abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73232331
Godver vergeet ik weer dat er maintenance is
pi_73233314
Na bijna 5 jaar mag je dat best vergeten
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_73233348
Ik gebruik de titel "Of the shattered sun". ^^ Weinig hebben die, of weten het niet waar die te krijgen is.
  woensdag 30 september 2009 @ 09:31:32 #204
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_73233564
quote:
Op woensdag 30 september 2009 09:20 schreef Ulreazj het volgende:
Ik gebruik de titel "Of the shattered sun". ^^ Weinig hebben die, of weten het niet waar die te krijgen is.
Lol shattersun is de naam van mn character.
  woensdag 30 september 2009 @ 09:38:17 #205
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_73233690
Speelt iemand hier eigenlijk weleens het WoW-bordspel....?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_73233852
quote:
Op woensdag 30 september 2009 08:13 schreef Jorwol het volgende:
Godver vergeet ik weer dat er maintenance is
en verrassend... onze server zit weer bij maintenance tot 15:00 uur! Ik weet niet wat met onze realm (alonsus) aan de hand is, maar het ligt er toch zo vaak uit.. Elke keer als er een paar extended maintenances zijn zit deze realm d'r bij.
Dit keer zonder signature
pi_73233979
Ik speel nu ook sinds een tijdje WoW, zit nu op de Azjol-Nerub server met een ally hunter level 33 en het bevalt me best goed !

Ik zag pas een spel genaamd Aion? Maar dat is toch een soort van anime versie van WoW? Het zag er wel mooi uit, maar vrij gejat: http://na.aiononline.com/board/screenshots/list
  woensdag 30 september 2009 @ 10:02:01 #208
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_73234218
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_73234745
Ik werd gister avond gewoon uit een groep gegooid voor VH HC omdat me healt (27.5k) te weinig zou zijn Niet eens gevraagd wat me armor en dodge was
  woensdag 30 september 2009 @ 10:23:49 #210
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_73234769
Daarbij is het wel erg overdreven om 27.5k HP Niet genoeg te vinden voor VH HC om eerlijk te zijn. Die kan je met 20K en een redelijke healer al doorlopen.
pi_73235021
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:23 schreef GI het volgende:
Daarbij is het wel erg overdreven om 27.5k HP Niet genoeg te vinden voor VH HC om eerlijk te zijn. Die kan je met 20K en een redelijke healer al doorlopen.
Ja dat dacht ik dus ook
pi_73235501
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:23 schreef GI het volgende:
Niet helemaal waar, als je die Ethereal krijgt en hij wordt gecharged door een orb, 1-shot ie je. Met meer health kan je het hopelijk overleven totdat de buff weg is
pi_73235580
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:50 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Niet helemaal waar, als je die Ethereal krijgt en hij wordt gecharged door een orb, 1-shot ie je. Met meer health kan je het hopelijk overleven totdat de buff weg is
Dus 27.5 is te weinig?
Welke HC's kan ik allemaal doen met:
27.5K hp
25K armor
28% crit
28% dodge

Ik dacht allemaal behalve totc hc
  woensdag 30 september 2009 @ 10:53:59 #214
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_73235622
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:50 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Mwah, dat heeft weer te maken met de skill van de tank Ik heb VH op Heroic ondertussen al 30 keer gelopen met mijn healer ( http://www.pugchecker.com/index.php?name=Zulkian&server=Steamwheedle+Cartel-EU ) en als de tank zichzelf goed plaatst dan is ook Ethereal geen probleem
pi_73236546
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:52 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Dus 27.5 is te weinig?
27.5K hp
25K armor
28% crit
28% dodge

Als je tank bent = crit bijna nutteloos.
Belangrijke Stats zijn Avoidence e.d. Dus Block,Parry,Dodge,HP

De meeste Pug noobs tegenwoordig kijken alleen naar HP en daarom word je er snel uitgegooid.
met 27,5k hp unbuffed moet je gemakkelijk alle Hc's kunnen tanken indien je Defcapped e.d bent.

Hebben afgelopen Week Eindelijk Anub Arak gedowned bij ToTc 25.
ToTc10 man zijn we met Hc mode bezig met de Champs. (aangezien ik in een guild zit heb ik nooit problemen met Achievement gedoe.)

Me Score @ WoW-Heroes.com is trouwens: 2527
http://wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=Twisting%20Nether&name=nragethis

Vanavond hopelijk weer genoeg mensen om een snelle clear van ToTc25 temaken en meteen door aan Uld HardModes
Jeweet!
pi_73236619
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:26 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

De meeste Pug noobs tegenwoordig kijken alleen naar HP en daarom word je er snel uitgegooid.
met 27,5k hp unbuffed moet je gemakkelijk alle Hc's kunnen tanken indien je Defcapped e.d bent.

Hebben afgelopen Week Eindelijk Anub Arak gedowned bij ToTc 25.
ToTc10 man zijn we met Hc mode bezig met de Champs. (aangezien ik in een guild zit heb ik nooit problemen met Achievement gedoe.)

Me Score @ WoW-Heroes.com is trouwens: 2527
http://wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=Twisting%20Nether&name=nragethis

Vanavond hopelijk weer genoeg mensen om een snelle clear van ToTc25 temaken en meteen door aan Uld HardModes
Crit gaat vanzelf zo hoog door talents en agil
Vanavond maar eens een Hc'tje spelen dus
Moet ik hoge reputatie hebben met fracties trouwens om hc's te spelen?
pi_73237465
quote:

[..]

Inderdaad heel storend dat veel kneuzen alleen naar HP kijken... Class is overigens ook relevant. Een druid met 27,5k in bearform is totaal niet te vergelijken met een warrior met 27,5k. De HP van een warrior is weer totaal niet te vergelijken met die van een pala... Wat betreft avoidance is dodge bijvoorbeeld bij een pala weer belangrijker dan parry. Hoe dat met een warrior en druid zit weet ik niet.

Block valt onder de mitigation en kan handig zijn maar bij bosses die echt heel hard hitten een stuk minder relevant. Maar goed, dan praten we vooral over raids.
Krekker is de bom!
pi_73237568
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:28 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Crit gaat vanzelf zo hoog door talents en agil
Vanavond maar eens een Hc'tje spelen dus
nee.. je hoeft geenr eputatie te hebben met fractions. Zal wel leuk zijn om wat gear van hun te kopen, maar voor rest heb je het niet nodig.

Zou overigens ook geen agility specen. spec liever strength, want dat wordt volgens mij ook gebruikt voor dodge/parry. Daarnaast kun je zonder strength moeilijk agro houden..
pi_73237578
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:52 schreef Moozzie het volgende:
Dus 27.5 is te weinig?
27.5K hp
25K armor
28% crit
28% dodge

Met deze stats kan je iedere hc instance tanken, ook totc hc, die is namelijk veel zwaarder voor een healer
dan een tank.
quote:

Het is een druid tank, alles op hp en dodge en defcap is een talent.
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:28 schreef Moozzie het volgende:
Nee, van de hc 5man instances krijg je juist rep met factions als je de tabard niet vergeet te dragen van die
faction waarmee je rep wil hebben.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
  woensdag 30 september 2009 @ 11:58:34 #221
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_73237641
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:53 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Inderdaad heel storend dat veel kneuzen alleen naar HP kijken... Class is overigens ook relevant. Een druid met 27,5k in bearform is totaal niet te vergelijken met een warrior met 27,5k. De HP van een warrior is weer totaal niet te vergelijken met die van een pala... Wat betreft avoidance is dodge bijvoorbeeld bij een pala weer belangrijker dan parry. Hoe dat met een warrior en druid zit weet ik niet.

Block valt onder de mitigation en kan handig zijn maar bij bosses die echt heel hard hitten een stuk minder relevant. Maar goed, dan praten we vooral over raids.
Ik ben fan van mitigation eerlijk gezegd. Een hard slaande boss kan ook gewoon missen of delen kunnen geparried worden.
pi_73237693
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:56 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

nee.. je hoeft geenr eputatie te hebben met fractions. Zal wel leuk zijn om wat gear van hun te kopen, maar voor rest heb je het niet nodig.

Zou overigens ook geen agility specen. spec liever strength, want dat wordt volgens mij ook gebruikt voor dodge/parry. Daarnaast kun je zonder strength moeilijk agro houden..
Oke thanks strengt heb ik dus nodig om agro te houden. Ik dacht altijd dat ik alleen maar agil en stanima moest krijgen. (we hebben het over druid he)
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:56 schreef Brutus.nl het volgende:

[..]

Met deze stats kan je iedere hc instance tanken, ook totc hc, die is namelijk veel zwaarder voor een healer
dan een tank.
[..]

Het is een druid tank, alles op hp en dodge en defcap is een talent.
[..]

Nee, van de hc 5man instances krijg je juist rep met factions als je de tabard niet vergeet te dragen van die
faction waarmee je rep wil hebben.
Oke mooi dan ga ik vanavond totc hc spelen ipv normal
Ja dat van het tabard dragen wist ik maar ik dacht misschien moet je voor sommige hc's ook een honored of hoger rep hebben zoals in bc het geval was
pi_73237796
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:59 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Oke thanks strengt heb ik dus nodig om agro te houden. Ik dacht altijd dat ik alleen maar agil en stanima moest krijgen. (we hebben het over druid he)
Hou het gewoon bij eerst stamina en dan agility, als druid block je toch niets waardoor strength een stuk minder waard is. Verder ga je het ook niet echt vinden op leather.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
pi_73237829
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:59 schreef Moozzie het volgende:

[..]

[..]

Oke mooi dan ga ik vanavond totc hc spelen ipv normal
Ja dat van het tabard dragen wist ik maar ik dacht misschien moet je voor sommige hc's ook een honored of hoger rep hebben zoals in bc het geval was
als ik even google dan zie ik dit als prioriteit:

DEFENCE skill 540 (688 defence rating)
Stam/Str
Dodge/Parry
Hit/Expertise
Crit/Agi
AP
pi_73237833
Je moet gewoon een guild ingaan en HC's doen met mensen die je kent. En niet met egoïstische veeleisers uit pugs. 27,5k is meer dan genoeg, met 20k kan je alle heroics al tanken, behalve ToC. Maar tegenwoordig met de betere gear is iedereen opeens zo verwend dat het onder de 30k opeens niet lukt, of dat je niet naar CoS HC mag omdat 2,5k DPS te weinig is voor een timed run

Gewoon dus met een vaste groep gaan, of gewoon zelf de party opstellen. Geen gezeik meer en dan weet je tenminste wat je in huis haalt. Als je zelf de party samenstelt kan je ook zelf de armory er naast houden Als er dan iemand zeikt op je HP zijn er vast wel genoeg punten om hem keihard mee terug af te zeiken als je z'n armory bekijkt. Want zulke zeikstralen zijn vaak de grootste leechers.

Oh, en als druid is 27k misschien net kantje boord, vooral als je al 27k hebt in bearform. Maar nog steeds wel te doen. Per class maakt het inderdaad ook veel uit hoeveel hp iemand heeft. Bij een paladin kan je eigenlijk sowieso veel hp optellen, omdat je sowieso bij een dodelijke hit weer 35% van je hp terugkrijgt, met een cooldown van slechts 2 minuten. Dat kan je er dan eigenlijk wel bij optellen, die 35%. En dan heb je nog een paar talents en spells (righteous fury, blessing of sanctuary, devotion aura etc.) waardoor je passief al veel minder % damage krijgt, en veel meer % healing. En dan heb ik het nog niet eens over de bubbles/50% minder damage/damage van de partymembers opvangen etc. etc. Veel makkelijker kan het eigenlijk niet
quote:
Je krijgt ook gewoon reputation van normal instances, als het lvl80 instances zijn.

[ Bericht 7% gewijzigd door ufopiloot op 30-09-2009 12:12:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')