DAN MOET JE KART MAAR ERGENS ANDERS SLAPEN!quote:Op donderdag 24 september 2009 22:25 schreef Lonker het volgende:
[..]
SSST
en kunnen jullie iets zachter typen? mijn kat probeert te slapen...
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik niet, alleen door bepaald worodgebruik zeggen sommige wel, hey je kan wel uit friesland komen
Hou eens op met die caps lock.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
DAN MOET JE KART MAAR ERGENS ANDERS SLAPEN!
Mij heb je ook nog nooit gezien.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Een rocknegerin, ik moet zeggen had het nog nooit gezien
Wel ''origineel'' fries?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]ik heb ook geen fries accent. Gelukkig.
Jawel, foto's hier op fokquote:Op donderdag 24 september 2009 22:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mij heb je ook nog nooit gezien.
ik krijg zin om op m;n toetsenbord te slaan.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:25 schreef Lonker het volgende:
[..]
SSST
en kunnen jullie iets zachter typen? mijn kat probeert te slapen...
Ik ben een echte IJlster he.quote:
en nu?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
mijn date van maandag en gisteren en morgen heeft een heel erg fries accent
Die kunnen ook van iemand anders zijn.quote:
Mij ook nietquote:Op donderdag 24 september 2009 22:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mij heb je ook nog nooit gezien.
Niks.quote:
Truequote:Op donderdag 24 september 2009 22:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die kunnen ook van iemand anders zijn.
En morgen kan je me ook niet zien want dan ben ik niet op school.
Nee. Bah!quote:Op donderdag 24 september 2009 22:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
TrueOf ben je stiekem Het Hupt?
Niet hier. Blijven zoeken dusquote:Op donderdag 24 september 2009 22:32 schreef zoekjewat het volgende:
waar is de bier und tieten? komt ie nog?
quote:
Nee.quote:
Moet met een vriend mee naar ;t MCL.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Maar waarom zit je morgen niet op school
![]()
Zo vaak gebruik ik hem ook nietquote:Op donderdag 24 september 2009 22:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hou eens op met die caps lock.
nou! ik kan geen pics posten met me iphonequote:Op donderdag 24 september 2009 22:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Niet hier. Blijven zoeken dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |