Om met andere vrouwen aan te pappen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:51 schreef MarkyMarkx het volgende:
Ik zat gisteren Discovery te kijken, en uit een onderzoek bleek dat 80% van de vrouwelijke online karakters in het echt een man blijkt te zijn.
Nu is de vraag. Waarom doet een man zich in hemelsnaam voor als een vrouw?
Ok, interessant. Want wat doet een vrouw als ze erachter komt dat haar gezellige kletsvriendin een man blijkt te zijn?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:54 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Om met andere vrouwen aan te pappen?
Seks natuurlijk!quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:56 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Ok, interessant. Want wat doet een vrouw als ze erachter komt dat haar gezellige kletsvriendin een man blijkt te zijn?
Dat is ook de reden die ik altijd heb gehoord. "Dan kan ik lekker naar de tieten van mijn Blood elf kijken, jeweettoch."quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:52 schreef FunkyHomosapien het volgende:
omdat je dan lekker naar die schuddende ass kan kijken.
Opbiechten dat hij zelf ook een man isquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:56 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Ok, interessant. Want wat doet een vrouw als ze erachter komt dat haar gezellige kletsvriendin een man blijkt te zijn?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:04 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Opbiechten dat hij zelf ook een man is
Dat, en je kijkt naar een leuk achterwerk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:57 schreef RRGJL het volgende:
Het ging denk ik zomaar vooral over online gaming. Ik heb zelf ooit World of Warcarft gespeeld (jaja), en daar heb ik ook wel eens 'female' gespeeld omdat ik dat bij bepaalde rassen gewoon veel beter uit vond zien. Niet per sé het vrouwelijke op zich, maar bij een blood elf inderdaad vind ik 'male' maar gay
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:00 schreef tong80 het volgende:
Heb ooit via internet gedate met een lekker wijf van 24.
Bleek het Sunchaser te zijn.
Maar werd t nog wel gezellig?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:00 schreef tong80 het volgende:
Heb ooit via internet gedate met een lekker wijf van 24.
Bleek het Sunchaser te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |