Hij is zo smoothquote:Op donderdag 24 september 2009 20:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
jay z heeft veel problemen, maar geen probleem met vrouwen.
Hmm, ik dacht dat ie met Beyoncé getrouwd is.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij is zo smooth. Over relaties en dat soort dingen zingen, alsof hij om vrouwen geeft, terwijl hij heel Hollywood afwerkt.
Thx voor de reply want ondanks de JayZ praat is het nog steeds een serieus topic. Voorstellen, ok ... maar ook wel eens meegemaakt in je directe omgeving. Dat men het na een paar jaar weer oppikte waar men gebleven was hmmm... kan het me niet voorstellen.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kan het me wel voorstellen hoor
Hou je dan wel echt van elkaar? Wilens en wetens slaat men beide immers een andere weg in...quote:Op donderdag 24 september 2009 21:11 schreef rhubarbje het volgende:
als je echt van elkaar houdt, maar het werkt nu nog niet om bepaalde redenen
Ja een vriend van me ging samen wonen. Ze waren er nog niet klaar voor, gingen uit elkaar en na anderhalf (of 2 of 2 en half ik weet het niet meer precies) gingen ze weer daten en zo. Nu wonen ze weer samen en zijn erg gelukkigquote:Op donderdag 24 september 2009 21:38 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Thx voor de reply want ondanks de JayZ praat is het nog steeds een serieus topic. Voorstellen, ok ... maar ook wel eens meegemaakt in je directe omgeving. Dat men het na een paar jaar weer oppikte waar men gebleven was hmmm... kan het me niet voorstellen.
[..]
Hou je dan wel echt van elkaar? Wilens en wetens slaat men beide immers een andere weg in...
Hoe je het ook wendt of keert, het komt er gewoon op neer dat één van de twee niet wil. Verder niets.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kan het me wel voorstellen hoor
als je echt van elkaar houdt, maar het werkt nu nog niet om bepaalde redenen (bijvoorbeeld de een wil samen wonen huisje boompje beestje etc en de ander nog een poos de student uithangen) (niet dat het dan perse uit moet hoor maar dat kan gebeuren) dan kan het later wel werken
Nog steeds?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht dat ie met Beyoncé getrouwd is.
daar ben ik het niet mee eensquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert, het komt er gewoon op neer dat één van de twee niet wil. Verder niets.
Het is dus typisch zo'n gedachte die vooral móói is om te hebben. Met realiteitszin heeft het niets te maken.
True, maar het NIET werken van een relatie ligt doorgaans aan het feit dat minstens één van de twee het NIET wil.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
daar ben ik het niet mee eens
een relatie werkt niet alleen maar omdat je het graag wilt
Klopt, want dan heeft ze je net verteld dat ze zich eerst 5 jaar serieus gaat laten nemen door andere jongensquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:14 schreef SicSicSics het volgende:
Als mijn vriendin ooit een keer bij me langs zou komen met een opmerking in de trend van: 'Ik weet hoe we onze relatie kunnen redden/ Waarom het zo stroef gaat tussen ons/ Hoe we onze relatie beter kunnen maken/ Ik nu volop met anderen ga neuken maar over 5 jaar bij je terug kom omdat we dan beter bij elkaar passen/ etc...'
en dan vervolgens zegt:
'Ik hoorde Jay-Z namelijk zingen dat...'
ik haar nooit en te nimmer meer serieus zal nemen!
Ok, da's zeker waar, dus misschien beter om niet te focussen op dat woord 'wil' - laten we dan zeggen dat één van de partijen een reden heeft om het niet te doen. Is dat beter?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:24 schreef rhubarbje het volgende:
ja maar daar ben ik het dus niet mee eens
een relatie werkt niet alleen maar niet omdat een van de 2 niet wil
je kunt ook nog in verschillende levensfase zitten of zo
Dat vind ik dan echt het minst erge aan haar verhaal!quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:25 schreef PartyAmber het volgende:
Klopt, want dan heeft ze je net verteld dat ze zich eerst 5 jaar serieus gaat laten nemen door andere jongens
compleet ongerelateerd aan dit topic, maar toch bedankt. Die opmerking had ik net nodigquote:Op donderdag 24 september 2009 21:56 schreef rhubarbje het volgende:
En ik denk dat je, als je elkaar los kunt laten om je eigen weg te gaan en de ander zijn of haar weg te laten gaan, dan juist echt van elkaar houdt
Volgens mij ben ik in de war met rappersquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:12 schreef Seam het volgende:
Jay_Z heeft op Beyonce na toch aardig weinig gescoord voor zo'n stoere grote neger
LL Cool J misschienquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik in de war met rappers. Wie was dan die hosselneger?
nee ik vind het dan een compleet ander verhaalquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ok, da's zeker waar, dus misschien beter om niet te focussen op dat woord 'wil' - laten we dan zeggen dat één van de partijen een reden heeft om het niet te doen. Is dat beter?
Want de strekking van mijn betoog blijft ook dan gewoon hetzelfde.
En hier hou je je serieus mee bezig?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:36 schreef DigitalGirl het volgende:
"... In time she'll mature and maybe we, can be, we, again like we were ..."
"... But the best thing I can give to you is for me to go leave you alone you got growing up to do Some day I'll return ..."
...
Althans dat was de strekking van een menigtal liedje welke ik voorbij hoorde komen terwijl ik in de file op de A50 stond. En mijmerend keek ik naar buiten terwijl ik de koppeling langzaam liet opkomen om 5 meter verder weer vast te staan. Maar wat ik me nu afvroeg is dat wel een realistisch scenario? "Ik wacht wel een paar jaartjes en daarna daarna... ". Nee, lijkt me onmogelijk... daarom zeg ik o.a. Jay Z weet niet waar hij over praat.
Want je kan in de toekomst kijken, waar je ziet dat het dán zo zal zijn?quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
iemand kan nu redenen hebben om het niet te doen die later weg zullen zijn
en dus geloof ik wel dat een break soms gerechtvaardigd of juist slim is
En dat terwijl we het zo gemakkelijk hadden kunnen afmaken met "Jij gelooft wel in Het Lot en ik niet." Moet je zien wat dat had gescheeld!quote:
Waarom niet, het is een interessante vraag ... kan prille liefde een aantal jaren overleven zonder dat ,men close contact heeft? Of moeten we realistisch zijn en eigenlijk zeggen het klinkt leven maar het leven zelf zorgt wel dat men verder uit elkaar zal drijven. Anyway...quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:41 schreef Aneurism het volgende:
[..]
En hier hou je je serieus mee bezig?
Je moet geen aannames doen ... je doet een aanname dat ik een vrouw ben.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:41 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst lekker door iemand uit elkaar getrokken? Tijd geleden zeker?
80% van de online vrouwen is een manquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:06 schreef DigitalGirl het volgende:
Je moet geen aannames doen ... je doet een aanname dat ik een vrouw ben.
true, true.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
Ja maar dat is dan weer een stuk minder gezellig
Dan kom je nog sneuer over... een man die de raad en daad van Jay Z opvolgt omdat het een sterretje is.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom niet, het is een interessante vraag ... kan prille liefde een aantal jaren overleven zonder dat ,men close contact heeft? Of moeten we realistisch zijn en eigenlijk zeggen het klinkt leven maar het leven zelf zorgt wel dat men verder uit elkaar zal drijven. Anyway...
[..]
Je moet geen aannames doen ... je doet een aanname dat ik een vrouw ben.
Misschien moet jij dat doen... Juist in zo'n situatie moet je niet denken of het mogelijk is, dat is namelijk niet waar het om gaat.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:36 schreef DigitalGirl het volgende:
Sigh domme mensen zoals Aneurism, zal ik het uitleggen voor je? Het gaat niet om JayZ het gaat om "Al wat ze moet doen is meer volwassen worden". Maar goed ik denk niet dat jij dat begrijpt, je pakt alles te lettelijk op en grappig genoeg zou dat er voor kunnen zorgen dat jij juist de persoon zou kunnen zijn die de raad en daad van JayZ letterlijk zou opvolgen. Leer eens hoofdzaken van bijzaken onderscheiden...
Allereerst bedankt... Humor is idd een sterke kant van mijn persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:41 schreef DigitalGirl het volgende:
Hahahaha oh JoeyT wat ben je toch een grappige jongen, anyway...
Zo zie ik het ook.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Allereerst bedankt... Humor is idd een sterke kant van mijn persoonlijkheid.
Anyway je hebt een dom topic. Waar het in de teksten gaat om de ontwikkeling van een persoon, vraag jij je af of het werkelijk mogelijk is dat ze elkaar weer tegenkomen en verder gaan. Je houdt je met de bijzaak bezig.
Soms moet je iemand loslaten omdat het nu niet gaat. Natuurlijk zou het kunnen dat het later, als beiden meer geleerd hebben van het leven, wel zal gaan.
Nee je bezig houden met wat een sterretje zegt en daar je leven aan spiegelen, dat is intelligentiequote:Op zaterdag 26 september 2009 12:36 schreef DigitalGirl het volgende:
Sigh domme mensen zoals Aneurism, zal ik het uitleggen voor je? Het gaat niet om JayZ het gaat om "Al wat ze moet doen is meer volwassen worden". Maar goed ik denk niet dat jij dat begrijpt, je pakt alles te lettelijk op en grappig genoeg zou dat er voor kunnen zorgen dat jij juist de persoon zou kunnen zijn die de raad en daad van JayZ letterlijk zou opvolgen. Leer eens hoofdzaken van bijzaken onderscheiden...
Dat begrijp ik nog het minste van het hele verhaal inderdaad.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:36 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Nee je bezig houden met wat een sterretje zegt en daar je leven aan spiegelen, dat is intelligentie
Wat ben je toch een ongelovelijke coole gast Aneurism, ben blij jij je nooit bezig houdt met wat anderen zeggen. Oh wacht eventjes ... jouw reacties in dit topic, wacht, is dat ook niet jezelf bezig houden met wat een ander zegt. Helaas voor jouw is de TS niet echt geďnteresseerd in je gezeur het is namelijk nogal off topic. Maar ga vooral door hoor met het bezig houden met wat een ander zegt... misschien heb je er zelf nog wat aanquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:36 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Nee je bezig houden met wat een sterretje zegt en daar je leven aan spiegelen, dat is intelligentie
Geen idee hou me niet echt bezig met offtopic opmerkingen...quote:Op zondag 27 september 2009 11:02 schreef Garisson72 het volgende:
iedereen die het niet met je eens is, TS. How's that workin' out for ya?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |