abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73112735
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:41 schreef Aneurism het volgende:

[..]
En hier hou je je serieus mee bezig?
Waarom niet, het is een interessante vraag ... kan prille liefde een aantal jaren overleven zonder dat ,men close contact heeft? Of moeten we realistisch zijn en eigenlijk zeggen het klinkt leven maar het leven zelf zorgt wel dat men verder uit elkaar zal drijven. Anyway...
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:41 schreef Aneurism het volgende:

[..]
Wanneer ben jij voor het laatst lekker door iemand uit elkaar getrokken? Tijd geleden zeker?
Je moet geen aannames doen ... je doet een aanname dat ik een vrouw ben.
Drama means nothing, it's part of the game.
  vrijdag 25 september 2009 @ 22:47:26 #32
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_73114057
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 22:06 schreef DigitalGirl het volgende:
80% van de online vrouwen is een man
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
Ja maar dat is dan weer een stuk minder gezellig
true, true.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_73117944
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 22:06 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Waarom niet, het is een interessante vraag ... kan prille liefde een aantal jaren overleven zonder dat ,men close contact heeft? Of moeten we realistisch zijn en eigenlijk zeggen het klinkt leven maar het leven zelf zorgt wel dat men verder uit elkaar zal drijven. Anyway...
[..]

Dan kom je nog sneuer over... een man die de raad en daad van Jay Z opvolgt omdat het een sterretje is.
Daar is niets mannelijk aan.
pi_73122228
Sigh domme mensen zoals Aneurism, zal ik het uitleggen voor je? Het gaat niet om JayZ het gaat om "Al wat ze moet doen is meer volwassen worden". Maar goed ik denk niet dat jij dat begrijpt, je pakt alles te lettelijk op en grappig genoeg zou dat er voor kunnen zorgen dat jij juist de persoon zou kunnen zijn die de raad en daad van JayZ letterlijk zou opvolgen. Leer eens hoofdzaken van bijzaken onderscheiden...
  zaterdag 26 september 2009 @ 15:46:55 #35
220798 pump_kin
they came from behind...
pi_73126366
Al heeft ie enkel Beyonce is dat nog niet slecht, hij is gewoon kieskeurig. En terecht!! Zouden meer mannen moeten doen *frustratie*frustratie*
  zaterdag 26 september 2009 @ 15:49:47 #36
220798 pump_kin
they came from behind...
pi_73126436
Maar wat dan als de persoon in kwestie dan na een aantal jaar volwassener is en de ander nog leuk vindt, maar dat ze dan geen contact meer hebben.
  zaterdag 26 september 2009 @ 16:29:11 #37
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_73127333
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 12:36 schreef DigitalGirl het volgende:
Sigh domme mensen zoals Aneurism, zal ik het uitleggen voor je? Het gaat niet om JayZ het gaat om "Al wat ze moet doen is meer volwassen worden". Maar goed ik denk niet dat jij dat begrijpt, je pakt alles te lettelijk op en grappig genoeg zou dat er voor kunnen zorgen dat jij juist de persoon zou kunnen zijn die de raad en daad van JayZ letterlijk zou opvolgen. Leer eens hoofdzaken van bijzaken onderscheiden...
Misschien moet jij dat doen... Juist in zo'n situatie moet je niet denken of het mogelijk is, dat is namelijk niet waar het om gaat.

Ik denk dat jij een beetje dom bent
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_73127595
Hahahaha oh JoeyT wat ben je toch een grappige jongen, anyway...
  zaterdag 26 september 2009 @ 17:01:06 #39
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_73128062
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 16:41 schreef DigitalGirl het volgende:
Hahahaha oh JoeyT wat ben je toch een grappige jongen, anyway...
Allereerst bedankt... Humor is idd een sterke kant van mijn persoonlijkheid.

Anyway je hebt een dom topic. Waar het in de teksten gaat om de ontwikkeling van een persoon, vraag jij je af of het werkelijk mogelijk is dat ze elkaar weer tegenkomen en verder gaan. Je houdt je met de bijzaak bezig.

Soms moet je iemand loslaten omdat het nu niet gaat. Natuurlijk zou het kunnen dat het later, als beiden meer geleerd hebben van het leven, wel zal gaan.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_73128180
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:01 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Allereerst bedankt... Humor is idd een sterke kant van mijn persoonlijkheid.

Anyway je hebt een dom topic. Waar het in de teksten gaat om de ontwikkeling van een persoon, vraag jij je af of het werkelijk mogelijk is dat ze elkaar weer tegenkomen en verder gaan. Je houdt je met de bijzaak bezig.

Soms moet je iemand loslaten omdat het nu niet gaat. Natuurlijk zou het kunnen dat het later, als beiden meer geleerd hebben van het leven, wel zal gaan.
Zo zie ik het ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')