das een leuke associatie als je hem zo uit je mouw schuddequote:Op donderdag 24 september 2009 19:49 schreef De_Hertog het volgende:
Mosterdgas?
quote:
Was inderdaad een associatief gokjequote:Op donderdag 24 september 2009 19:50 schreef qonmann het volgende:
[..]
das een leuke associatie als je hem zo uit je mouw schudde
En nog goed ookquote:
Dan klopt je vraag of je hint over de hardnekkige geruchten nietquote:
lamaquote:Op donderdag 24 september 2009 19:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En nog goed ook
In 1302 vocht Vlaanderen tegen de Franse overheersing. Aan Franse zijde vocht het leger van de koning van Frankrijk, de Vlaamse kant was beduidend minder georganiseerd. Toch wonnen de Vlamingen, die zich later nog konden verrijken aan de gevallen Fransen. De bijnaam van deze slag komt hier ook vandaan.
Hoe staat deze slag bekend?
Andyyquote:
Maar met 1 Y hoor. Maar tochquote:
Dit is een ander schilderij dan het laatste avondmaal van Da Vinci. Bekend is, mede dankzij de Da Vinci code, inderdaad voornamelijk dat schilderij, maar ook op andere schilderijen wordt Johannes de Doper vaak vrij vrouwelijk afgebeeld. Ik heb ooit een schilderij gezien waar dit nog sterker was, maar ik weet zo gauw even niet meer welke. Hoe dan ook, de geruchten gaan over meerdere schilderijen, niet alleen Da Vinci's laatste avondmaal.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:57 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dan klopt je vraag of je hint over de hardnekkige geruchten niet
Want volgens de geruchten zit Maria Magdalena naast Jezus, maar die zit rechts van Jezus, voor de kijkers links.
qonmann +1quote:Op donderdag 24 september 2009 19:57 schreef qonmann het volgende:
gulden sporen slag
I knowquote:Op donderdag 24 september 2009 19:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar met 1 Y hoor. Maar tochen
Anders denkt Andyy dat je het tegen hem hebt.....quote:
Is er dan ook een andyy?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Anders denkt Andyy dat je het tegen hem hebt.....
Oh okeequote:Op donderdag 24 september 2009 20:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
http://forum.fok.nl/user/history/145146
er is vast ook een tanja ..quote:
Geeft niet hoor, maar ik wil niet dat ie jaloers wordt.quote:
Meerdere geloof ikquote:Op donderdag 24 september 2009 20:06 schreef qonmann het volgende:
[..]
er is vast ook een tanja ..
Hoi Tanjaa
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:07 schreef PhysicsRules het volgende:
IJsland
Ik ken Njal's Saga, maar deze dan weer niet. Is het wat?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:08 schreef qonmann het volgende:
[..]
..en daar stopt mijn kennis van de IJslandse literatuur ook..
Oprichter van een speelgoedconcern?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:09 schreef PhysicsRules het volgende:
idem dito
Wat ishet beroep van Hermann Zapf?
Het is vooral ook bekend omdat het zo oud is dacht ik, ik heb ze niet gelezenquote:Op donderdag 24 september 2009 20:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik ken Njal's Saga, maar deze dan weer niet. Is het wat?
quote:Deze oudere Edda bevat goden- en heldensagen, die tussen de 9e en 12e eeuw ontstonden en in de 13 eeuw hun schriftelijke neerslag kregen. Deze gedichten zijn vervat in stafrijm en zijn ingedeeld in eenvoudige coupletten
hehehequote:Op donderdag 24 september 2009 20:14 schreef mr_anonimous het volgende:
afstandsbedieningen ontwerpen.....
moet je ons wat vertellen, Tanjaa?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:13 schreef Tanjaa het volgende:
Baby borns ontwerpen?
Ken je zapf creation niet dan? Daar hebben mijn oppaskindjes al hun poppen vanquote:Op donderdag 24 september 2009 20:14 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
moet je ons wat vertellen, Tanjaa?
Nee, het ontwerpt geen Baby borns
Die oppaskindjes hebben zelf ook batterijen in hun rugquote:Op donderdag 24 september 2009 20:16 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ken je zapf creation niet dan? Daar hebben mijn oppaskindjes al hun poppen vanJa echt..
Nee hoor, mijn poppen zijn al een paar jaartjes de deur uir..quote:Op donderdag 24 september 2009 20:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die oppaskindjes hebben zelf ook batterijen in hun rug?
Ofyles Rules!quote:Op donderdag 24 september 2009 20:16 schreef Ofyles2 het volgende:
MEDEDELING!
Ofyles2 bereidt aanstaande weekeinde het XLS-werkblad voor zodat deze na topic 1750 zo snel mogelijk up-to-date wordt.
Mijn dochter moet nog geboren worden, daarna zal deze wondere wereld ook voor mij opengaanquote:Op donderdag 24 september 2009 20:16 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ken je zapf creation niet dan? Daar hebben mijn oppaskindjes al hun poppen vanJa echt..
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:16 schreef Ofyles2 het volgende:
MEDEDELING!
Ofyles2 bereidt aanstaande weekeinde het XLS-werkblad voor zodat deze na topic 1750 zo snel mogelijk up-to-date wordt.
Netjes. Hulde.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:16 schreef Ofyles2 het volgende:
MEDEDELING!
Auto's?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:18 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
![]()
![]()
On-topic. Hij ontwerpt geen Baby borns, maar wel iets anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |