Die van Fritsma is ook wel aardig. Hij volgde volgens z'n biografie al vanaf z´n 12e een HBO-studie:quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie die biografie van v. Dijck heeft geschreven.
[..]
http://www.tweedekamer.nl(...)se_rindert/index.jspquote:Personalia
Volledige naam: Fritsma, S.R. (PVV)
Geboorteplaats en -datum: Franeker, 31 maart 1972
[..]
Onderwijs
* havo Scholengemeenschap Anna Maria van Schurman, Franeker (1984-1989)
* HBO Personeel en Organisatie, Rijkshogeschool Groningen (1984-1992)
* Sociale geografie, Rijksuniversiteit Groningen (1992-1998)
Hoog begaafdquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:32 schreef freako het volgende:
[..]
Die van Fritsma is ook wel aardig. Hij volgde volgens die biografie al vanaf z´n 12e een HBO-studie:
[..]
http://www.tweedekamer.nl(...)se_rindert/index.jsp
Die gaat er vast over met de zweepquote:Op zaterdag 26 september 2009 09:45 schreef Hexagon het volgende:
En dan is er nog die nieuwe PVV dame
Laurence Stassen
[ afbeelding ]
Benieuwd hoe die in debat is
Bijna net zo goed als in de fistfuckfilmpjes die ze in een armetierig Bijlmerflatje opneemt denk ikquote:Op zaterdag 26 september 2009 09:45 schreef Hexagon het volgende:
En dan is er nog die nieuwe PVV dame
Laurence Stassen
[ afbeelding ]
Benieuwd hoe die in debat is
Het probleem is dat hij het niet bij "een biertje" kan houden.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:40 schreef Sachertorte het volgende:
Brinkman. Echt zo'n man waarmee je gezellig een biertje kunt drinken.
Echt een man van het volk dusquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:52 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij het niet bij "een biertje" kan houden.
PVV’er Brinkman erkent drankprobleem
Ik gun anderen ook hun biertje met Brinkman.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:52 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat doen meerdere mensen en de rekening komt aan het eind van de avond dan bij de barmedewerker te liggen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:55 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik gun anderen ook hun biertje met Brinkman.
Hij erkent zijn probleem tenminste en daar kan ik alleen maar bewondering voor hebben.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:52 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Brinkman pleit daar gewoon op onorthodoxe wijze voor verruiming van de openingstijden.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:56 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat doen meerdere mensen en de rekening komt aan het eind van de avond dan bij de barmedewerker te liggen.
Nadat hij zich heeft misdragen en het de media heeft gehaald. Mosterd na de maaltijd. Sorry for getting caught. Een excuus, hij was ontoerekeningsvatbaar, want: drankprobleem.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:01 schreef yyentle het volgende:
[..]
Hij erkent zijn probleem tenminste en daar kan ik alleen maar bewondering voor hebben.
Wat een heldquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:01 schreef yyentle het volgende:
[..]
Hij erkent zijn probleem tenminste en daar kan ik alleen maar bewondering voor hebben.
Ook alleen maar nadat het fout gegaan is en is uitgekomen in de media. Dit is niet zijn probleem erkennen, maar pure damage control. Hij kon niet anders. Toen Rob Oudkerk bij de hoeren was gesignaleerd, moest ie ook wel z'n "probleem" ontkennen. Allemaal mosterd na de maaltijd.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:01 schreef yyentle het volgende:
[..]
Hij had ook gewoon kunnen zeggen dat hij een slok teveel op had. Ik heb van Hero Brinkman een oprechte indruk gekregen in verband met een paar kwesties die ik volgde maar ik ken hem verder ook niet, dus misschien heb je gelijk.quote:Op zondag 27 september 2009 08:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ook alleen maar nadat het fout gegaan is en is uitgekomen in de media. Dit is niet zijn probleem erkennen, maar pure damage control. Hij kon niet anders. Toen Rob Oudkerk bij de hoeren was gesignaleerd, moest ie ook wel z'n "probleem" ontkennen. Allemaal mosterd na de maaltijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |