Geen zin om moeite te doen,, wilde gewoon het topic een beetje omhoog krikkenquote:Op donderdag 24 september 2009 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.
Als je slim bent heb je ;m zo gevonden.
Minderquote:Op donderdag 24 september 2009 22:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet met een vriend mee naar ;t MCL.
[img] tag gebruiken kan niet op dat krengquote:Op donderdag 24 september 2009 22:37 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
nou! ik kan geen pics posten met me iphonedan maar een royale .::TVP::.
Emoquote:
jewel maar op de ifone zit gps dus kan je zien waar het is genomenquote:Op donderdag 24 september 2009 22:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
[img] tag gebruiken kan niet op dat kreng![]()
![]()
?
Je haalt een foto van google, flikkert het hier neer en dan zie je via de GPS van de iphone waar die foto genomen isquote:Op donderdag 24 september 2009 22:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
jewel maar op de ifone zit gps dus kan je zien waar het is genomen
blijkbaar volgde ik het verhaal niet zo goedquote:Op donderdag 24 september 2009 22:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je haalt een foto van google, flikkert het hier neer en dan zie je via de GPS van de iphone waar die foto genomen is![]()
Door mij ben je gaan fokkenquote:Op donderdag 24 september 2009 22:37 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
nee pauldoor jouw ben ik gaan fok!ken
zeg dat het niet waar is
Maakt niet uit, de SC is ook niet te volgen hierquote:Op donderdag 24 september 2009 22:41 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
blijkbaar volde ik het verhaal niet zo goed
En toen ging vanochtend de wekkerquote:Op donderdag 24 september 2009 22:42 schreef -Datdus- het volgende:
joehoe ik moet wat kwijt!![]()
ik heb gezoend met een ultiem lekker wijf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
echt woar!quote:Op donderdag 24 september 2009 22:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
En toen ging vanochtend de wekker
Nietest.quote:
Ik heb gisteren gezoend met een hele lekkere gozer.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:42 schreef -Datdus- het volgende:
joehoe ik moet wat kwijt!![]()
ik heb gezoend met een ultiem lekker wijf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil ook gelaserd wordenquote:Op donderdag 24 september 2009 22:49 schreef -Datdus- het volgende:
*
Ontharen Rotterdam
Ontharen, Acne, Pigment door Arts Alexandrite en ND:YAG laser
www.NaturalBeautyKliniek.nl
*
Laserontharing Den Haag
Betaalbar definitief ontharen / Istenmeyen tuylere son
evita-laserontharing.nl
*
Perfectclinic® Laser ¤25
Permanente Ontharing met Laser: Snel van je ongewenste haartjes af!
www.Perfectclinic.nl/Ontharen
overal waar paul komt slaan de google ads op hol
Koude handenquote:Op donderdag 24 september 2009 22:49 schreef -Datdus- het volgende:
*
Ontharen Rotterdam
Ontharen, Acne, Pigment door Arts Alexandrite en ND:YAG laser
www.NaturalBeautyKliniek.nl
*
Laserontharing Den Haag
Betaalbar definitief ontharen / Istenmeyen tuylere son
evita-laserontharing.nl
*
Perfectclinic® Laser ¤25
Permanente Ontharing met Laser: Snel van je ongewenste haartjes af!
www.Perfectclinic.nl/Ontharen
overal waar paul komt slaan de google ads op hol
Willen wij weten waar....?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil ook gelaserd worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |