Ik zie het probleem niet, dat het een klein bedrijf een nadeel moet zijn. ING zou leuk op je CV staan, maar vaak kan je meer leren in een klein bedrijf dan bij een multinational.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik al contact mee gehad.. Die komen hopelijk terug met mensen die naar Aruba zijn geweest voor beetje info..
Zit nog een beetje na te denken over negatieve/positieve punten voor Aruba..
Heb er niet al te veel.. Mensen suggesties?
Aruba:
+ Uitdaging
+ zelfstandig worden
+ mooi op CV
+ avontuur
- kosten
- groter risico door afstand/cultuur
- kans op slechtere begeleiding
NL:
+ minder risico
+ veiliger
+ betere kans op begeleiding
- minder uitdaging
- klein bedrijf
- rij-afstand
Jullie..?
Nog geen idee... nogsteeds geen L.no gezien.quote:
Jij startte je auto op..quote:Op donderdag 24 september 2009 20:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nog geen idee... nogsteeds geen L.no gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:43 schreef Bootje84 het volgende:
Het doet me goed om te horen dat jullie mij steunen. Ik ben eigenlijk ook van mening dat ik het moet doen.
MacGyver?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:49 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga denk ik ook maar douchen, nog even wat MacGyver kijken in bed en dan lekker slapen
Dit ga je niet menen!! Jij kent MacGyver niet? Is mijn grootste fucking heldquote:
De man die van een opgerolde krant en een rol ducktape een uzi kan makenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dit ga je niet menen!! Jij kent MacGyver niet? Is mijn grootste fucking held
http://nl.wikipedia.org/wiki/MacGyver
[ afbeelding ]
Beste. Serie. Ooit.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De man die van een opgerolde krant en een rol ducktape een uzi kan maken
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:51 schreef Bootje84 het volgende:
Al moet ik bekennen dat je lekkere anti's ook in Limburg kan vinden..
Daarnaast span ik volgens mij de kroon met naamtopics
"In MacGyver gaat het voornamelijk om het gebruik van wetenschappelijke kennis en inventief gebruik van huis-, tuin- en keukenspullen."quote:Op donderdag 24 september 2009 21:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dit ga je niet menen!! Jij kent MacGyver niet? Is mijn grootste fucking held
http://nl.wikipedia.org/wiki/MacGyver
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk was ze nog vloeibaar toen dat op TV kwam.. The poor soul...quote:Op donderdag 24 september 2009 21:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Beste. Serie. Ooit.
Daardoor gebruik ik ook [werk]woorden als MacGyvertape, MacGyveren, MacGyverisms, op zijn MacGyvers, ....
Alweer die argument.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was ze nog vloeibaar toen dat op TV kwam.. The poor soul...
Ja, jammer dat het tegenwoordig niet meer op tv komt... maar gelukkig staat het op internet en heb ik al veel binnen. Moet nog ergens boxets zien te vinden, dat zou bruut zijnquote:Op donderdag 24 september 2009 21:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was ze nog vloeibaar toen dat op TV kwam.. The poor soul...
Welterustenquote:
Wtf?!quote:Op donderdag 24 september 2009 22:00 schreef The_Dean het volgende:
Die dude kan alles. Een agregaat, draad, tang en een quarter, en hij kan er mee lassen. Ongelofelijk wat die man allemaal kan.
Zuurlek stoppen met chocola. Met een schoeveter en een paperclip bazookas ontwijken. Met een roestige uitlaat, wat afgetapte olie en een accu een deur openblazen. Ga zo maar door.
Imagine the kickassednessquote:Op donderdag 24 september 2009 22:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Wtf?!
Zelfs in een random disney-tekenfilm zie ik dit niet.
Vast wel.quote:
Snel gaan kijken dan!quote:Op donderdag 24 september 2009 22:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb er wel vaagjes van gehoord trouwens.
Hmm.. oke. Ik heb dr lang niet meer hier gezien.quote:
Ja, en? Truth hurtsquote:
Geen zin in. Ik zit nu een spannende manga te lezen.quote:
Ik heb heul geen zin om mijn gelijk te geven alweer.quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:04 schreef The_Dean het volgende:
Nee, ik ook niet. Maar onkruid vergaat niet![]()
![]()
Adieu!quote:
Wat een kneuzen daar zeg.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:17 schreef EddyAlbena het volgende:
Heb ik weer.
Boete van de NS, voor zover ik weet binnen de termijn betaald. Krijg ik later een brief dat ik de boete niet op tijd heb betaald. Ik denk, dat zal wel langs elkaar heen zijn gegaan, dus ik laat het liggen. Krijg ik nu een brief dat ze de boete van 35 euro hebben verhoogd naar 72![]()
Ik heb verdomme die 35e al lang betaald en dan willen ze mij het nog even dubbel laten betalen.
Morgen maar even bellen. Mongolen daar
Het zal allemaal wel loslopen, maar ik moet er weer moeite voor doen terwijl de fout bij hun ligt. Daar kan ik gewoon slecht tegen.quote:
Wie snoept er nog wat van af dan..?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:31 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel loslopen, maar ik moet er weer moeite voor doen terwijl de fout bij hun ligt. Daar kan ik gewoon slecht tegen.
Het ergste is misschien nog wel dat er niet eens iets bij staat in de trant van 'Mocht dit niet correct zijn' of 'Mocht u het er niet mee eens zijn', maar dat staat er dus niet. Ook bij de vorige niet iets dat je brief als niet verzonden mocht beschouwen wanneer je het al op tijd had betaald.
Alleen maar dreigende taal dat ik fout zit en totaal geen ruimte laten dat de fout wel eens bij hun zou kunnen liggen.
Ik dacht trouwens dat er van de 540 netto stagevergoeding niet veel overbleef, maar netto is het 527![]()
Na zo'n frustratiepost ga jij zo reageren. Jij durftquote:Op donderdag 24 september 2009 22:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wie snoept er nog wat van af dan..?
Ik heb ¤400,- vanmiddag aangeboden gekregen. Bruto that is..
Ach, ik ken je niet eens. Je staat niet eens in de OP dus jaquote:Op donderdag 24 september 2009 22:48 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Na zo'n frustratiepost ga jij zo reageren. Jij durft
Whehe, ik zal er morgen op stage ff mee bezig gaan. Ga nu echt slaaaapen.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ach, ik ken je niet eens. Je staat niet eens in de OP dus ja
Zo is Bootje nou eenmaal.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:48 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Na zo'n frustratiepost ga jij zo reageren. Jij durft
Nicooo.quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 23:09 schreef jna het volgende:
[..]
![]()
Zeg eens tegen je mods dat leo driessen best dood mag![]()
Of in ieder geval dat ik dat best mag zeggen
Erg druk moet ik zeggen. Laatste 2 dagen keihard veranderingen doorgevoerd om het er een beetje uit te laten zien en daar ben ik wel tevreden over.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Zo is Bootje nou eenmaal.![]()
[..]
Nicooo.Hoe gaat het met 'die andere site'?
Ik ook, en dan 5 jaar slapenquote:Op vrijdag 25 september 2009 07:38 schreef L.no het volgende:
Ah.. té lekker geslapen.. ik wil weer in bed..
Op zijn minst!quote:
Sterkte.quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:08 schreef Puala het volgende:
Oké, ik ga ziek naar huis en duik mijn bed in.
Succes nog allen
Mogguh.quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:14 schreef AMDB het volgende:
Morguh, slecht geslapen![]()
Niet heel erg moe eigenlijk.
LOL! Failquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:50 schreef EddyAlbena het volgende:
Shit, de NS heeft nooit geld ontvangen voor die boete. Zul je zien dat ik die acceptgiro in de verkeerde gleuf heb gedonderd
Meurning!quote:
Oeh lekker.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:19 schreef brtausi het volgende:
Goeiesmorges dezer morge.![]()
Vandaag iets eerder weg ivm etentje met familie. Heerlijk zo eerder weg op vrijdag. Hopelijk gaat de dag dan niet al te traag.
Theater ftwquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:27 schreef jna het volgende:
Ik moet er niet aan denken om m'n stage om 8 uur te beginnen. Ik begon bij m'n eerste stage om 10 uur en m'n 2de om half 10
5 uur en half 6quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:29 schreef AMDB het volgende:
En hoe laat was je dan klaar?
Inderdaad, in drukkerijen (heb ik ook stage gelopen) beginnen ze soms om 7 of half 8. En wat ben je dan lekker vroeg klaar zeg.quote:
Ja, maar jij bent dan ook een Surinamer.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:27 schreef jna het volgende:
Ik moet er niet aan denken om m'n stage om 8 uur te beginnen. Ik begon bij m'n eerste stage om 10 uur en m'n 2de om half 10
Jaquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook een Surinamer.
Nee, liep geen stage in de horeca of beveiliging.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Neem aan dat je dan ook af en toe 's avonds aanwezig moet zijn?
Ja maar dat is juist leuk. Vooral bij premières enzoquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Neem aan dat je dan ook af en toe 's avonds aanwezig moet zijn?
Jij was toch de doorbitch daar?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, liep geen stage in de horeca of beveiliging.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee het koffiesletje van kantoor.
Nu al?quote:
Nu nog d'r naam achterhalenquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:16 schreef DjRex89 het volgende:
Dat meidje van de bus, het waren dr ogen
Ni hao!quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:28 schreef EddyAlbena het volgende:
Schooltje bied nu ook een minor voor en gedeeltelijk in China aanGa ik zeker ff checken of dat wat is!
Vriend van me zit nu in Taiwan, supervet is datquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:28 schreef EddyAlbena het volgende:
Schooltje bied nu ook een minor voor en gedeeltelijk in China aanGa ik zeker ff checken of dat wat is!
quote:
Fuck youquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:53 schreef EddyAlbena het volgende:
Heb ik een of ander lied van Lilly Allen (?) in m'n kop. Hele concentratie weg
Nee die andere, geen idee hoe die heet, maar dit komt er in voor:quote:
Oh mijn God, ik heb niet eens geluid hier, maar ik heb 'm nu al in m'n kopquote:
Idd, kun je zien hoe belangrijk we voor hem zijn!quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:50 schreef AMDB het volgende:
Niet echt hè, Nico is weg, dat is het. Met z'n stinkforum.
True.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:57 schreef AMDB het volgende:
In tijden van nood leer je je echte vrienden kennen
Staat hier op je te wachten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:09 schreef jna het volgende:
Milou waar blijft m'n koffie
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:50 schreef AMDB het volgende:
Niet echt hè, Nico is weg, dat is het. Met z'n stinkforum.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Idd, kun je zien hoe belangrijk we voor hem zijn!
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:57 schreef AMDB het volgende:
Ik tijden van nood leer je je echte vrienden kennen
Verveel me niet, maar man o man, wat ben ik aan het weekend toe!quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:10 schreef AMDB het volgende:
Ik verveel me dood, dag gaat niet meer zo snel meer.
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:02 schreef The_Dean het volgende:
Maar we houden nog wel van je hoor Niko
Altijd leuk, gehandicapten belachelijk maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als i.t.t. een student die een onderzoek gaat uitvoeren? Dus ze zoeken meer een 3e jaars of MBO stagiair?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:44 schreef Bootje84 het volgende:
Slecht nieuws. Aruba gaat niet door
Het bedrijf heeft echt een stagiaire nodig die mee komt werken...
Mwah, 3e jaar HBO facilitaire dienstverlening gok ik..quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als i.t.t. een student die een onderzoek gaat uitvoeren? Dus ze zoeken meer een 3e jaars of MBO stagiair?
Wel balen!
Nee want als je werkt dan zweet je, dat leek hun geen goed idee'tjequote:Op vrijdag 25 september 2009 13:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, 3e jaar HBO facilitaire dienstverlening gok ik..
Maar inderdaad balen. Ik kwam ze al tegemoet door te zeggen dat ik die opdracht wil doen, sámen met een onderzoek, maar helaas hadden ze daar geen trek in..
quote:
Quake live?quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:21 schreef AMDB het volgende:
Nog iemand toffe spelletjes om te doen? Geen download aub
LOL!quote:
quote:
Wat een mietje.quote:
geen idee.. Verder niet gezien.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
LOL!
Ging er nog een kaart de lucht in?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:48 schreef brtausi het volgende:
had jij gister niet rijles in barendrecht.
eerste keer goederentrein?
95% post nu bij Nico.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:47 schreef Bravebart het volgende:
Hoe zit het nou met VBL? Posten de Fok-VBL-users nou zowel in Fok-VBL als op jouw forum Nico?
quote:
Tschüssquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:00 schreef Bootje84 het volgende:
Goed, ik ga ff naar Den Haag toe om een boek te kopen! kusjes!
Ja hoofdzakelijk wel. Er zijn wel wat andere topics maar de hoofdzaak is voetbal.quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:03 schreef jna het volgende:
[..]
Buigen voor koning Nico : P
ik had dit eerlijk gezegd niet verwacht
quote:Puala,
Om het registratieproces op VBL forum te voltooien, dient u met uw browser naar het volgende adres te gaan.
mja ach.. dat hoeft voor mij helemaal niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook nietHet zou nog toffer zijn als VBL massaal geboycot wordt
quote:
quote:Onze leden hebben in totaal 17.613 berichten geplaatst in 472 discussies.
We hebben momenteel 464 geregistreerde leden.
Verwelkom ons nieuwste lid, Puala.
Neuh. Maar het lijkt me wel lachenquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja ach.. dat hoeft voor mij helemaal niet.
veeel veel sneller kan je wel zeggenquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh. Maar het lijkt me wel lachenFok-VBL loopt nu toch nog best aardig als ik het zo zie? Of liep het 'vroeger' echt veel sneller?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
veeel veel sneller kan je wel zeggen
quote:
quote:
je loopt stage?quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]?
![]()
Ja, maar nu als legale poster
Ik ga iets doen met lichtgevende bacteriën in opdracht van Artisquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:28 schreef Californium het volgende:
[..]
je loopt stage?awesome...vertel
Waar gaat het over
Dit zijn nu de interessante stages he
![]()
En jah... zie edit enzo
quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:34 schreef Californium het volgende:
BB
iemand met een leuke stage
Klinkt awesome!
hey ik had ook 2 keer een leuke stagequote:Op vrijdag 25 september 2009 15:34 schreef Californium het volgende:
BB
iemand met een leuke stage
Klinkt awesome!
Haha lichtelijk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik heb er ook enorm zin in
Maar het is wel een enorme sprong in het diepe, daar zie ik wel lichtelijk tegen op
Wat doe jij tegenwoordig?
ja maar nu niet meerquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:38 schreef jna het volgende:
[..]
hey ik had ook 2 keer een leuke stage
quote:
Het aantal posts vanaf gisteravond tot 12 uur 's middags vandaag:quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh. Maar het lijkt me wel lachenFok-VBL loopt nu toch nog best aardig als ik het zo zie? Of liep het 'vroeger' echt veel sneller?
Ga ik ook doenquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:40 schreef Californium het volgende:
Komt goed BB... Ik wist de eerste keer ook totaal niet wat ik kon verwachtenze gaan je heel goed begeleiden en je moet gewoon heel veel gaan vragen!
Ehm... Moleculaire levenswetenschappen op de RUBen reeds als Bachelor (of ingenieur ) en ben net begonnen aan mijn doorstroomjaar
quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik maak die opmerking zo vaak, maar tot nu toe had niemand hem nog gesnapt
quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:42 schreef jna het volgende:
[..]
Het aantal posts vanaf gisteravond tot 12 uur 's middags vandaag:
FOK: 492
VBL Forum: 3453.
Jah hoorquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ga ik ook doenMaar ik vind dat altijd maar kut, dan voel ik me zo dom
![]()
Oh wat tofBevalt het?
Tofquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Jah hoorHelaas moet ik veel werken en mis ik nog wel eens belangrijke colleges
maar ik denk dat ik volgende week maar eens meer tijd vrij moet maken voor zelfstudie
maar dan gaat het vast goed komen! Ik heb al wat contacten gemaakt die mij wel iets wil uitleggen als ik het dan nog niet snap
maar het is echt leuk en interessant
Okquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:44 schreef Californium het volgende:
@ BB jah dat jah
Milouyeay!
Maare... weekendje naar schoonoudersvoor het eerst dus beetje zenuwachtig
![]()
De slettebakquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok
Ik wist helemaal niet dat jij weer schoonouders had?Ik mis ook te veel als ik ff een jaar weg ben
Dat zijn jouw woordenquote:
Toedels !quote:
* L.no meldt alvast bij de politie.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:25 schreef The_Dean het volgende:
Zo even heel illegaal doen, dus als jullie wat horen op het nieuws omtrent een Friese jongeman en iets met een rode Golf... dan ben ik dat.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:29 schreef Isdatzo het volgende:
Hoi.. Vrijdagmiddag-colleges. Ov
. Geen (fatsoenlijk) eten in huis
.
Daarom is het juist verstandig om het in het weekend te doen. Zo kan je iig lekker blijven liggen slapen als je een kater hebt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
.
Misschien toch maar niet meer uitgaan op donderdag.
Maar donderdag is studentenavond enzo. En ik lag ook tot 13.30 ofzo in bed vandaagquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Daarom is het juist verstandig om het in het weekend te doen. Zo kan je iig lekker blijven liggen slapen als je een kater hebt.
13.30 is niet lang genoeg.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar donderdag is studentenavond enzo. En ik lag ook tot 13.30 ofzo in bed vandaag.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:15 schreef Bootje84 het volgende:
Rukkende trucker maakt brokken
Het is dat PB in Nederland is en geen groot rijbewijs heeft.. Anders had ik nog getwijfeld. Hij zat ook in boras...
quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
I know, maar ik moest de bus van 13.54 hebben. Die pas om 13.08 kwam trouwens
.
14.08 Bedoel ikquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan kwam hij veel te vroeg.
quote:
Ik vond het al vreemd dat je een uur van te voren op de bus stond te wachten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
14.08 Bedoel ik![]()
.
Zie je, ik ben niks waard vandaag.
ik had eigenlijk al wel zo'n vermoeden dat je dat bedoelde.quote:
quote:Zie je, ik ben niks waard vandaag.
Niks gebeurdquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
[..]
* L.no meldt alvast bij de politie.
Tanken, banden oppompen, autowassen en aanhanger halen met een gruwlijk APK afgekeurde en onverzekerde auto.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan mag je nu vertellen wat je aan 't doen was?
Waarom?quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tanken, banden oppompen, autowassen en aanhanger halen met een gruwlijk APK afgekeurde en onverzekerde auto.
Omdat ik die morgen naar de sloop breng, en dan samen met mijn broer verder rij naar nabij Rotterdam om wat onderdelen voor een andere auto op te halen [vandaar de aanhanger].quote:
GMTA.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:13 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, was dat alles?
Ik had beter van je verwacht, Dean.
Ja, was ook zeker wel even balenquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:13 schreef L.no het volgende:
Altijd jammer als je een auto hebt dat ineens afgekeurd wordt..
Hey, zelfs de beste rebel kan niet altijd piekenquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:13 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, was dat alles?
Ik had beter van je verwacht, Dean.
Wij hebben dit jaar daar ook last van gehad. Mijn vader reed er gewoon in voor een half jaar totdat hij een nieuwe kon kopen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, was ook zeker wel even balen
En de reparatiekosten waren hoger dan dat ik nu deze Jetta voor kon kopen. En dan deden we/ik het zelf, niet eens de garage.
Hahha, gelukkig was die van ons niet zo opvallend.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:32 schreef The_Dean het volgende:
Die van mij rij je niet voor je plezier nog een half jaar in door.
Lekke uitlaat, niet normaal
Maar hij reed verder wel lekker
Joh, we kunnen heul geen geld opkotsen en we hebben een auto hard nodig.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
stelletje criminelen hier ook.
Ik weet niet of ik blij voor je meot zijn of je zielig vinden.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
weekend
begroting af
keelpijn
Niet iedereen heeft zomaar geld liggen voor iets nieuwsquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
stelletje criminelen hier ook.
ik heb vandaag met collega's nieuwe kleding gekocht en ik geloof dat we maandag weer gaan.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zomaar geld liggen voor iets nieuws
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik blij voor je meot zijn of je zielig vinden.
* L.no is jaloers.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb vandaag met collega's nieuwe kleding gekocht en ik geloof dat we maandag weer gaan.![]()
quote:![]()
beide?
hij is wel mooi ferrari rood...!quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:42 schreef The_Dean het volgende:
Vaarwel, waarde vriend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
op zich ben ik wel toe aan wat nettere kleding.quote:
Dat is ook het enige mooie.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hij is wel mooi ferrari rood...!
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:47 schreef The_Dean het volgende:
Ja, toen hij nog niet verweerd was en echt knalrood stond te glimmen in de zon enzo
Heb jij niet zulke leuke collega's?quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
oh ja... Heb ik nog steeds geen foto van mijn auto gemaakt.
Oh, je bent niet de enige hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
oh ja... Heb ik nog steeds geen foto van mijn auto gemaakt.
Collega's? Werk?quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb jij niet zulke leuke collega's?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Collega's? Werk?
Ik ben nog steeds een bijbaantje aan het zoeken. Blijkt er een plaats vrij te zijn, maar ipv van mijn mobiel bellen belden ze naar mijn thuis en mijn moeder vergat het aan mij te melden.. hebben ze iemand anders gekozen. Nu moet ik wéér wachten.
Ik wist niet eens dat hij er eentje had.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh, je bent niet de enige hoor.
Isdatzo.
Dat bedoelde ik niet direct positief hoorquote:
Zolang ik het zelf maar als positief ervaar.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet direct positief hoor
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Collega's? Werk?
Ik ben nog steeds een bijbaantje aan het zoeken. Blijkt er een plaats vrij te zijn, maar ipv van mijn mobiel bellen belden ze naar mijn thuis en mijn moeder vergat het aan mij te melden.. hebben ze iemand anders gekozen. Nu moet ik wéér wachten.
Dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zolang ik het zelf maar als positief ervaar.![]()
![]()
quote:
Nee, dat gaat niet door.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is Bootje al naar Aruba trouwens?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:44 schreef Bootje84 het volgende:
Slecht nieuws. Aruba gaat niet door
Het bedrijf heeft echt een stagiaire nodig die mee komt werken...
Oke, nu voel ik me lekker weer verwend.quote:
quote:
Dit was makkelijker dan teruglezen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet door. Pagina 3, eerste post.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Oke, nu voel ik me lekker weer verwend.![]()
Ik zie iets bloeien.quote:
Kom je proeven?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |