen ging vanochtend de wekkerquote:Op donderdag 24 september 2009 22:42 schreef -Datdus- het volgende:
joehoe ik moet wat kwijt!![]()
ik heb gezoend met een ultiem lekker wijf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
echt woar!quote:Op donderdag 24 september 2009 22:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
En toen ging vanochtend de wekker
Nietest.quote:
Ik heb gisteren gezoend met een hele lekkere gozer.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:42 schreef -Datdus- het volgende:
joehoe ik moet wat kwijt!![]()
ik heb gezoend met een ultiem lekker wijf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil ook gelaserd wordenquote:Op donderdag 24 september 2009 22:49 schreef -Datdus- het volgende:
*
Ontharen Rotterdam
Ontharen, Acne, Pigment door Arts Alexandrite en ND:YAG laser
www.NaturalBeautyKliniek.nl
*
Laserontharing Den Haag
Betaalbar definitief ontharen / Istenmeyen tuylere son
evita-laserontharing.nl
*
Perfectclinic® Laser ¤25
Permanente Ontharing met Laser: Snel van je ongewenste haartjes af!
www.Perfectclinic.nl/Ontharen
overal waar paul komt slaan de google ads op hol
Koude handenquote:Op donderdag 24 september 2009 22:49 schreef -Datdus- het volgende:
*
Ontharen Rotterdam
Ontharen, Acne, Pigment door Arts Alexandrite en ND:YAG laser
www.NaturalBeautyKliniek.nl
*
Laserontharing Den Haag
Betaalbar definitief ontharen / Istenmeyen tuylere son
evita-laserontharing.nl
*
Perfectclinic® Laser ¤25
Permanente Ontharing met Laser: Snel van je ongewenste haartjes af!
www.Perfectclinic.nl/Ontharen
overal waar paul komt slaan de google ads op hol
Willen wij weten waar....?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil ook gelaserd worden
Ik zal niks zeggen over je uiterlijk..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoezo dan?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:54 schreef Lonker het volgende:
Ik ben echt woedend en verdrietig nu
Waarom?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:54 schreef Lonker het volgende:
Ik ben echt woedend en verdrietig nu
Plekken waar haar groeit waar het niet hoort te groeien IMO?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Willen wij weten waar....?
Natuurlijk willen we dat![]()
Nee niet grappig.,....quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zal niks zeggen over je uiterlijk..
...maar die pose![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geloof je het toch lekker nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat nou pose, ik sta gewoon leuk voor de foto
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:58 schreef Lonker het volgende:
[..]
Nee niet grappig.,....
Heb net een man zijn hondjes in de kliko zien gooien (speciale apparaten die 3 meter diep zijn ofzo )![]()
Dus nietmaar gewoon diep triest
Als je het wel bent, zit je in mijn netwerk.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Geloof je het toch lekker niet![]()
Bij vrouwen dus bijna overalquote:Op donderdag 24 september 2009 22:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Plekken waar haar groeit waar het niet hoort te groeien IMO?
In een apparaat dat 3 meter is? Heeft hij een eigen vuilstort bij huis oid ?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:58 schreef Lonker het volgende:
[..]
Nee niet grappig.,....
Heb net een man zijn hondjes in de kliko zien gooien (speciale apparaten die 3 meter diep zijn ofzo )![]()
Dus nietmaar gewoon diep triest
Wel,, ik hoorde gepiep van kleine hondjes. Dus ik kijk uit mijn raam en zie een vent verdacht doen..quote:
Ik zoek ff plaatje,,, heel de buurt gooit er zijn vuil inquote:Op donderdag 24 september 2009 23:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bij vrouwen dus bijna overal
[..]
In een apparaat dat 3 meter is? Heeft hij een eigen vuilstort bij huis oid ?
Bijna overal? Ik weet niet hoe harig jouw vriendin is,, :\quote:Op donderdag 24 september 2009 23:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bij vrouwen dus bijna overal
[..]
In een apparaat dat 3 meter is? Heeft hij een eigen vuilstort bij huis oid ?
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Geloof je het toch lekker niet![]()
Enkeltje gaskamer?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:01 schreef Lonker het volgende:
[..]
Wel,, ik hoorde gepiep van kleine hondjes. Dus ik kijk uit mijn raam en zie een vent verdacht doen..
Vervolgens rende er een vrouw naar buiten en begon te schreeuwen.
Dus kwamen er meerdere mensen kijken (ik ook)
Man rende natuurlijk al weg.
Nu is de dieren ambulance en politie gebeld en ben ik weer naar binnen gegaan
Met uitzondering van het hoofdhaar tochquote:Op donderdag 24 september 2009 23:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bijna overal? Ik weet niet hoe harig jouw vriendin is,, :\
Ow dat ding. Gewoon een container is dat inderdaadquote:Op donderdag 24 september 2009 23:03 schreef Lonker het volgende:
Dit : [ afbeelding ]
En dan gaat het zo heel diep onder de grond,,, weet je wat ik bedoel ?
Die dingen staan ook op ;t station in Leeuwarden.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:03 schreef Lonker het volgende:
Dit : [ afbeelding ]
En dan gaat het zo heel diep onder de grond,,, weet je wat ik bedoel ?
Maar daar gooit iemand pupies in......quote:Op donderdag 24 september 2009 23:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die dingen staan ook op ;t station in Leeuwarden.
Heeft je chick rughaar ofzo?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Met uitzondering van het hoofdhaar toch![]()
![]()
![]()
![]()
dat jaquote:Op donderdag 24 september 2009 22:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
jewel maar op de ifone zit gps dus kan je zien waar het is genomen
Nee het is geen aap of zoquote:Op donderdag 24 september 2009 23:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heeft je chick rughaar ofzo?
Nee.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee het is geen aap of zoJij wel dan
?
What the fuck.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:01 schreef Lonker het volgende:
[..]
Wel,, ik hoorde gepiep van kleine hondjes. Dus ik kijk uit mijn raam en zie een vent verdacht doen..
Vervolgens rende er een vrouw naar buiten en begon te schreeuwen.
Dus kwamen er meerdere mensen kijken (ik ook)
Man rende natuurlijk al weg.
Nu is de dieren ambulance en politie gebeld en ben ik weer naar binnen gegaan
wat is frans voor wtf? OT: ja ik moest wel rennen.quote:
Hoezo dan?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:12 schreef Ezechielk het volgende:
De touwtering, wat is Inglorious Basterds een hoerenkankerkutfilm![]()
Excusez my French, maar het is zo
Tu ne parlez pas français?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:12 schreef Ezechielk het volgende:
Waarom staat ie dan overal als Beste film genoteerdquote:Op donderdag 24 september 2009 23:12 schreef Ezechielk het volgende:
Non, je ne parlez pas Françaisquote:Op donderdag 24 september 2009 23:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tu ne parlez pas français?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |