1 iemand maar hoor,, traneliusquote:Op donderdag 24 september 2009 16:52 schreef SuperwormJim het volgende:
Het niveau hier is nog lager dan waar ik dagelijks mee moet werken.
nee, je zou moeten aantonen dat de helft van 2 taarten 1 is.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik laat op dat plaatje een halve taart en een halve taart zien, dus halve taart keer twee dus 0,5 taart 8 2
leg jij het dan is uitquote:Op donderdag 24 september 2009 16:52 schreef SuperwormJim het volgende:
Het niveau hier is nog lager dan waar ik dagelijks mee moet werken.
We hebben het al 7x uitgelegdquote:
WE zijn klaarquote:Op donderdag 24 september 2009 16:56 schreef Trannellius het volgende:
Ik ga overigens naar huis nu. Ik zie vanavond wel in welke vreemd redeneringen jullie je gekronkeld hebben om maar niet je ongelijk toe te geven.
Vertel...quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
SWJ werkt met allemaal hoogbegaafden
quote:Op donderdag 24 september 2009 16:56 schreef Trannellius het volgende:
Ik ga overigens naar huis nu. Ik zie vanavond wel in welke vreemd redeneringen jullie je gekronkeld hebben om maar niet je ongelijk toe te geven.
nouquote:Op donderdag 24 september 2009 17:13 schreef Rijpie het volgende:
[..]
laten we het er maar op houden dat trannelius niet zo dom is als hij zich voordoet
Gelukkig hij zijn grote mattie Biels een topic geopend over dat hij heeft gewonnen met de discussie die wij hadden over 1/2 +1/2 = 2/4quote:Op donderdag 24 september 2009 17:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nou![]()
en nog een toevoeging: Hoe maak je een oen duidelijk dat ie een oen is
uhuquote:Op donderdag 24 september 2009 17:23 schreef Allantois het volgende:
[..]
Een "is-gelijk-teken" heeft toch als definitie dat wat links staat gelijk is aan rechts, en dus per definitie altijd links en rechts omgedraaid kunnen worden (als het toch gelijk is)?
Lonken ?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:56 schreef Baszh het volgende:
Hebben Naatje en Lonken niet door dat TS gewoon met hun zit te fokken en zelf ook wel weet dat hij onzin typt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |