abonnement Unibet Coolblue
pi_73232331
Godver vergeet ik weer dat er maintenance is
pi_73233314
Na bijna 5 jaar mag je dat best vergeten
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_73233348
Ik gebruik de titel "Of the shattered sun". ^^ Weinig hebben die, of weten het niet waar die te krijgen is.
  woensdag 30 september 2009 @ 09:31:32 #204
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_73233564
quote:
Op woensdag 30 september 2009 09:20 schreef Ulreazj het volgende:
Ik gebruik de titel "Of the shattered sun". ^^ Weinig hebben die, of weten het niet waar die te krijgen is.
Lol shattersun is de naam van mn character.
  woensdag 30 september 2009 @ 09:38:17 #205
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_73233690
Speelt iemand hier eigenlijk weleens het WoW-bordspel....?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_73233852
quote:
Op woensdag 30 september 2009 08:13 schreef Jorwol het volgende:
Godver vergeet ik weer dat er maintenance is
en verrassend... onze server zit weer bij maintenance tot 15:00 uur! Ik weet niet wat met onze realm (alonsus) aan de hand is, maar het ligt er toch zo vaak uit.. Elke keer als er een paar extended maintenances zijn zit deze realm d'r bij.
Dit keer zonder signature
pi_73233979
Ik speel nu ook sinds een tijdje WoW, zit nu op de Azjol-Nerub server met een ally hunter level 33 en het bevalt me best goed !

Ik zag pas een spel genaamd Aion? Maar dat is toch een soort van anime versie van WoW? Het zag er wel mooi uit, maar vrij gejat: http://na.aiononline.com/board/screenshots/list
  woensdag 30 september 2009 @ 10:02:01 #208
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_73234218
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_73234745
Ik werd gister avond gewoon uit een groep gegooid voor VH HC omdat me healt (27.5k) te weinig zou zijn Niet eens gevraagd wat me armor en dodge was
  woensdag 30 september 2009 @ 10:23:49 #210
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_73234769
Daarbij is het wel erg overdreven om 27.5k HP Niet genoeg te vinden voor VH HC om eerlijk te zijn. Die kan je met 20K en een redelijke healer al doorlopen.
pi_73235021
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:23 schreef GI het volgende:
Daarbij is het wel erg overdreven om 27.5k HP Niet genoeg te vinden voor VH HC om eerlijk te zijn. Die kan je met 20K en een redelijke healer al doorlopen.
Ja dat dacht ik dus ook
pi_73235501
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:23 schreef GI het volgende:
Daarbij is het wel erg overdreven om 27.5k HP Niet genoeg te vinden voor VH HC om eerlijk te zijn. Die kan je met 20K en een redelijke healer al doorlopen.
Niet helemaal waar, als je die Ethereal krijgt en hij wordt gecharged door een orb, 1-shot ie je. Met meer health kan je het hopelijk overleven totdat de buff weg is
pi_73235580
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:50 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Niet helemaal waar, als je die Ethereal krijgt en hij wordt gecharged door een orb, 1-shot ie je. Met meer health kan je het hopelijk overleven totdat de buff weg is
Dus 27.5 is te weinig?
Welke HC's kan ik allemaal doen met:
27.5K hp
25K armor
28% crit
28% dodge

Ik dacht allemaal behalve totc hc
  woensdag 30 september 2009 @ 10:53:59 #214
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_73235622
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:50 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Niet helemaal waar, als je die Ethereal krijgt en hij wordt gecharged door een orb, 1-shot ie je. Met meer health kan je het hopelijk overleven totdat de buff weg is
Mwah, dat heeft weer te maken met de skill van de tank Ik heb VH op Heroic ondertussen al 30 keer gelopen met mijn healer ( http://www.pugchecker.com/index.php?name=Zulkian&server=Steamwheedle+Cartel-EU ) en als de tank zichzelf goed plaatst dan is ook Ethereal geen probleem
pi_73236546
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:52 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Dus 27.5 is te weinig?
Welke HC's kan ik allemaal doen met:
27.5K hp
25K armor
28% crit
28% dodge

Ik dacht allemaal behalve totc hc
Als je tank bent = crit bijna nutteloos.
Belangrijke Stats zijn Avoidence e.d. Dus Block,Parry,Dodge,HP

De meeste Pug noobs tegenwoordig kijken alleen naar HP en daarom word je er snel uitgegooid.
met 27,5k hp unbuffed moet je gemakkelijk alle Hc's kunnen tanken indien je Defcapped e.d bent.

Hebben afgelopen Week Eindelijk Anub Arak gedowned bij ToTc 25.
ToTc10 man zijn we met Hc mode bezig met de Champs. (aangezien ik in een guild zit heb ik nooit problemen met Achievement gedoe.)

Me Score @ WoW-Heroes.com is trouwens: 2527
http://wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=Twisting%20Nether&name=nragethis

Vanavond hopelijk weer genoeg mensen om een snelle clear van ToTc25 temaken en meteen door aan Uld HardModes
Jeweet!
pi_73236619
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:26 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Als je tank bent = crit bijna nutteloos.
Belangrijke Stats zijn Avoidence e.d. Dus Block,Parry,Dodge,HP

De meeste Pug noobs tegenwoordig kijken alleen naar HP en daarom word je er snel uitgegooid.
met 27,5k hp unbuffed moet je gemakkelijk alle Hc's kunnen tanken indien je Defcapped e.d bent.

Hebben afgelopen Week Eindelijk Anub Arak gedowned bij ToTc 25.
ToTc10 man zijn we met Hc mode bezig met de Champs. (aangezien ik in een guild zit heb ik nooit problemen met Achievement gedoe.)

Me Score @ WoW-Heroes.com is trouwens: 2527
http://wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=Twisting%20Nether&name=nragethis

Vanavond hopelijk weer genoeg mensen om een snelle clear van ToTc25 temaken en meteen door aan Uld HardModes
Crit gaat vanzelf zo hoog door talents en agil
Vanavond maar eens een Hc'tje spelen dus
Moet ik hoge reputatie hebben met fracties trouwens om hc's te spelen?
pi_73237465
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:26 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

De meeste Pug noobs tegenwoordig kijken alleen naar HP en daarom word je er snel uitgegooid.
met 27,5k hp unbuffed moet je gemakkelijk alle Hc's kunnen tanken indien je Defcapped e.d bent.
Inderdaad heel storend dat veel kneuzen alleen naar HP kijken... Class is overigens ook relevant. Een druid met 27,5k in bearform is totaal niet te vergelijken met een warrior met 27,5k. De HP van een warrior is weer totaal niet te vergelijken met die van een pala... Wat betreft avoidance is dodge bijvoorbeeld bij een pala weer belangrijker dan parry. Hoe dat met een warrior en druid zit weet ik niet.

Block valt onder de mitigation en kan handig zijn maar bij bosses die echt heel hard hitten een stuk minder relevant. Maar goed, dan praten we vooral over raids.
Krekker is de bom!
pi_73237568
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:28 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Crit gaat vanzelf zo hoog door talents en agil
Vanavond maar eens een Hc'tje spelen dus
Moet ik hoge reputatie hebben met fracties trouwens om hc's te spelen?
nee.. je hoeft geenr eputatie te hebben met fractions. Zal wel leuk zijn om wat gear van hun te kopen, maar voor rest heb je het niet nodig.

Zou overigens ook geen agility specen. spec liever strength, want dat wordt volgens mij ook gebruikt voor dodge/parry. Daarnaast kun je zonder strength moeilijk agro houden..
Dit keer zonder signature
pi_73237578
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:52 schreef Moozzie het volgende:
Dus 27.5 is te weinig?
Welke HC's kan ik allemaal doen met:
27.5K hp
25K armor
28% crit
28% dodge

Ik dacht allemaal behalve totc hc
Met deze stats kan je iedere hc instance tanken, ook totc hc, die is namelijk veel zwaarder voor een healer
dan een tank.
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:26 schreef Vengswiejj het volgende:
Als je tank bent = crit bijna nutteloos.
Belangrijke Stats zijn Avoidence e.d. Dus Block,Parry,Dodge,HP

De meeste Pug noobs tegenwoordig kijken alleen naar HP en daarom word je er snel uitgegooid.
met 27,5k hp unbuffed moet je gemakkelijk alle Hc's kunnen tanken indien je Defcapped e.d bent.
Het is een druid tank, alles op hp en dodge en defcap is een talent.
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:28 schreef Moozzie het volgende:
Moet ik hoge reputatie hebben met fracties trouwens om hc's te spelen?
Nee, van de hc 5man instances krijg je juist rep met factions als je de tabard niet vergeet te dragen van die
faction waarmee je rep wil hebben.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
  woensdag 30 september 2009 @ 11:58:34 #221
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_73237641
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:53 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Inderdaad heel storend dat veel kneuzen alleen naar HP kijken... Class is overigens ook relevant. Een druid met 27,5k in bearform is totaal niet te vergelijken met een warrior met 27,5k. De HP van een warrior is weer totaal niet te vergelijken met die van een pala... Wat betreft avoidance is dodge bijvoorbeeld bij een pala weer belangrijker dan parry. Hoe dat met een warrior en druid zit weet ik niet.

Block valt onder de mitigation en kan handig zijn maar bij bosses die echt heel hard hitten een stuk minder relevant. Maar goed, dan praten we vooral over raids.
Ik ben fan van mitigation eerlijk gezegd. Een hard slaande boss kan ook gewoon missen of delen kunnen geparried worden.
pi_73237693
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:56 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

nee.. je hoeft geenr eputatie te hebben met fractions. Zal wel leuk zijn om wat gear van hun te kopen, maar voor rest heb je het niet nodig.

Zou overigens ook geen agility specen. spec liever strength, want dat wordt volgens mij ook gebruikt voor dodge/parry. Daarnaast kun je zonder strength moeilijk agro houden..
Oke thanks strengt heb ik dus nodig om agro te houden. Ik dacht altijd dat ik alleen maar agil en stanima moest krijgen. (we hebben het over druid he)
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:56 schreef Brutus.nl het volgende:

[..]

Met deze stats kan je iedere hc instance tanken, ook totc hc, die is namelijk veel zwaarder voor een healer
dan een tank.
[..]

Het is een druid tank, alles op hp en dodge en defcap is een talent.
[..]

Nee, van de hc 5man instances krijg je juist rep met factions als je de tabard niet vergeet te dragen van die
faction waarmee je rep wil hebben.
Oke mooi dan ga ik vanavond totc hc spelen ipv normal
Ja dat van het tabard dragen wist ik maar ik dacht misschien moet je voor sommige hc's ook een honored of hoger rep hebben zoals in bc het geval was
pi_73237796
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:59 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Oke thanks strengt heb ik dus nodig om agro te houden. Ik dacht altijd dat ik alleen maar agil en stanima moest krijgen. (we hebben het over druid he)
Hou het gewoon bij eerst stamina en dan agility, als druid block je toch niets waardoor strength een stuk minder waard is. Verder ga je het ook niet echt vinden op leather.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
pi_73237829
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:59 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Oke thanks strengt heb ik dus nodig om agro te houden. Ik dacht altijd dat ik alleen maar agil en stanima moest krijgen. (we hebben het over druid he)
[..]

Oke mooi dan ga ik vanavond totc hc spelen ipv normal
Ja dat van het tabard dragen wist ik maar ik dacht misschien moet je voor sommige hc's ook een honored of hoger rep hebben zoals in bc het geval was
als ik even google dan zie ik dit als prioriteit:

DEFENCE skill 540 (688 defence rating)
Stam/Str
Dodge/Parry
Hit/Expertise
Crit/Agi
AP
Dit keer zonder signature
pi_73237833
Je moet gewoon een guild ingaan en HC's doen met mensen die je kent. En niet met egoïstische veeleisers uit pugs. 27,5k is meer dan genoeg, met 20k kan je alle heroics al tanken, behalve ToC. Maar tegenwoordig met de betere gear is iedereen opeens zo verwend dat het onder de 30k opeens niet lukt, of dat je niet naar CoS HC mag omdat 2,5k DPS te weinig is voor een timed run

Gewoon dus met een vaste groep gaan, of gewoon zelf de party opstellen. Geen gezeik meer en dan weet je tenminste wat je in huis haalt. Als je zelf de party samenstelt kan je ook zelf de armory er naast houden Als er dan iemand zeikt op je HP zijn er vast wel genoeg punten om hem keihard mee terug af te zeiken als je z'n armory bekijkt. Want zulke zeikstralen zijn vaak de grootste leechers.

Oh, en als druid is 27k misschien net kantje boord, vooral als je al 27k hebt in bearform. Maar nog steeds wel te doen. Per class maakt het inderdaad ook veel uit hoeveel hp iemand heeft. Bij een paladin kan je eigenlijk sowieso veel hp optellen, omdat je sowieso bij een dodelijke hit weer 35% van je hp terugkrijgt, met een cooldown van slechts 2 minuten. Dat kan je er dan eigenlijk wel bij optellen, die 35%. En dan heb je nog een paar talents en spells (righteous fury, blessing of sanctuary, devotion aura etc.) waardoor je passief al veel minder % damage krijgt, en veel meer % healing. En dan heb ik het nog niet eens over de bubbles/50% minder damage/damage van de partymembers opvangen etc. etc. Veel makkelijker kan het eigenlijk niet
quote:
Nee, van de hc 5man instances krijg je juist rep met factions als je de tabard niet vergeet te dragen van die
Je krijgt ook gewoon reputation van normal instances, als het lvl80 instances zijn.

[ Bericht 7% gewijzigd door ufopiloot op 30-09-2009 12:12:52 ]
pi_73237839
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:02 schreef Brutus.nl het volgende:

[..]

Hou het gewoon bij eerst stamina en dan agility, als druid block je toch niets waardoor strength een stuk minder waard is. Verder ga je het ook niet echt vinden op leather.
Lol dus toch stanima en agil haha. Ik heb soms wel moeite om agro te houden (vooral tegen een mage) maar dan moet ik dus agil raise (of at of str?)

Even uit de verwarring helpen
pi_73237899
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:04 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

als ik even google dan zie ik dit als prioriteit:

DEFENCE skill 540 (688 defence rating)
Stam/Str
Dodge/Parry
Hit/Expertise
Crit/Agi
AP
Druids hebben door een talent toch geen def cap nodig ?
pi_73237951
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:58 schreef GI het volgende:

[..]

Ik ben fan van mitigation eerlijk gezegd. Een hard slaande boss kan ook gewoon missen of delen kunnen geparried worden.
Onder mitigation wordt juist verstaan het verlagen van de damage die je krijgt. Bijvoorbeeld door de blocken of door overige damage reduction talents. Wanneer je blockt krijg je alsnog de damage minus je blockvalue en bij een hit van 2000 is dat 0 wanneer je een block value hebt van 2000, maar is dat 1000 wanneer je een block value hebt van 1000. Bij een hit van 20k wordt je echter alsnog met 18k geraakt wanneer je een block value hebt van 2000.

Maar dat is ook niet waar jij op doelt aangezien je het over missen en parries hebt . Waar jij op doelt is avoidance. Dit is het in de volledigheid laten missen van een boss bijvoorbeeld door te dodgen of parrien.
Krekker is de bom!
  woensdag 30 september 2009 @ 12:11:02 #229
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_73238013
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:04 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Lol dus toch stanima en agil haha. Ik heb soms wel moeite om agro te houden (vooral tegen een mage) maar dan moet ik dus agil raise (of at of str?)

Even uit de verwarring helpen
De mage moet zelf op zijn Omen letten En ik weet niet wat de threath-enabling-stat is voor druids.
  woensdag 30 september 2009 @ 12:11:48 #230
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_73238030
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:08 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Onder mitigation wordt juist verstaan het verlagen van de damage die je krijgt. Bijvoorbeeld door de blocken of door overige damage reduction talents. Wanneer je blockt krijg je alsnog de damage minus je blockvalue en bij een hit van 2000 is dat 0 wanneer je een block value hebt van 2000, maar is dat 1000 wanneer je een block value hebt van 1000. Bij een hit van 20k wordt je echter alsnog met 18k geraakt wanneer je een block value hebt van 2000.

Maar dat is ook niet waar jij op doelt aangezien je het over missen en parries hebt . Waar jij op doelt is avoidance. Dit is het in de volledigheid laten missen van een boss bijvoorbeeld door te dodgen of parrien.
Ik bedoelde inderdaad de combinatie van beiden Ik heb liever een pally as target dan een warrior
pi_73238150
Krekker is de bom!
pi_73238230
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:04 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

als ik even google dan zie ik dit als prioriteit:

DEFENCE skill 540 (688 defence rating)
Stam/Str
Dodge/Parry
Hit/Expertise
Crit/Agi
AP
Nog maar eens, het gaat hier om een druid tank, druidtanks hebben defencecap van een talent.
Wat jij post geldt voor een warrior tank.
De statvolgorde voor een druid is:

Stam > Agi/Dodge > Crit > Haste > alles wat ook leuk is

Van stamina krijgen ze health.
Van agility krijgen ze crit, dodge en attackpower.
Crit is handig icm LotP talent en voor het houden van aggro.
Haste laat je meer klappen uitdelen dus is ook handig voor het houden van aggro.

Oh, en de addon "Druidstats" is erg handig voor druids, kan je precies zien wat een gearverandering oplevert.


Zith laat jij je eens horen...
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
pi_73238332
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:11 schreef GI het volgende:

[..]

De mage moet zelf op zijn Omen letten En ik weet niet wat de threath-enabling-stat is voor druids.
Och tegenwoordig zijn de dps'ers veel te verwend. Ik kan me nog pre-TBC herinneren dat dps bij een warriortank bijvoorbeeld altijd moesten wachten op 2-3 sunders, voordat ze echt konden beginnen met dps'en. Tegenwoordig moet je als tank blij zijn dat je de kans krijgt om een mob te taggen, aangezien de dps vaak echt meteen begint te nuken. Kan tegenwoordig ook wel wat makkelijker, maar hierdoor houden dps'ers vaak helemaal geen rekening meer met hun eigen aggro in het begin van een gevecht.

Al vind ik wel dat je als tank naarmate het gevecht vordert in staat moet zijn om alle aggro te houden wanneer het 1 mob/boss zonder aggro-resets betreft. Anders ben jij dus degene die het gevecht langer en dus mogelijk wat moeilijker laat duren.
Krekker is de bom!
  woensdag 30 september 2009 @ 12:24:55 #234
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_73238382
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:22 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Och tegenwoordig zijn de dps'ers veel te verwend. Ik kan me nog pre-TBC herinneren dat dps bij een warriortank bijvoorbeeld altijd moesten wachten op 2-3 sunders, voordat ze echt konden beginnen met dps'en. Tegenwoordig moet je als tank blij zijn dat je de kans krijgt om een mob te taggen, aangezien de dps vaak echt meteen begint te nuken. Kan tegenwoordig ook wel wat makkelijker, maar hierdoor houden dps'ers vaak helemaal geen rekening meer met hun eigen aggro in het begin van een gevecht.

Al vind ik wel dat je als tank naarmate het gevecht vordert in staat moet zijn om alle aggro te houden wanneer het 1 mob/boss zonder aggro-resets betreft. Anders ben jij dus degene die het gevecht langer en dus mogelijk wat moeilijker laat duren.
Als healer heb ik vaak DPS die begint te piepen waarom ze dood gaan. Het is zelfs soms zo dat ik voor een gevecht zeg tegen de dps in /p "Mind your aggro, makes life easier" als ze dan tijdens trash pull nog steeds 2 keer de baas op zich hebben stop ik wel eens met die dps healen om aan te duiden dat hun onkunde mijn 'werk' moeilijker maakt.
pi_73238404
Druid tanks zijn idd altijd Defcap door talents (dat is als ze snugger genoeg zijn die te pakken )
Maar in dit geval wist ik niet dat het over een Druid tank ging
Druid tank = Stam, Agil.

Agil e.d hebben nauwelijks te maken met agro, Het ligt vooral aan de abililtys die je used en wanneer.
Je aggro gaat echt niet ruim vooruit als je agility increased. je zult wellis waar ietjes harder hitten waardoor je 5 Tps ofzo meer hebt wat denk ik niet het verschil zult maken. Natuurlijk ligt het ook aan de Dpsers of ze slim genoeg zijn om te wachten tot de tank ECHT de aggro heeft of gewoon meteen beginnen te nuken.


@ufopiloot: nu hoop ik toch niet dat je bedoeld dat als je als pally tank jezelf gaat bubblen. Als je dat waar dan ook doet is het meteen KICK. Aangezien je door Bubble e.d Zowat AL je agro verliest wat dus whipe is aangezien je door je bubble niet de agro hebt/ kunt krijgen.
Jeweet!
pi_73238462
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:24 schreef GI het volgende:

[..]

Als healer heb ik vaak DPS die begint te piepen waarom ze dood gaan. Het is zelfs soms zo dat ik voor een gevecht zeg tegen de dps in /p "Mind your aggro, makes life easier" als ze dan tijdens trash pull nog steeds 2 keer de baas op zich hebben stop ik wel eens met die dps healen om aan te duiden dat hun onkunde mijn 'werk' moeilijker maakt.
Ach, ik heb als healer wel eens de tank gebubbled in overleg met hem om een dps op zijn donder te geven.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
  woensdag 30 september 2009 @ 12:29:04 #237
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_73238496
Ik speel ook de DPS kant van het verhaal dus ik weet dat als je Omen geinstalleerd hebt je bewust over de aggro grens heengaat. En als het verzoek dan komt om het niet te doen genegeerd wordt...

Als het niet werkt in de /p dan is een 'arrogant lesje' vaak wel vermakelijk om te doen.
pi_73238619
quote:
als ze dan tijdens trash pull nog steeds 2 keer de baas op zich hebben stop ik wel eens met die dps healen om aan te duiden dat hun onkunde mijn 'werk' moeilijker maakt.
Tja, als ik ergens een doodshoofd boven zet en een dpser gaat vervolgens een andere mob aanvallen (keer op keer), dan zorg ik ook gewoon dat hij aggro krijgt en taunt ik niet. En dan nog even een whisper naar de healer toe dat hij even niet moet healen op die persoon

Nou komt dat als paladin met alle AoE aggro niet vaak voor (alleen bij hele hoge DPS'ers), maar bij een druid tank is dat enorm vervelend. Dus Moozie zou bijvoorbeeld ook kunnen marken, zodat iedereen focust op dezelfde mob als jij, en je niet problemen hebt dat er 3 mobs naar verschillende dps'ers rondrennen terwijl jij juist de vierde mob aan het aanvallen bent
pi_73238624
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:52 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Dus 27.5 is te weinig?
Welke HC's kan ik allemaal doen met:
27.5K hp
25K armor
28% crit
28% dodge

Ik dacht allemaal behalve totc hc
Nee, zat op die 20k te doelen
pi_73238679
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:33 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Tja, als ik ergens een doodshoofd boven zet en een dpser gaat vervolgens een andere mob aanvallen (keer op keer), dan zorg ik ook gewoon dat hij aggro krijgt en taunt ik niet. En dan nog even een whisper naar de healer toe dat hij even niet moet healen op die persoon
Ja dat is ook irritant. Ben je een groepje aan het pakken zet je de skull op de priest en is er weer een rogue die heel stoer een mob in zijn eentje wilt pakken. Mag hij hem hebben ook inderdaad
pi_73238732
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:19 schreef Brutus.nl het volgende:

[..]

Nog maar eens, het gaat hier om een druid tank, druidtanks hebben defencecap van een talent.
oplevert.
Elke tank heeft een defcap nodig. Dat druids dit met een talent kunnen betekend nog niet dat dit geen prioriteit is voor een druid!

vooralsnog.. een elke class tank moet als eerste defcaped zijn!
Dit keer zonder signature
pi_73239217
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:37 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Elke tank heeft een defcap nodig. Dat druids dit met een talent kunnen betekend nog niet dat dit geen prioriteit is voor een druid!

vooralsnog.. een elke class tank moet als eerste defcaped zijn!
+ zoveel % dodge , anders put je de ehaler uit.

Trouwens heeft iemand de archivement ''Disturbing the peace'' dat je in Dalaran met brewfest kleren dronken moet dansen
Dit is dan ook 1 van de leukste die je kan doen !
Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
pi_73239823
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:37 schreef Ericjuh het volgende:
Elke tank heeft een defcap nodig. Dat druids dit met een talent kunnen betekend nog niet dat dit geen prioriteit is voor een druid!

vooralsnog.. een elke class tank moet als eerste defcaped zijn!
Volgens mij haal je het een en ander door elkaar.

Even een klein beetje theorycrafting;
Defcap betekend niets anders dan dat een tank uncrittable is door bosses.
Om dit te bereiken moet een tank 5,6% meer critweerstand hebben dan normaal is op jouw level.
Normaal op level 80 is een defense van 400, dit geeft een critweerstand van 1% per 25 skillpunten, dit
is echter de basis waarboven tanks 5.6% meer critweerstand moeten hebben.
Die 5.6% komt van het feit dat mobs van gelijk aan jouw level een 5% critchance hebben tegen jou en per
level hoger dan jou 0.2% extra. Raidbosses zijn maximaal level 83, dus 5+0.2*3=5.6

5.6*25=140 tanks moeten dus een defense skill hebben van 400+140=540 om hun defensecap te halen.

De uitzondering hierop zijn druids, deze hebben het talent Survival of the Fittest waarmee ze direct
6% critweerstand krijgen. Dit houdt in dat druids vanaf een defenseskill van 390/400 met het talent al
hun defensecap hebben.

Echter de 1% critweerstand die 25 defenseskill geeft uit zich ook in 1% dodge, parry en block.
Maar ook dit is voor druids minder belangrijk omdat ze geen parry en block gebruiken.
Daarbij geeft defenserating per 4.92 punten slechts 1 punt defense skill, dit betekend dat druids 123 defenserating zouden moeten nemen voor slechts 1% dodge.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
pi_73239883
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:04 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Lol dus toch stanima en agil haha. Ik heb soms wel moeite om agro te houden (vooral tegen een mage) maar dan moet ik dus agil raise (of at of str?)

Even uit de verwarring helpen
Mjah mages en warlocks zijn gewoon irritant. Moeten ze maar beter op hun omen letten

Str vind je sowieso nergens op leather en ervoor gemmen is ook zonde, dus die stat kan je negeren. Ik gem alleen voor stamina en agility. Agi is dan idd het beste, geeft crit, armor, dodge en attack power. En gear met attack power helpt natuurlijk ook .

Verder kan je nog een lacerate op mobs doen. Op trash is het de moeite bijna niet door hun lage hp, maar je hebt van die wat grotere mobs, zoals in VH bijvoorbeeld, die portal keepers. Daarop heeft het wel nut om een paar lacerate stacks te doen.
pi_73240006
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:15 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Mjah mages en warlocks zijn gewoon irritant. Moeten ze maar beter op hun omen letten

Str vind je sowieso nergens op leather en ervoor gemmen is ook zonde, dus die stat kan je negeren. Ik gem alleen voor stamina en agility. Agi is dan idd het beste, geeft crit, armor, dodge en attack power. En gear met attack power helpt natuurlijk ook .

Verder kan je nog een lacerate op mobs doen. Op trash is het de moeite bijna niet door hun lage hp, maar je hebt van die wat grotere mobs, zoals in VH bijvoorbeeld, die portal keepers. Daarop heeft het wel nut om een paar lacerate stacks te doen.
Eerst ging ik als een gek op elke mob lacerate opstackken maar nu die ik dat niet meer. De main mob stack ik wel voorderest swipe/maul en hier en daar 1/2 lacerate op de andere mobs. Wel een full stack op de main mob als ik er tijd voor heb. En mangle natuurlijk wanneer die van de cd af is

En natuurlijk in het begin die demolizen roar en voor het gevecht (als ik geen rage heb) mezelf healen over time om threat te generen
  woensdag 30 september 2009 @ 13:19:55 #246
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_73240041
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:53 schreef MaartenHaarlem het volgende:

[..]

+ zoveel % dodge , anders put je de ehaler uit.

Trouwens heeft iemand de archivement ''Disturbing the peace'' dat je in Dalaran met brewfest kleren dronken moet dansen
Dit is dan ook 1 van de leukste die je kan doen !
Ga ik zo halen, kwam 4 tokens te kort gister
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_73240515
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:18 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Eerst ging ik als een gek op elke mob lacerate opstackken maar nu die ik dat niet meer. De main mob stack ik wel voorderest swipe/maul en hier en daar 1/2 lacerate op de andere mobs. Wel een full stack op de main mob als ik er tijd voor heb. En mangle natuurlijk wanneer die van de cd af is

En natuurlijk in het begin die demolizen roar en voor het gevecht (als ik geen rage heb) mezelf healen over time om threat te generen
Ik focus me idd altijd op 1 mob en als die dood is doe ik lacerate op de volgende.

Als ik pull begin ik altijd met maul en mangle. Dan als de rest van die pack dichtbij genoeg is een swipe. En dan doe ik altijd gewoon swipes totdat mangle van cooldown is, en ondertussen maul de hele tijd geactiveerd houden.
Die roar gebruik ik bijna nooit in heroics, omdat het een global cooldown kost en de helft van m'n group dan alweer aggro heeft . Als ik oude content solo doe ik het idd wel als eerste.

En enrage gebruik ik erg vaak. Op bosses meestal icm berserk, omdat het je damage ook verhoogt. Berserk is trouwens echt enorm leuk op bijvoorbeeld die 3 vogels in VH, of die caster en warrior uit UK. Heb vaak gehad dat ik bij die gevechten alle dps eruit dpste . Vooral de party chat is leuk dan "omg, how can a tank do 4.5k dps?"
pi_73240892
Hoe doe je het in het begin dan, als er 3-4 mobs zijn? Swipen? Ik heb op lvl40 eens in Scarlet Monastery geprobeerd te tanken met een druid maar dat ging echt voor geen ene meter
pi_73241019
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:36 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik focus me idd altijd op 1 mob en als die dood is doe ik lacerate op de volgende.

Als ik pull begin ik altijd met maul en mangle. Dan als de rest van die pack dichtbij genoeg is een swipe. En dan doe ik altijd gewoon swipes totdat mangle van cooldown is, en ondertussen maul de hele tijd geactiveerd houden.
Die roar gebruik ik bijna nooit in heroics, omdat het een global cooldown kost en de helft van m'n group dan alweer aggro heeft . Als ik oude content solo doe ik het idd wel als eerste.

En enrage gebruik ik erg vaak. Op bosses meestal icm berserk, omdat het je damage ook verhoogt. Berserk is trouwens echt enorm leuk op bijvoorbeeld die 3 vogels in VH, of die caster en warrior uit UK. Heb vaak gehad dat ik bij die gevechten alle dps eruit dpste . Vooral de party chat is leuk dan "omg, how can a tank do 4.5k dps?"
Als je een stuk of 4 mobs hebt gaat de mage aoe gebruiken en moet ik dus wel allemaal goed aanvallen anders ben ik ze kwijt. Als ik er 'af en toe' eentje verlies maakt het niet uit die taunt je dan terug maul/mangle opstacken met 2/3 en dan snel terug naar de rest.

Maar als er dus een groep is en de mage aoe't dan is het lastig om de mobs op mij te houden
pi_73241059
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:48 schreef ufopiloot het volgende:
Hoe doe je het in het begin dan, als er 3-4 mobs zijn? Swipen? Ik heb op lvl40 eens in Scarlet Monastery geprobeerd te tanken met een druid maar dat ging echt voor geen ene meter
Ik kom meestal binnen rennen met een maul/mangle en dan meteen swipen om ze allemaal te pakken. Dan tap ik een beetje rond swipe/mangle en me maul ook up houden als ik genoeg rage heb.

Maar vooral swipen dus.

Als er 4 mobs zijn en je dps valt er maar 1 aan dan is het makkelijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')