Bedankt voor jullie snelle reacties! Miss_sly, die meet is in Amsterdam zie ik, daar woon ik in de buurt. Lijkt me wel leuk, ga ik even over nadenken!quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb een BBslen besteld. Had bij Davinia er eentje gezien en gevoeld, en ik vind het fijn voelen en de doeken zijn mooi
Ik heb ook een Didy en die vind ik ook erg fijn dragen. De BBslen is nog onderweg, dus daar heb ik zelf nog niet mee gedragen.
Ik weet niet waar je woont, maar misschien kun je ook naar de draagdoekmeet komen de 14e oktober?
Maarreh, wat ik dus dacht he, dat misschien een wollen indo wel te verven is, maar dan alleen de katoenen draden zodat je een tweekleurige wollen indio krijgt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:43 schreef Pvoesss het volgende:
Indio's komen mij echt mijn neus uit.. er zijn er zoveel![]()
En altijd maar met wit.. ik wil indio's met 2 kleuren zoals Scilla
Helaas pindakaas, een wollen indio (of elke andere wollen doek) is echt alleen zo te verven dat de wol verft. De katoen zal altijd de originele kleur blijven.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:27 schreef oeke het volgende:
[..]
Maarreh, wat ik dus dacht he, dat misschien een wollen indo wel te verven is, maar dan alleen de katoenen draden zodat je een tweekleurige wollen indio krijgt.![]()
Maar ik het weet niet zeker want ik weet niet of de verf ook de wol verft. Owlet?
Nee ik heb de mijne juist net verkochtquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:17 schreef oeke het volgende:
Zeg Tex, zocht jij niet een pink millefiori silk?Er staat er een op TBW.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:50 schreef oeke het volgende:Ik heb een Zinnober maat 5 gewonnen zojuist!
ik weet helemaal niet of ik kan dragen met maat 5 en of ik wol fijn vind!![]()
Hihi, die van 59,23? Sorry door mij ben je dat kwijt aan die doek, ik zat ook mee te bieden! -58,23 als max-quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:50 schreef oeke het volgende:Ik heb een Zinnober maat 5 gewonnen zojuist!
ik weet helemaal niet of ik kan dragen met maat 5 en of ik wol fijn vind!![]()
ik loop gewoon onder t hoofd van mn vent, ook hendigquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:21 schreef Macka66 het volgende:
Ik heb vandaag een paraplu gekocht. Eentje die heel handig is voor babydragers, een Senz umbrella. Ik kon 'm meteen gebruiken, en de draagpop en ik bleven droog.
was er op uit voor een consult, met de pop onder de draagcape
Hoe groot is zijn hoofd dan???quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:27 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik loop gewoon onder t hoofd van mn vent, ook hendig
Dat lijkt enorm op waar wij zijn geweest tijdens onze huwelijksreis... Thailand toevallig? (Ja,alle tropische eilanden lijken op elkaarquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:35 schreef k_i_m het volgende:
Japura is op vakantie veel gebruikt, ondanks dat het veels te warm was om te dragen. En eigenlijk werkt het nog beter dan zo'n wegwaaiend rotparapluutje, want je kan alles lekker vastzetten.
[ afbeelding ]
Ow, die is erg mooi! De Carrageen en Tribal Sand ook trouwens... zijn die er ook in 4.7 of langer te krijgen? Ow... als manlief nou eens zou meewerken aan doekje 7...quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:16 schreef Macka66 het volgende:
KoWat een heerlijke foto!
Even showen, Amazonas Berry. Had ik uit nieuwsgierigheid besteld met het idee dat ik 'm wel weer kwijt zou raken als het niks was. Maar hij blijft!
[ afbeelding ]
Hee, Nadaniks, leuk je hier te zienquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:25 schreef nadaniks het volgende:
[..]
Ow, die is erg mooi! De Carrageen en Tribal Sand ook trouwens... zijn die er ook in 4.7 of langer te krijgen? Ow... als manlief nou eens zou meewerken aan doekje 7...
Hij is wat dikker dan de oude Amazonassen, en veel minder drukpuntgevoelig. Ik kan mijn oudste (17 kg) er in op mijn rug dragen zonder pijn. Stond ik erg van te kijken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:32 schreef Zweefvliegje het volgende:
Mooie doek Macka! Is dit een Amazonas van 100% katoen? En mag ik vragen hoe dik/dun hij is? Kan je hem met een ander merkt vergelijken? Ik had een Laguna welke ik erg dun vond, een beetje als een Ellaroo, vond hem niet heel erg lekker dragen maar hij knoopte daar entegen wel heel erg makkelijk!
We kunnen denk ik wel wachten tot 14 oktober. Echt onveilig lijkt het me niet. Vind het alleen apart vooral dat hij zijn hoofd zo naar achteren doet. Maar dat doet hij op de arm of op schoot ook wel eens als er iets heel interessants is wat hij wil zien.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:55 schreef Macka66 het volgende:
Tinuviel, even kijken lijkt me idd. het handigst.
(Tenzij je het idee krijgt dat het niet veilig meer is, dan moeten we eerder wat bedenken.)
vers bij papaquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:25 schreef DaviniaHR het volgende:
Wat een mooie doeken komen er toch weer langs!![]()
![]()
Eli wil ook niet meer gedragen worden
Aan de ene kant vind ik het heel jammer, aan de andere kant ook wel zo rustig. beetje dubbel
Maar PR zei, als de baby er is, dan wordt hij vast zo jaloers dat hij meteen ook weer wil.
Dus wellicht een 3-mnd durende fase, en kanik alsnog gaan tandemdragen
tinu, jij draagt jair nooit op je heup, toch? wellicht wil hij gewoon meer van de wereld zien, en klappert hij niet zo met zijn hoofd als hij op je heup zou zitten.
Klopt alleen dan als jij me even weer hebt laten zien hoe ik de knoop moet doen. Toen ik het alleen deed vond ik het niet zitten. Anders woensdag 14 oktober maar weer eens mijn kennis bij spijkeren en hopen dat het blijft zitten. Ook wel zonde van jouw mooie doek, die ik anders nu niet gebruik.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:25 schreef DaviniaHR het volgende:
tinu, jij draagt jair nooit op je heup, toch? wellicht wil hij gewoon meer van de wereld zien, en klappert hij niet zo met zijn hoofd als hij op je heup zou zitten.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:59 schreef MeNicole2 het volgende:
Sta je in de winkel met Leander in de draagdoek komen er 2 Veerkampjes waarvan 1 hoog zwanger:
Ah kiek dah. Moei kiekn Anita ja zo heette ze echtMoei kiekn. Das jah hatstikke sjilieg. Ahgod kiek dan.
En daar kwam Anita aangehuppeld:
Och joa das sneu. Kind zit ja kats in de verdrukking. Zo kanne agee nie sloapn
Leander die ondertussen steeds verder in slaap dommeld.
Nee die van mie get gewoo in de waagn. kan ne veel better in sloapn enzo
En weg liepen ze en ikEn de mevrouw achter mij: Nee hoor is helemaal niet zielig
Pvoess als je draagjas er tegen die tijd al is, zou je die misschien naar de draagdoekmeet kunnen meebrengen? Lijkt me reuze interessant om te zien hoe die er in het echt uit ziet met je kind erin. Als het teveel is om het mee te brengen begrijp ik dat natuurlijk.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:02 schreef Pvoesss het volgende:
Pfffff absurd he. Ik ben benieuwd hoe ze gaan reageren als ik de kleine in de jas draag![]()
Ze reageren nu al zo apart af en toe..
Ze doet hem gewoon aanquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:41 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Pvoess als je draagjas er tegen die tijd al is, zou je die misschien naar de draagdoekmeet kunnen meebrengen? Lijkt me reuze interessant om te zien hoe die er in het echt uit ziet met je kind erin. Als het teveel is om het mee te brengen begrijp ik dat natuurlijk.
Voordeel van eend draagdoek/ jas, geen extra baggagequote:
Dank voor de tip! Ik voel me iets te zwanger voor sociale aangelegenheden, maar ik houd de volgende meetingplannen in de gaten.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:51 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, en voor jou ook dichtbij, Claudia![]()
Zolang Eli niet gedragen wil worden mag je wel mn BB Slen lenen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:46 schreef miss_sly het volgende:
hehe, het eerste doe ik al (Webkim) maar niemand wil haar doeken maanden uitlenen, natuurlijk. het tweede was ook al door mijn hoofd gegaan
maar dan moet ik schaap overtuigen, vrees ik.
weei je zeker dat die vandaag bezorgd wordt Pvoess?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:03 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zit te wachten op mijn draagjas.. Maar de tnt meneer is altijd erg laat en dan kan ik geen boodschappen meer doen. En ik moet wel wachten want morgen heb ik hem dus wel nodig
Als ie altijd laat is had je beter op tijd boodschappen kunnen doenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:03 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zit te wachten op mijn draagjas.. Maar de tnt meneer is altijd erg laat en dan kan ik geen boodschappen meer doen. En ik moet wel wachten want morgen heb ik hem dus wel nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |