SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Vandaar dus de Binana...quote:Op donderdag 24 september 2009 21:27 schreef Pvoesss het volgende:
Dat is een goede reden om een wat dunnere doek aan te schaffen![]()
Hier is het als ze in slaap valt in de doek ook altijd zweten
Ja, je hebt prima variatie zo te lezenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vandaar dus de Binana...
En anders zou ik dus overgaan op mijn Ellaroo...
Ik heb 4 verschillende doeken (Binana, draagdoek.nl, Ellaroo en Storch).
Lijkt mij precies genoeg variatie.
Enige doek die ik nog heel graag zou willen hebben is de Hopp Cairo, omdat ik hem zo vreselijk mooi vind, maar onze financiele middelen zijn momenteel voor andere dingen gereserveerd.
Oeh mooie doek!quote:Op donderdag 24 september 2009 21:44 schreef cattie het volgende:
Dat is toch de standaard Didymos breedte?
Ik heb weer een draagdoek gekocht! Eeen didymos indio Sky, uitgekomen in de maand van Ive's geboorte. Ik heb hem op ebay gewonnen. Nu duimen dat alles goed gaat.![]()
Jammer dat ze het niet echt wat vindenquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:53 schreef Macka66 het volgende:
Grijs, ogen dicht!Hier de 'verkeerde kant' van de linnen gekko's. Ik vind het ook een fijne doek, maar mijn dametjes hebben er jammer genoeg niet zoveel mee.
[ afbeelding ]
hier hoek ik de knietjes van een draagpop
Die Ellipsen lind-türkis op Ebay had ik ook al gezien ja. Maar ik vind het veel fijne om mijn lokale draagfan te kunnen ondersteunen
En ik wou nog even zeggen dat ik die foto van kleine Troel met dragertje in het vorige deel zo leuk vond!
FWCC, das de enige die ik ken..quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:50 schreef oeke het volgende:
Vicky, welke knoop doe je? Want Ko kan heel goed om zich heen kijken, wel zeg maar links en rechts en schuinachter mij, dus niet naar voren, maar hij heeft genoeg te zien.
En anders inderdaad op je rug, misschien.
Die gecko's zijn vrolijk zeg!![]()
Jammer trouwens dat elipsen niet die sprankel heeft, Pvoess. Maar je gecko's gelukkig wel, en je kapok?
Macka, gefeliciteerd met je nieuwe elipsen!![]()
die ga ik eens proberenquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:58 schreef tessie het volgende:
Vicky, als je die FWCC doet zoals het filmpje in de OP, dan kan Tess toch gewoon opzij kijken? Ik draag Graeme ook zo, en hij kijkt echt de hele tijd om zich heen. Vaak gaat hij zelfs echt opzij hangen, zodat hij ook de grond kan zien, want die is blijkbaar het interessantst.
Zeker met de doek, dan is ze dicht bij je. Ik heb Anna wel eens eerst aangekleed en geknoopt en daarna pas de prikjes laten geven. Toen was ze meteen bij me, vond ik heel fijn.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:56 schreef miss_sly het volgende:
Even vraagje: dadelijk met Senna naar het CB en dan krijgt ze ook de eerste prikjes.
Kan ik gewoon met haar in de doek, of is het beter/handiger om met de kinderwagen te gaan?
Vereren, dat is het juiste woord. Want ik ben nog steeds niet op kraambezoek geweest bij jequote:Op vrijdag 25 september 2009 12:53 schreef Vicky het volgende:
[..]
FWCC, das de enige die ik ken..
Ik denk dat ik binnenkort Macka maar eens met een bezoekje ga vereren
Dus de doek onder het kruis dat je onder het kontje maakt trekken?quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:08 schreef Webkim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan dus ipv echt een buideltje te maken goed strak knopen en dan de onderrand van de doek zékeren met de staarten. Steviger en in veel gevallen ook veiliger. Hopelijk maken de foto's het wat inzichtelijk.
Let wel op dat je voldóende van de onderrail naar beneden trekt voor je het vastklemt met een doekstaart. Als je te weinig doek neemt schiet het er alsnog uit.
Das Sofort-Kaufen-Angebot wurde beendet. Artikel:hübsches Baby Tragetuch von DIDYMOS, lila/pink/rosa,230quote:
de doek heb ik geleend van P_igletquote:Op zondag 27 september 2009 21:32 schreef mrien het volgende:
Mooie doek Vicky! Doe je haar voetjes bewust nog in de doek?
ik ben verliefd op je korallequote:Op zondag 27 september 2009 15:33 schreef DaviniaHR het volgende:
Das nog eens een koopje!
KD, hoe gaat het met je opflufproject?
oh misschien wel ja!quote:Op zondag 27 september 2009 22:36 schreef miss_sly het volgende:
Ow en KD kom je ook op de draagdoekmeet 14 oktober, of is Amsterdam niet goed te reizen voor je?
Ik heb een BBslen besteld. Had bij Davinia er eentje gezien en gevoeld, en ik vind het fijn voelen en de doeken zijn mooiquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:43 schreef Jula het volgende:
Oeh, ja hier ook een paar dagen geleden eenmomentje. Man op de fiets, een hand aan het stuur en in de andere hand een hond aan de lijn, baby in de babybjorn met gezicht naar voren. Daarbij zat het nog veel te los, dus een en al gebungel
![]()
Ik zou ook graag even een beroep doen op jullie doekenervaring! De tricot slen bevalt niet meer zo heel goed, dus wil ik eigenlijk snel een geweven doek aanschaffen. Nu heb ik wat rondgekeken en Ik ben benieuwd wat hier de ervaringen zijn met een bb slen. Ik vind de green peas bijvoorbeeld erg mooi! Maar zijn dit fijne doeken, en in vergelijking met didymos doeken? Ik ben me ervan bewust dat het allemaal erg persoonlijk is, maar misschien valt er wel wat over te zeggen? En dan de maat, 4,60 of 4,90 bij een normaal postuur (1,75 m, 69 kg)? Als dit hele onzinnige vragen zijn omdat je gewoon in het echt moet gaan proberen en voelen, dan alvast excuses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |