Om met andere vrouwen aan te pappen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:51 schreef MarkyMarkx het volgende:
Ik zat gisteren Discovery te kijken, en uit een onderzoek bleek dat 80% van de vrouwelijke online karakters in het echt een man blijkt te zijn.
Nu is de vraag. Waarom doet een man zich in hemelsnaam voor als een vrouw?
Ok, interessant. Want wat doet een vrouw als ze erachter komt dat haar gezellige kletsvriendin een man blijkt te zijn?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:54 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Om met andere vrouwen aan te pappen?
Seks natuurlijk!quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:56 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Ok, interessant. Want wat doet een vrouw als ze erachter komt dat haar gezellige kletsvriendin een man blijkt te zijn?
Dat is ook de reden die ik altijd heb gehoord. "Dan kan ik lekker naar de tieten van mijn Blood elf kijken, jeweettoch."quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:52 schreef FunkyHomosapien het volgende:
omdat je dan lekker naar die schuddende ass kan kijken.
Opbiechten dat hij zelf ook een man isquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:56 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Ok, interessant. Want wat doet een vrouw als ze erachter komt dat haar gezellige kletsvriendin een man blijkt te zijn?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:04 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Opbiechten dat hij zelf ook een man is
Dat, en je kijkt naar een leuk achterwerk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:57 schreef RRGJL het volgende:
Het ging denk ik zomaar vooral over online gaming. Ik heb zelf ooit World of Warcarft gespeeld (jaja), en daar heb ik ook wel eens 'female' gespeeld omdat ik dat bij bepaalde rassen gewoon veel beter uit vond zien. Niet per sé het vrouwelijke op zich, maar bij een blood elf inderdaad vind ik 'male' maar gay
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:00 schreef tong80 het volgende:
Heb ooit via internet gedate met een lekker wijf van 24.
Bleek het Sunchaser te zijn.
Maar werd t nog wel gezellig?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:00 schreef tong80 het volgende:
Heb ooit via internet gedate met een lekker wijf van 24.
Bleek het Sunchaser te zijn.
Die dan ook een man blijken te zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:54 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Om met andere vrouwen aan te pappen?
Het gaat hier niet om WOW. Het gaat om avatars in het algemeen, dus ook hierquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:49 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Die dan ook een man blijken te zijn.
Het is nu eenmaal zo dat bij de meeste games de hoofdrolspeler een man is, dus waarom niet een keer met een vrouw spelen. Je WOW-karakter heeft toch helemaal niks met jezelf te maken.
Ik heb voor een mannelijke avatar gekozen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:56 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om WOW. Het gaat om avatars in het algemeen, dus ook hier
we hebben er een.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:31 schreef zhe-devilll het volgende:
Om haar diepste geheimen te onthullen!
natuurlijk zijn vrouwen slimmer en beseffen ze toch wel dat iedereen potentieel een oplichter kan zijn online?
Dus nooit iets loslaten wat je niet kwijt wilt..simpel toch?
En die ander lekker dizzen! Maar nooit vertellen uiteraard dat je hem door had!
Want dan is de gein er vanaf!
quote:Op woensdag 23 september 2009 01:05 schreef cerror het volgende:
Er zijn geen vrouwen op der internets. Dat wist ik allang.
Zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 23 september 2009 02:14 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zijn 'echte' vrouwen dan zo weinig online?
Kijken ze dan de hele dag NET5 series?
Als jij dat wijf op die foto bent vreet ik al mijn starwars poppetjes, computerspelletjes en jostibril opquote:
Iets normaler reageren aub.quote:Op woensdag 23 september 2009 02:28 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Jij deed je voor als een minderjarig meisje dat is gewoonweg verwerpelijk![]()
Dat zei ik ook altijdquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:15 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dat is ook de reden die ik altijd heb gehoord. "Dan kan ik lekker naar de tieten van mijn Blood elf kijken, jeweettoch."
Opmerkelijk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:51 schreef MarkyMarkx het volgende:
Ik zat gisteren Discovery te kijken, en uit een onderzoek bleek dat 80% van de vrouwelijke online karakters in het echt een man blijkt te zijn.
er zijn ook wel sites die vooral door vrouwen bevolkt worden, maar die hebben weer minder interessante informatie (helaas) en wordt het aanbod een beetje beperkt tot mode en afval tips, make up tips, online kledingzaakjes e.d. verder merk je wel dat er meer mannen op internet zittenquote:Op woensdag 23 september 2009 02:26 schreef Lamon. het volgende:
Op FOK! is het ongeveer 70/30, snel bekeken
Het is een vreemde afwijking, ja, ik heb het als experimentje ook even geprobeerd een paar dagen.
Maar enkel om te zien hoe vrouwen op internet behandeld worden, en dat is geen feest, dat kan ik je wel vertellen.
Met al die treurige hosselpogingen verbaast het mij niets dat vrouwen voor een groot deel wegblijven van internetsites.
Misschien tijd voor mannen om die hormonen eens niet zo doorzichtig af te steken, en een beetje normaler ten opzichte van het andere geslacht te gaan staan.
Ook opmerkelijk: in een interviewreeks over vrouwelijke it-ers bleek dat de meesten thuis zelden tot nooit op de pc werken of spelen, ze zien het gewoon als een job, niet als een passie.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:09 schreef Some-Lady het volgende:
misschien heeft dat ook wel te maken met t feit dat er meer mannen achter computers zitten ook op hun werk (ict mensen zijn volgens mij ook niet zo vaak vrouw)
Vrouwen hebben de macht, als het om man/vrouw-relaties gaat. Mannen lopen daar achteraan te vangen. Die mannen die zich als vrouw voordoen, willen die macht dus ook wel een keer ervaren.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:51 schreef MarkyMarkx het volgende:
Dat heeft niets met vrouwen te maken. Zo zijn de meeste mannelijke IT'ers ook tegenwoordig. Die zijn er ooit ingerold omdat het goed verdiende, maar als hun pc thuis kapot gaat gooien ze hem achterin de auto en brengen hem naar een computerwinkelquote:Op woensdag 23 september 2009 12:18 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ook opmerkelijk: in een interviewreeks over vrouwelijke it-ers bleek dat de meesten thuis zelden tot nooit op de pc werken of spelen, ze zien het gewoon als een job, niet als een passie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |