Bedankt voor jullie snelle reacties! Miss_sly, die meet is in Amsterdam zie ik, daar woon ik in de buurt. Lijkt me wel leuk, ga ik even over nadenken!quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb een BBslen besteld. Had bij Davinia er eentje gezien en gevoeld, en ik vind het fijn voelen en de doeken zijn mooi
Ik heb ook een Didy en die vind ik ook erg fijn dragen. De BBslen is nog onderweg, dus daar heb ik zelf nog niet mee gedragen.
Ik weet niet waar je woont, maar misschien kun je ook naar de draagdoekmeet komen de 14e oktober?
Maarreh, wat ik dus dacht he, dat misschien een wollen indo wel te verven is, maar dan alleen de katoenen draden zodat je een tweekleurige wollen indio krijgt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:43 schreef Pvoesss het volgende:
Indio's komen mij echt mijn neus uit.. er zijn er zoveel![]()
En altijd maar met wit.. ik wil indio's met 2 kleuren zoals Scilla
Helaas pindakaas, een wollen indio (of elke andere wollen doek) is echt alleen zo te verven dat de wol verft. De katoen zal altijd de originele kleur blijven.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:27 schreef oeke het volgende:
[..]
Maarreh, wat ik dus dacht he, dat misschien een wollen indo wel te verven is, maar dan alleen de katoenen draden zodat je een tweekleurige wollen indio krijgt.![]()
Maar ik het weet niet zeker want ik weet niet of de verf ook de wol verft. Owlet?
Nee ik heb de mijne juist net verkochtquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:17 schreef oeke het volgende:
Zeg Tex, zocht jij niet een pink millefiori silk?Er staat er een op TBW.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:50 schreef oeke het volgende:Ik heb een Zinnober maat 5 gewonnen zojuist!
ik weet helemaal niet of ik kan dragen met maat 5 en of ik wol fijn vind!![]()
Hihi, die van 59,23? Sorry door mij ben je dat kwijt aan die doek, ik zat ook mee te bieden! -58,23 als max-quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:50 schreef oeke het volgende:Ik heb een Zinnober maat 5 gewonnen zojuist!
ik weet helemaal niet of ik kan dragen met maat 5 en of ik wol fijn vind!![]()
ik loop gewoon onder t hoofd van mn vent, ook hendigquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:21 schreef Macka66 het volgende:
Ik heb vandaag een paraplu gekocht. Eentje die heel handig is voor babydragers, een Senz umbrella. Ik kon 'm meteen gebruiken, en de draagpop en ik bleven droog.
was er op uit voor een consult, met de pop onder de draagcape
Hoe groot is zijn hoofd dan???quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:27 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik loop gewoon onder t hoofd van mn vent, ook hendig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |