Oh okeequote:Op donderdag 24 september 2009 20:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
http://forum.fok.nl/user/history/145146
er is vast ook een tanja ..quote:
Geeft niet hoor, maar ik wil niet dat ie jaloers wordt.quote:
Meerdere geloof ikquote:Op donderdag 24 september 2009 20:06 schreef qonmann het volgende:
[..]
er is vast ook een tanja ..
Hoi Tanjaa
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:07 schreef PhysicsRules het volgende:
IJsland
Ik ken Njal's Saga, maar deze dan weer niet. Is het wat?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:08 schreef qonmann het volgende:
[..]
..en daar stopt mijn kennis van de IJslandse literatuur ook..
Oprichter van een speelgoedconcern?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:09 schreef PhysicsRules het volgende:
idem dito
Wat ishet beroep van Hermann Zapf?
Het is vooral ook bekend omdat het zo oud is dacht ik, ik heb ze niet gelezenquote:Op donderdag 24 september 2009 20:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik ken Njal's Saga, maar deze dan weer niet. Is het wat?
quote:Deze oudere Edda bevat goden- en heldensagen, die tussen de 9e en 12e eeuw ontstonden en in de 13 eeuw hun schriftelijke neerslag kregen. Deze gedichten zijn vervat in stafrijm en zijn ingedeeld in eenvoudige coupletten
hehehequote:Op donderdag 24 september 2009 20:14 schreef mr_anonimous het volgende:
afstandsbedieningen ontwerpen.....
moet je ons wat vertellen, Tanjaa?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:13 schreef Tanjaa het volgende:
Baby borns ontwerpen?
Ken je zapf creation niet dan? Daar hebben mijn oppaskindjes al hun poppen vanquote:Op donderdag 24 september 2009 20:14 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
moet je ons wat vertellen, Tanjaa?
Nee, het ontwerpt geen Baby borns
Die oppaskindjes hebben zelf ook batterijen in hun rugquote:Op donderdag 24 september 2009 20:16 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ken je zapf creation niet dan? Daar hebben mijn oppaskindjes al hun poppen vanJa echt..
Nee hoor, mijn poppen zijn al een paar jaartjes de deur uir..quote:Op donderdag 24 september 2009 20:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die oppaskindjes hebben zelf ook batterijen in hun rug?
Ofyles Rules!quote:Op donderdag 24 september 2009 20:16 schreef Ofyles2 het volgende:
MEDEDELING!
Ofyles2 bereidt aanstaande weekeinde het XLS-werkblad voor zodat deze na topic 1750 zo snel mogelijk up-to-date wordt.
Mijn dochter moet nog geboren worden, daarna zal deze wondere wereld ook voor mij opengaanquote:Op donderdag 24 september 2009 20:16 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ken je zapf creation niet dan? Daar hebben mijn oppaskindjes al hun poppen vanJa echt..
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:16 schreef Ofyles2 het volgende:
MEDEDELING!
Ofyles2 bereidt aanstaande weekeinde het XLS-werkblad voor zodat deze na topic 1750 zo snel mogelijk up-to-date wordt.
Netjes. Hulde.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:16 schreef Ofyles2 het volgende:
MEDEDELING!
Auto's?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:18 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
![]()
![]()
On-topic. Hij ontwerpt geen Baby borns, maar wel iets anders.
Reclame?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:20 schreef PhysicsRules het volgende:
ook geen auto's. Hij ontwerpt iets waar iedereen dagelijks ziet (niet per se zijn variant).
Oeh, mooi gevondenquote:Op donderdag 24 september 2009 20:20 schreef Tanjaa het volgende:
Oh natuurlijk!
Mijn favo lettertype is zapf humanist.
Dus.. hij ontwerpt letterypes?
In de zin van Billboards....quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:20 schreef Tanjaa het volgende:
Oh natuurlijk!
Mijn favo lettertype is zapf humanist.
Dus.. hij ontwerpt letterypes?
quote:
Ouiquote:
Yep je hoort er twee te hebbenquote:Op donderdag 24 september 2009 20:29 schreef Tanjaa het volgende:
Ehmm had ik eigenlijk geen twee punten? Ben ik me af aan het vragen![]()
Okee, dan verander ik dat even ^^quote:Op donderdag 24 september 2009 20:30 schreef qonmann het volgende:
[..]
Yep je hoort er twee te hebben![]()
Je had inderdaad toenstraks al een punt, zet hem er zo wel bij.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:29 schreef Tanjaa het volgende:
Ehmm had ik eigenlijk geen twee punten? Ben ik me af aan het vragen![]()
Russel Crowe?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je had inderdaad toenstraks al een punt, zet hem er zo wel bij.
Welke acteur roept door te liegen in interviews, zo vertelde hij bijvoorbeeld in een beroemde boekverfilming het boek in kwestie nooit gelezen te hebben, geregeld woede over zichzelf af?
Hoewel die ook niet kan lezen dus dat scheelt....quote:
Je hebt een vernieuwing doorgevoerd na meer dan 1700 delen ..andere smilesquote:
Nee dat heb ik niet gedaan hoor!! Stonden al zo in de vorige OP, dus weet niet wie de verantwoordelijke is...quote:Op donderdag 24 september 2009 20:39 schreef qonmann het volgende:
[..]
Je hebt een vernieuwing doorgevoerd na meer dan 1700 delen ..andere smiles
een acteur die leest ..hmm ..quote:Op donderdag 24 september 2009 20:38 schreef De_Hertog het volgende:
Nee, het is juist iemand die veel kan lezen en dat geregeld doet. Ik zoek een Brit.
Hugh Grant?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:38 schreef De_Hertog het volgende:
Nee, het is juist iemand die veel kan lezen en dat geregeld doet. Ik zoek een Brit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |