Hij is zo smoothquote:Op donderdag 24 september 2009 20:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
jay z heeft veel problemen, maar geen probleem met vrouwen.
Hmm, ik dacht dat ie met Beyoncé getrouwd is.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij is zo smooth. Over relaties en dat soort dingen zingen, alsof hij om vrouwen geeft, terwijl hij heel Hollywood afwerkt.
Thx voor de reply want ondanks de JayZ praat is het nog steeds een serieus topic. Voorstellen, ok ... maar ook wel eens meegemaakt in je directe omgeving. Dat men het na een paar jaar weer oppikte waar men gebleven was hmmm... kan het me niet voorstellen.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kan het me wel voorstellen hoor
Hou je dan wel echt van elkaar? Wilens en wetens slaat men beide immers een andere weg in...quote:Op donderdag 24 september 2009 21:11 schreef rhubarbje het volgende:
als je echt van elkaar houdt, maar het werkt nu nog niet om bepaalde redenen
Ja een vriend van me ging samen wonen. Ze waren er nog niet klaar voor, gingen uit elkaar en na anderhalf (of 2 of 2 en half ik weet het niet meer precies) gingen ze weer daten en zo. Nu wonen ze weer samen en zijn erg gelukkigquote:Op donderdag 24 september 2009 21:38 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Thx voor de reply want ondanks de JayZ praat is het nog steeds een serieus topic. Voorstellen, ok ... maar ook wel eens meegemaakt in je directe omgeving. Dat men het na een paar jaar weer oppikte waar men gebleven was hmmm... kan het me niet voorstellen.
[..]
Hou je dan wel echt van elkaar? Wilens en wetens slaat men beide immers een andere weg in...
Hoe je het ook wendt of keert, het komt er gewoon op neer dat één van de twee niet wil. Verder niets.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kan het me wel voorstellen hoor
als je echt van elkaar houdt, maar het werkt nu nog niet om bepaalde redenen (bijvoorbeeld de een wil samen wonen huisje boompje beestje etc en de ander nog een poos de student uithangen) (niet dat het dan perse uit moet hoor maar dat kan gebeuren) dan kan het later wel werken
Nog steeds?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht dat ie met Beyoncé getrouwd is.
daar ben ik het niet mee eensquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert, het komt er gewoon op neer dat één van de twee niet wil. Verder niets.
Het is dus typisch zo'n gedachte die vooral móói is om te hebben. Met realiteitszin heeft het niets te maken.
True, maar het NIET werken van een relatie ligt doorgaans aan het feit dat minstens één van de twee het NIET wil.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
daar ben ik het niet mee eens
een relatie werkt niet alleen maar omdat je het graag wilt
Klopt, want dan heeft ze je net verteld dat ze zich eerst 5 jaar serieus gaat laten nemen door andere jongensquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:14 schreef SicSicSics het volgende:
Als mijn vriendin ooit een keer bij me langs zou komen met een opmerking in de trend van: 'Ik weet hoe we onze relatie kunnen redden/ Waarom het zo stroef gaat tussen ons/ Hoe we onze relatie beter kunnen maken/ Ik nu volop met anderen ga neuken maar over 5 jaar bij je terug kom omdat we dan beter bij elkaar passen/ etc...'
en dan vervolgens zegt:
'Ik hoorde Jay-Z namelijk zingen dat...'
ik haar nooit en te nimmer meer serieus zal nemen!
Ok, da's zeker waar, dus misschien beter om niet te focussen op dat woord 'wil' - laten we dan zeggen dat één van de partijen een reden heeft om het niet te doen. Is dat beter?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:24 schreef rhubarbje het volgende:
ja maar daar ben ik het dus niet mee eens
een relatie werkt niet alleen maar niet omdat een van de 2 niet wil
je kunt ook nog in verschillende levensfase zitten of zo
Dat vind ik dan echt het minst erge aan haar verhaal!quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:25 schreef PartyAmber het volgende:
Klopt, want dan heeft ze je net verteld dat ze zich eerst 5 jaar serieus gaat laten nemen door andere jongens
compleet ongerelateerd aan dit topic, maar toch bedankt. Die opmerking had ik net nodigquote:Op donderdag 24 september 2009 21:56 schreef rhubarbje het volgende:
En ik denk dat je, als je elkaar los kunt laten om je eigen weg te gaan en de ander zijn of haar weg te laten gaan, dan juist echt van elkaar houdt
Volgens mij ben ik in de war met rappersquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:12 schreef Seam het volgende:
Jay_Z heeft op Beyonce na toch aardig weinig gescoord voor zo'n stoere grote neger
LL Cool J misschienquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik in de war met rappers. Wie was dan die hosselneger?
nee ik vind het dan een compleet ander verhaalquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ok, da's zeker waar, dus misschien beter om niet te focussen op dat woord 'wil' - laten we dan zeggen dat één van de partijen een reden heeft om het niet te doen. Is dat beter?
Want de strekking van mijn betoog blijft ook dan gewoon hetzelfde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |