Ik ken Njal's Saga, maar deze dan weer niet. Is het wat?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:08 schreef qonmann het volgende:
[..]
..en daar stopt mijn kennis van de IJslandse literatuur ook..
Oprichter van een speelgoedconcern?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:09 schreef PhysicsRules het volgende:
idem dito
Wat ishet beroep van Hermann Zapf?
Het is vooral ook bekend omdat het zo oud is dacht ik, ik heb ze niet gelezenquote:Op donderdag 24 september 2009 20:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik ken Njal's Saga, maar deze dan weer niet. Is het wat?
quote:Deze oudere Edda bevat goden- en heldensagen, die tussen de 9e en 12e eeuw ontstonden en in de 13 eeuw hun schriftelijke neerslag kregen. Deze gedichten zijn vervat in stafrijm en zijn ingedeeld in eenvoudige coupletten
hehehequote:Op donderdag 24 september 2009 20:14 schreef mr_anonimous het volgende:
afstandsbedieningen ontwerpen.....
moet je ons wat vertellen, Tanjaa?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:13 schreef Tanjaa het volgende:
Baby borns ontwerpen?
Ken je zapf creation niet dan? Daar hebben mijn oppaskindjes al hun poppen vanquote:Op donderdag 24 september 2009 20:14 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
moet je ons wat vertellen, Tanjaa?
Nee, het ontwerpt geen Baby borns
Die oppaskindjes hebben zelf ook batterijen in hun rugquote:Op donderdag 24 september 2009 20:16 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ken je zapf creation niet dan? Daar hebben mijn oppaskindjes al hun poppen vanJa echt..
Nee hoor, mijn poppen zijn al een paar jaartjes de deur uir..quote:Op donderdag 24 september 2009 20:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die oppaskindjes hebben zelf ook batterijen in hun rug?
Ofyles Rules!quote:Op donderdag 24 september 2009 20:16 schreef Ofyles2 het volgende:
MEDEDELING!
Ofyles2 bereidt aanstaande weekeinde het XLS-werkblad voor zodat deze na topic 1750 zo snel mogelijk up-to-date wordt.
Mijn dochter moet nog geboren worden, daarna zal deze wondere wereld ook voor mij opengaanquote:Op donderdag 24 september 2009 20:16 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ken je zapf creation niet dan? Daar hebben mijn oppaskindjes al hun poppen vanJa echt..
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:16 schreef Ofyles2 het volgende:
MEDEDELING!
Ofyles2 bereidt aanstaande weekeinde het XLS-werkblad voor zodat deze na topic 1750 zo snel mogelijk up-to-date wordt.
Netjes. Hulde.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:16 schreef Ofyles2 het volgende:
MEDEDELING!
Auto's?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:18 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
![]()
![]()
On-topic. Hij ontwerpt geen Baby borns, maar wel iets anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |