Lol shattersun is de naam van mn character.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:20 schreef Ulreazj het volgende:
Ik gebruik de titel "Of the shattered sun". ^^ Weinig hebben die, of weten het niet waar die te krijgen is.
en verrassend... onze server zit weer bij maintenance tot 15:00 uur! Ik weet niet wat met onze realm (alonsus) aan de hand is, maar het ligt er toch zo vaak uit.. Elke keer als er een paar extended maintenances zijn zit deze realm d'r bij.quote:Op woensdag 30 september 2009 08:13 schreef Jorwol het volgende:
Godver vergeet ik weer dat er maintenance is
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 30 september 2009 10:23 schreef GI het volgende:
Daarbij is het wel erg overdreven om 27.5k HP Niet genoeg te vinden voor VH HC om eerlijk te zijn. Die kan je met 20K en een redelijke healer al doorlopen.
Niet helemaal waar, als je die Ethereal krijgt en hij wordt gecharged door een orb, 1-shot ie je. Met meer health kan je het hopelijk overleven totdat de buff weg isquote:Op woensdag 30 september 2009 10:23 schreef GI het volgende:
Daarbij is het wel erg overdreven om 27.5k HP Niet genoeg te vinden voor VH HC om eerlijk te zijn. Die kan je met 20K en een redelijke healer al doorlopen.
Dus 27.5 is te weinig?quote:Op woensdag 30 september 2009 10:50 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, als je die Ethereal krijgt en hij wordt gecharged door een orb, 1-shot ie je. Met meer health kan je het hopelijk overleven totdat de buff weg is
Mwah, dat heeft weer te maken met de skill van de tank Ik heb VH op Heroic ondertussen al 30 keer gelopen met mijn healer ( http://www.pugchecker.com/index.php?name=Zulkian&server=Steamwheedle+Cartel-EU ) en als de tank zichzelf goed plaatst dan is ook Ethereal geen probleemquote:Op woensdag 30 september 2009 10:50 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, als je die Ethereal krijgt en hij wordt gecharged door een orb, 1-shot ie je. Met meer health kan je het hopelijk overleven totdat de buff weg is
Als je tank bent = crit bijna nutteloos.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dus 27.5 is te weinig?
Welke HC's kan ik allemaal doen met:
27.5K hp
25K armor
28% crit
28% dodge
Ik dacht allemaal behalve totc hc
Crit gaat vanzelf zo hoog door talents en agilquote:Op woensdag 30 september 2009 11:26 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Als je tank bent = crit bijna nutteloos.
Belangrijke Stats zijn Avoidence e.d. Dus Block,Parry,Dodge,HP
De meeste Pug noobs tegenwoordig kijken alleen naar HP en daarom word je er snel uitgegooid.
met 27,5k hp unbuffed moet je gemakkelijk alle Hc's kunnen tanken indien je Defcapped e.d bent.
Hebben afgelopen Week Eindelijk Anub Arak gedowned bij ToTc 25.
ToTc10 man zijn we met Hc mode bezig met de Champs. (aangezien ik in een guild zit heb ik nooit problemen met Achievement gedoe.)
Me Score @ WoW-Heroes.com is trouwens: 2527
http://wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=Twisting%20Nether&name=nragethis
Vanavond hopelijk weer genoeg mensen om een snelle clear van ToTc25 temaken en meteen door aan Uld HardModes
Inderdaad heel storend dat veel kneuzen alleen naar HP kijken... Class is overigens ook relevant. Een druid met 27,5k in bearform is totaal niet te vergelijken met een warrior met 27,5k. De HP van een warrior is weer totaal niet te vergelijken met die van een pala... Wat betreft avoidance is dodge bijvoorbeeld bij een pala weer belangrijker dan parry. Hoe dat met een warrior en druid zit weet ik niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:26 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
De meeste Pug noobs tegenwoordig kijken alleen naar HP en daarom word je er snel uitgegooid.
met 27,5k hp unbuffed moet je gemakkelijk alle Hc's kunnen tanken indien je Defcapped e.d bent.
nee.. je hoeft geenr eputatie te hebben met fractions. Zal wel leuk zijn om wat gear van hun te kopen, maar voor rest heb je het niet nodig.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Crit gaat vanzelf zo hoog door talents en agil
Vanavond maar eens een Hc'tje spelen dus
Moet ik hoge reputatie hebben met fracties trouwens om hc's te spelen?
Met deze stats kan je iedere hc instance tanken, ook totc hc, die is namelijk veel zwaarder voor een healerquote:Op woensdag 30 september 2009 10:52 schreef Moozzie het volgende:
Dus 27.5 is te weinig?
Welke HC's kan ik allemaal doen met:
27.5K hp
25K armor
28% crit
28% dodge
Ik dacht allemaal behalve totc hc
Het is een druid tank, alles op hp en dodge en defcap is een talent.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:26 schreef Vengswiejj het volgende:
Als je tank bent = crit bijna nutteloos.
Belangrijke Stats zijn Avoidence e.d. Dus Block,Parry,Dodge,HP
De meeste Pug noobs tegenwoordig kijken alleen naar HP en daarom word je er snel uitgegooid.
met 27,5k hp unbuffed moet je gemakkelijk alle Hc's kunnen tanken indien je Defcapped e.d bent.
Nee, van de hc 5man instances krijg je juist rep met factions als je de tabard niet vergeet te dragen van diequote:Op woensdag 30 september 2009 11:28 schreef Moozzie het volgende:
Moet ik hoge reputatie hebben met fracties trouwens om hc's te spelen?
Ik ben fan van mitigation eerlijk gezegd. Een hard slaande boss kan ook gewoon missen of delen kunnen geparried worden.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:53 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Inderdaad heel storend dat veel kneuzen alleen naar HP kijken... Class is overigens ook relevant. Een druid met 27,5k in bearform is totaal niet te vergelijken met een warrior met 27,5k. De HP van een warrior is weer totaal niet te vergelijken met die van een pala... Wat betreft avoidance is dodge bijvoorbeeld bij een pala weer belangrijker dan parry. Hoe dat met een warrior en druid zit weet ik niet.
Block valt onder de mitigation en kan handig zijn maar bij bosses die echt heel hard hitten een stuk minder relevant. Maar goed, dan praten we vooral over raids.
Oke thanks strengt heb ik dus nodig om agro te houden. Ik dacht altijd dat ik alleen maar agil en stanima moest krijgen. (we hebben het over druid he)quote:Op woensdag 30 september 2009 11:56 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
nee.. je hoeft geenr eputatie te hebben met fractions. Zal wel leuk zijn om wat gear van hun te kopen, maar voor rest heb je het niet nodig.
Zou overigens ook geen agility specen. spec liever strength, want dat wordt volgens mij ook gebruikt voor dodge/parry. Daarnaast kun je zonder strength moeilijk agro houden..
Oke mooi dan ga ik vanavond totc hc spelen ipv normalquote:Op woensdag 30 september 2009 11:56 schreef Brutus.nl het volgende:
[..]
Met deze stats kan je iedere hc instance tanken, ook totc hc, die is namelijk veel zwaarder voor een healer
dan een tank.
[..]
Het is een druid tank, alles op hp en dodge en defcap is een talent.
[..]
Nee, van de hc 5man instances krijg je juist rep met factions als je de tabard niet vergeet te dragen van die
faction waarmee je rep wil hebben.
Hou het gewoon bij eerst stamina en dan agility, als druid block je toch niets waardoor strength een stuk minder waard is. Verder ga je het ook niet echt vinden op leather.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke thanks strengt heb ik dus nodig om agro te houden. Ik dacht altijd dat ik alleen maar agil en stanima moest krijgen. (we hebben het over druid he)
als ik even google dan zie ik dit als prioriteit:quote:Op woensdag 30 september 2009 11:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke thanks strengt heb ik dus nodig om agro te houden. Ik dacht altijd dat ik alleen maar agil en stanima moest krijgen. (we hebben het over druid he)
[..]
Oke mooi dan ga ik vanavond totc hc spelen ipv normal
Ja dat van het tabard dragen wist ik maar ik dacht misschien moet je voor sommige hc's ook een honored of hoger rep hebben zoals in bc het geval was
Je krijgt ook gewoon reputation van normal instances, als het lvl80 instances zijn.quote:Nee, van de hc 5man instances krijg je juist rep met factions als je de tabard niet vergeet te dragen van die
Lol dus toch stanima en agil haha. Ik heb soms wel moeite om agro te houden (vooral tegen een mage) maar dan moet ik dus agil raise (of at of str?)quote:Op woensdag 30 september 2009 12:02 schreef Brutus.nl het volgende:
[..]
Hou het gewoon bij eerst stamina en dan agility, als druid block je toch niets waardoor strength een stuk minder waard is. Verder ga je het ook niet echt vinden op leather.
Druids hebben door een talent toch geen def cap nodig ?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:04 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
als ik even google dan zie ik dit als prioriteit:
DEFENCE skill 540 (688 defence rating)
Stam/Str
Dodge/Parry
Hit/Expertise
Crit/Agi
AP
Onder mitigation wordt juist verstaan het verlagen van de damage die je krijgt. Bijvoorbeeld door de blocken of door overige damage reduction talents. Wanneer je blockt krijg je alsnog de damage minus je blockvalue en bij een hit van 2000 is dat 0 wanneer je een block value hebt van 2000, maar is dat 1000 wanneer je een block value hebt van 1000. Bij een hit van 20k wordt je echter alsnog met 18k geraakt wanneer je een block value hebt van 2000.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:58 schreef GI het volgende:
[..]
Ik ben fan van mitigation eerlijk gezegd. Een hard slaande boss kan ook gewoon missen of delen kunnen geparried worden.
De mage moet zelf op zijn Omen letten En ik weet niet wat de threath-enabling-stat is voor druids.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:04 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lol dus toch stanima en agil haha. Ik heb soms wel moeite om agro te houden (vooral tegen een mage) maar dan moet ik dus agil raise (of at of str?)
Even uit de verwarring helpen
Ik bedoelde inderdaad de combinatie van beiden Ik heb liever een pally as target dan een warriorquote:Op woensdag 30 september 2009 12:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Onder mitigation wordt juist verstaan het verlagen van de damage die je krijgt. Bijvoorbeeld door de blocken of door overige damage reduction talents. Wanneer je blockt krijg je alsnog de damage minus je blockvalue en bij een hit van 2000 is dat 0 wanneer je een block value hebt van 2000, maar is dat 1000 wanneer je een block value hebt van 1000. Bij een hit van 20k wordt je echter alsnog met 18k geraakt wanneer je een block value hebt van 2000.
Maar dat is ook niet waar jij op doelt aangezien je het over missen en parries hebt . Waar jij op doelt is avoidance. Dit is het in de volledigheid laten missen van een boss bijvoorbeeld door te dodgen of parrien.
Nog maar eens, het gaat hier om een druid tank, druidtanks hebben defencecap van een talent.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:04 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
als ik even google dan zie ik dit als prioriteit:
DEFENCE skill 540 (688 defence rating)
Stam/Str
Dodge/Parry
Hit/Expertise
Crit/Agi
AP
Och tegenwoordig zijn de dps'ers veel te verwend. Ik kan me nog pre-TBC herinneren dat dps bij een warriortank bijvoorbeeld altijd moesten wachten op 2-3 sunders, voordat ze echt konden beginnen met dps'en. Tegenwoordig moet je als tank blij zijn dat je de kans krijgt om een mob te taggen, aangezien de dps vaak echt meteen begint te nuken. Kan tegenwoordig ook wel wat makkelijker, maar hierdoor houden dps'ers vaak helemaal geen rekening meer met hun eigen aggro in het begin van een gevecht.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:11 schreef GI het volgende:
[..]
De mage moet zelf op zijn Omen letten En ik weet niet wat de threath-enabling-stat is voor druids.
Als healer heb ik vaak DPS die begint te piepen waarom ze dood gaan. Het is zelfs soms zo dat ik voor een gevecht zeg tegen de dps in /p "Mind your aggro, makes life easier" als ze dan tijdens trash pull nog steeds 2 keer de baas op zich hebben stop ik wel eens met die dps healen om aan te duiden dat hun onkunde mijn 'werk' moeilijker maakt.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Och tegenwoordig zijn de dps'ers veel te verwend. Ik kan me nog pre-TBC herinneren dat dps bij een warriortank bijvoorbeeld altijd moesten wachten op 2-3 sunders, voordat ze echt konden beginnen met dps'en. Tegenwoordig moet je als tank blij zijn dat je de kans krijgt om een mob te taggen, aangezien de dps vaak echt meteen begint te nuken. Kan tegenwoordig ook wel wat makkelijker, maar hierdoor houden dps'ers vaak helemaal geen rekening meer met hun eigen aggro in het begin van een gevecht.
Al vind ik wel dat je als tank naarmate het gevecht vordert in staat moet zijn om alle aggro te houden wanneer het 1 mob/boss zonder aggro-resets betreft. Anders ben jij dus degene die het gevecht langer en dus mogelijk wat moeilijker laat duren.
Ach, ik heb als healer wel eens de tank gebubbled in overleg met hem om een dps op zijn donder te geven.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:24 schreef GI het volgende:
[..]
Als healer heb ik vaak DPS die begint te piepen waarom ze dood gaan. Het is zelfs soms zo dat ik voor een gevecht zeg tegen de dps in /p "Mind your aggro, makes life easier" als ze dan tijdens trash pull nog steeds 2 keer de baas op zich hebben stop ik wel eens met die dps healen om aan te duiden dat hun onkunde mijn 'werk' moeilijker maakt.
Tja, als ik ergens een doodshoofd boven zet en een dpser gaat vervolgens een andere mob aanvallen (keer op keer), dan zorg ik ook gewoon dat hij aggro krijgt en taunt ik niet. En dan nog even een whisper naar de healer toe dat hij even niet moet healen op die persoonquote:als ze dan tijdens trash pull nog steeds 2 keer de baas op zich hebben stop ik wel eens met die dps healen om aan te duiden dat hun onkunde mijn 'werk' moeilijker maakt.
Nee, zat op die 20k te doelenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dus 27.5 is te weinig?
Welke HC's kan ik allemaal doen met:
27.5K hp
25K armor
28% crit
28% dodge
Ik dacht allemaal behalve totc hc
Ja dat is ook irritant. Ben je een groepje aan het pakken zet je de skull op de priest en is er weer een rogue die heel stoer een mob in zijn eentje wilt pakken. Mag hij hem hebben ook inderdaadquote:Op woensdag 30 september 2009 12:33 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Tja, als ik ergens een doodshoofd boven zet en een dpser gaat vervolgens een andere mob aanvallen (keer op keer), dan zorg ik ook gewoon dat hij aggro krijgt en taunt ik niet. En dan nog even een whisper naar de healer toe dat hij even niet moet healen op die persoon
Elke tank heeft een defcap nodig. Dat druids dit met een talent kunnen betekend nog niet dat dit geen prioriteit is voor een druid!quote:Op woensdag 30 september 2009 12:19 schreef Brutus.nl het volgende:
[..]
Nog maar eens, het gaat hier om een druid tank, druidtanks hebben defencecap van een talent.
oplevert.
+ zoveel % dodge , anders put je de ehaler uit.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:37 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Elke tank heeft een defcap nodig. Dat druids dit met een talent kunnen betekend nog niet dat dit geen prioriteit is voor een druid!
vooralsnog.. een elke class tank moet als eerste defcaped zijn!
Volgens mij haal je het een en ander door elkaar.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:37 schreef Ericjuh het volgende:
Elke tank heeft een defcap nodig. Dat druids dit met een talent kunnen betekend nog niet dat dit geen prioriteit is voor een druid!
vooralsnog.. een elke class tank moet als eerste defcaped zijn!
Mjah mages en warlocks zijn gewoon irritant. Moeten ze maar beter op hun omen lettenquote:Op woensdag 30 september 2009 12:04 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lol dus toch stanima en agil haha. Ik heb soms wel moeite om agro te houden (vooral tegen een mage) maar dan moet ik dus agil raise (of at of str?)
Even uit de verwarring helpen
Eerst ging ik als een gek op elke mob lacerate opstackken maar nu die ik dat niet meer. De main mob stack ik wel voorderest swipe/maul en hier en daar 1/2 lacerate op de andere mobs. Wel een full stack op de main mob als ik er tijd voor heb. En mangle natuurlijk wanneer die van de cd af isquote:Op woensdag 30 september 2009 13:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah mages en warlocks zijn gewoon irritant. Moeten ze maar beter op hun omen letten
Str vind je sowieso nergens op leather en ervoor gemmen is ook zonde, dus die stat kan je negeren. Ik gem alleen voor stamina en agility. Agi is dan idd het beste, geeft crit, armor, dodge en attack power. En gear met attack power helpt natuurlijk ook .
Verder kan je nog een lacerate op mobs doen. Op trash is het de moeite bijna niet door hun lage hp, maar je hebt van die wat grotere mobs, zoals in VH bijvoorbeeld, die portal keepers. Daarop heeft het wel nut om een paar lacerate stacks te doen.
Ga ik zo halen, kwam 4 tokens te kort gisterquote:Op woensdag 30 september 2009 12:53 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
+ zoveel % dodge , anders put je de ehaler uit.
Trouwens heeft iemand de archivement ''Disturbing the peace'' dat je in Dalaran met brewfest kleren dronken moet dansen
Dit is dan ook 1 van de leukste die je kan doen !
Ik focus me idd altijd op 1 mob en als die dood is doe ik lacerate op de volgende.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Eerst ging ik als een gek op elke mob lacerate opstackken maar nu die ik dat niet meer. De main mob stack ik wel voorderest swipe/maul en hier en daar 1/2 lacerate op de andere mobs. Wel een full stack op de main mob als ik er tijd voor heb. En mangle natuurlijk wanneer die van de cd af is
En natuurlijk in het begin die demolizen roar en voor het gevecht (als ik geen rage heb) mezelf healen over time om threat te generen
Als je een stuk of 4 mobs hebt gaat de mage aoe gebruiken en moet ik dus wel allemaal goed aanvallen anders ben ik ze kwijt. Als ik er 'af en toe' eentje verlies maakt het niet uit die taunt je dan terug maul/mangle opstacken met 2/3 en dan snel terug naar de rest.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik focus me idd altijd op 1 mob en als die dood is doe ik lacerate op de volgende.
Als ik pull begin ik altijd met maul en mangle. Dan als de rest van die pack dichtbij genoeg is een swipe. En dan doe ik altijd gewoon swipes totdat mangle van cooldown is, en ondertussen maul de hele tijd geactiveerd houden.
Die roar gebruik ik bijna nooit in heroics, omdat het een global cooldown kost en de helft van m'n group dan alweer aggro heeft . Als ik oude content solo doe ik het idd wel als eerste.
En enrage gebruik ik erg vaak. Op bosses meestal icm berserk, omdat het je damage ook verhoogt. Berserk is trouwens echt enorm leuk op bijvoorbeeld die 3 vogels in VH, of die caster en warrior uit UK. Heb vaak gehad dat ik bij die gevechten alle dps eruit dpste . Vooral de party chat is leuk dan "omg, how can a tank do 4.5k dps?"
Ik kom meestal binnen rennen met een maul/mangle en dan meteen swipen om ze allemaal te pakken. Dan tap ik een beetje rond swipe/mangle en me maul ook up houden als ik genoeg rage heb.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:48 schreef ufopiloot het volgende:
Hoe doe je het in het begin dan, als er 3-4 mobs zijn? Swipen? Ik heb op lvl40 eens in Scarlet Monastery geprobeerd te tanken met een druid maar dat ging echt voor geen ene meter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |