Ja het moet wel onbetrouwbaar zijnquote:Op donderdag 24 september 2009 19:35 schreef venomsnake het volgende:
Die Graus is wel humor inderdaad. Kraamt een hoop onzin uit en die vreselijk onbetrouwbare kop erbij doet het em.
Voel je je aangesproken?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zo zeg, wat een lekker provocerende username. Brutaaltje.
Met betrekking tot de kopvoddentax? Welnee, de meesten zijn dat allang weer vergeten.quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:08 schreef Arglist het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen al vanwege dat Fritzl-hoofd
Nee dat was Martin Bosmaquote:Op vrijdag 25 september 2009 07:54 schreef Nielsch het volgende:
[ afbeelding ]
De man die graag neuzen van journalisten wil afhakken.
Owja, een pot nat natuurlijk...quote:Op vrijdag 25 september 2009 07:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee dat was Martin Bosma
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 september 2009 07:48 schreef Nielsch het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ie graag zwangere vrouwen in elkaar trimt! Een lichtend voorbeeld voor de rest van Nederland en natuurlijk alle Mocro's die graag loverboy willen worden!
Zou dat het volgende schandaal zijn omtrent een PVV kamerlid, de kelder van Fritsma?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:08 schreef Arglist het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen al vanwege dat Fritzl-hoofd
quote:Op vrijdag 25 september 2009 07:48 schreef Nielsch het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ie graag zwangere vrouwen in elkaar trimt! Een lichtend voorbeeld voor de rest van Nederland en natuurlijk alle Mocro's die graag loverboy willen worden!
Wow, de gelijkenis is treffend.quote:Op vrijdag 25 september 2009 07:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee dat was Martin Bosma
[ afbeelding ]
Ik heb toch even voor de grap gekeken wie er allemaal in de 2e kamer zit voor de PVV. Ik kwam uit bij de 2 minst bekende gezichten zeg maar, die hebben opzich geen slechte carriere gehad:quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Mijn favoriete PVV-er is degene die:
- Ooit een fatsoenlijk inkomen heeft gehad van iets anders dan belastingcenten.
- Een kamervraag kan stellen over een onderwerp wat hij of zij snapt.
- Een vraag zo kan formuleren dat die klopt met de bedoeling van de vraag.
- Geen misdrijven heeft gepleegd.
- Het kamerwerk serieus neemt.
- Snapt wat de functie van de kamer is.
- Nuchter zijn werk doet en ook blijk geeft van die nuchterheid.
Maar ik zou niet weten wie dat is bij de PVV.
Ik vraag me af wie die biografie van v. Dijck heeft geschreven.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:51 schreef axis303 het volgende:
[..]
Ik heb toch even voor de grap gekeken wie er allemaal in de 2e kamer zit voor de PVV. Ik kwam uit bij de 2 minst bekende gezichten zeg maar, die hebben opzich geen slechte carriere gehad:
http://www.tweedekamer.nl(...)on_raymond/index.jsp
http://www.tweedekamer.nl(...)e_cornelis/index.jsp
Maar met die limburgse vrouwenmepper en Brinkman leg je de lat dan ook wel laag..
quote:Daarnaast speelt hij vanaf mijn negende levensjaar saxofoon
Kan je niet eerst even een waarschuwing plaatsen dat die foto niet gephotoshopt is?quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie die biografie van v. Dijck heeft geschreven.
[..]
Nu weten we ook wat de inspiratiebron voor het woord kopvod was.quote:
Gewoon de huidige fractie aanvullen met 11 uitkeringstrekkers is veel leuker. Liep er hier altijd zo eentje rond die ook zo liep te fulmineren tegen links / de islam, maar zelf in de bijstand zat?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:03 schreef tong80 het volgende:
Sub vraag waar haalt ie 20 capabele parlementariërs vandaan.
De gewone Nederlander in de kamer.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon de huidige fractie aanvullen met 11 uitkeringstrekkers is veel leuker. Liep er hier altijd zo eentje rond die ook zo liep te fulmineren tegen links / de islam, maar zelf in de bijstand zat?
Dat wisten we al; Stormfrontquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nu weten we ook wat de inspiratiebron voor het woord kopvod was.
quote:
quote:Extreem-rechts hielp partij Wilders
Geert Wilders moet niets hebben van extreem-rechts. Maar voorafgaand aan de verkiezingen voor de Tweede Kamer ronselde zijn PVV wel in die kringen.
(...)
Ook Fleur Agema, tweede op de PVV-kandidatenlijst voor de Tweede Kamer, is actief op een fascistisch internetforum. In september 2004 meldt ze zich aan op Stormfront , die de slogan ‘White Pride World Wide’ hanteert. Agema discussieert er met een deelnemer die opereert onder de schuilnaam ‘Gezonde Hollander’. Daarbij doet ze zelf geen extreme uitingen. Sinds 2005 onderzoekt justitie de site.
Je kiest niet voor niets zo'n nick. Dan ben je gewoon een vies goor vuil neo-naziwijf.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Maar één berichtje toch?
Niet dat ik het eigenlijk erg boeiend vind.
Pilletje vergeten?quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je kiest niet voor niets zo'n nick. Dan ben je gewoon een vies goor vuil neo-naziwijf.
En dat moet ons land weer op de rails krijgen. De PVV is een boevenbende vol met SS-wannabees.![]()
Die van Fritsma is ook wel aardig. Hij volgde volgens z'n biografie al vanaf z´n 12e een HBO-studie:quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie die biografie van v. Dijck heeft geschreven.
[..]
http://www.tweedekamer.nl(...)se_rindert/index.jspquote:Personalia
Volledige naam: Fritsma, S.R. (PVV)
Geboorteplaats en -datum: Franeker, 31 maart 1972
[..]
Onderwijs
* havo Scholengemeenschap Anna Maria van Schurman, Franeker (1984-1989)
* HBO Personeel en Organisatie, Rijkshogeschool Groningen (1984-1992)
* Sociale geografie, Rijksuniversiteit Groningen (1992-1998)
Hoog begaafdquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:32 schreef freako het volgende:
[..]
Die van Fritsma is ook wel aardig. Hij volgde volgens die biografie al vanaf z´n 12e een HBO-studie:
[..]
http://www.tweedekamer.nl(...)se_rindert/index.jsp
Die gaat er vast over met de zweepquote:Op zaterdag 26 september 2009 09:45 schreef Hexagon het volgende:
En dan is er nog die nieuwe PVV dame
Laurence Stassen
[ afbeelding ]
Benieuwd hoe die in debat is
Bijna net zo goed als in de fistfuckfilmpjes die ze in een armetierig Bijlmerflatje opneemt denk ikquote:Op zaterdag 26 september 2009 09:45 schreef Hexagon het volgende:
En dan is er nog die nieuwe PVV dame
Laurence Stassen
[ afbeelding ]
Benieuwd hoe die in debat is
Het probleem is dat hij het niet bij "een biertje" kan houden.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:40 schreef Sachertorte het volgende:
Brinkman. Echt zo'n man waarmee je gezellig een biertje kunt drinken.
Echt een man van het volk dusquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:52 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij het niet bij "een biertje" kan houden.
PVV’er Brinkman erkent drankprobleem
Ik gun anderen ook hun biertje met Brinkman.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:52 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat doen meerdere mensen en de rekening komt aan het eind van de avond dan bij de barmedewerker te liggen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:55 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik gun anderen ook hun biertje met Brinkman.
Hij erkent zijn probleem tenminste en daar kan ik alleen maar bewondering voor hebben.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:52 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Brinkman pleit daar gewoon op onorthodoxe wijze voor verruiming van de openingstijden.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:56 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat doen meerdere mensen en de rekening komt aan het eind van de avond dan bij de barmedewerker te liggen.
Nadat hij zich heeft misdragen en het de media heeft gehaald. Mosterd na de maaltijd. Sorry for getting caught. Een excuus, hij was ontoerekeningsvatbaar, want: drankprobleem.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:01 schreef yyentle het volgende:
[..]
Hij erkent zijn probleem tenminste en daar kan ik alleen maar bewondering voor hebben.
Wat een heldquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:01 schreef yyentle het volgende:
[..]
Hij erkent zijn probleem tenminste en daar kan ik alleen maar bewondering voor hebben.
Ook alleen maar nadat het fout gegaan is en is uitgekomen in de media. Dit is niet zijn probleem erkennen, maar pure damage control. Hij kon niet anders. Toen Rob Oudkerk bij de hoeren was gesignaleerd, moest ie ook wel z'n "probleem" ontkennen. Allemaal mosterd na de maaltijd.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:01 schreef yyentle het volgende:
[..]
Hij had ook gewoon kunnen zeggen dat hij een slok teveel op had. Ik heb van Hero Brinkman een oprechte indruk gekregen in verband met een paar kwesties die ik volgde maar ik ken hem verder ook niet, dus misschien heb je gelijk.quote:Op zondag 27 september 2009 08:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ook alleen maar nadat het fout gegaan is en is uitgekomen in de media. Dit is niet zijn probleem erkennen, maar pure damage control. Hij kon niet anders. Toen Rob Oudkerk bij de hoeren was gesignaleerd, moest ie ook wel z'n "probleem" ontkennen. Allemaal mosterd na de maaltijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |