quote:Op donderdag 24 september 2009 13:59 schreef Yannick567 het volgende:
Vanochtend 2 boterhammen met melk, nu zelfgemaakte brownie
change of plans: ik maak zalmsalade, gewoon op toast met sla (eitjes, augurk, paprika etc)quote:Op donderdag 24 september 2009 11:45 schreef DarkElf het volgende:
vanavond vis uit de oven met tomaat/peterselie/veel knoflook/bleekselderij/citroensap en olijfolie met wat bruin brood erbij voor de saus
Je eet kleine Aziatische kinderen als lunch?quote:
ja, moet je echt eens proberen!!quote:Op donderdag 24 september 2009 15:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Je eet kleine Aziatische kinderen als lunch?
quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:57 schreef winterstorm666 het volgende:
aardappeltjes uit de oven mt knoflook en rozemarijn
kip uit de braadzak met provenciale kruiden
cowlsla
en chocomouse als toetje
ja tof he! Ik eet graag Koreaans of noodles maar ik kan dat niet met stokjes, dan ben ik 5 uur bezig. Alleen geen idee waar dit schatje em vandaan heeft, ik heb de foto van internetquote:Op donderdag 24 september 2009 16:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat een handige eetstokjes zijn dat voor kindjes! en waarschijnlijk sommige volwassenen... waar haal je die?
Ow, heerlijk!! Genieten is dat dan !quote:Op donderdag 24 september 2009 22:17 schreef minilot het volgende:
Patat! Met mayonaise en pindasaus! Van de snackbar.
Ha, toch best eens fijn, zo één keer per jaar.
één keer per week is wel wat veel, maar patat lekker vinden en dan maar één keer per jaarquote:Op donderdag 24 september 2009 22:17 schreef minilot het volgende:
Patat! Met mayonaise en pindasaus! Van de snackbar.
Ha, toch best eens fijn, zo één keer per jaar.
daar heb je een puntquote:Op donderdag 24 september 2009 23:43 schreef minilot het volgende:
Ja, maar ik vind zóveel zóóó ontzettend lekker, dat ik het liefste elke dag iets nieuws maak.
Tempura!quote:Op zaterdag 26 september 2009 08:32 schreef DarkElf het volgende:
vanavond tempura, we hebben garnalen, paddestoelen, zoete ui, courgettes
en het toetjes is yoghurt met minneola en maple syrupquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:40 schreef -Mellow- het volgende:
mijn geliefde staat te koken: viskoekjes en daarbij gegrilde groentes: aubergine, champs, paprika, courgette en ui
ik maak ondertussen humus. Misschien nog voor vanavond met wat brood en anders voor de lunch de komende dagen
Postelse frieten? Wat zijn dat?quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:39 schreef densmee het volgende:
Postelse frietten met braadworst en een blikje cola
Dat zijn inderdaad heerlijke frieten, maar NOW WAY dat ik in de rij ga staan voor een parkeerplaats om vervolgens weer in de rij te gaan staan voor een frietje. Dan maar geen frieten uit Postel!quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:39 schreef densmee het volgende:
Postelse frietten met braadworst en een blikje cola
op zaterdag hoef je niet in de rij te staan en ook niet bij het frietkot zelfquote:Op zondag 27 september 2009 10:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad heerlijke frieten, maar NOW WAY dat ik in de rij ga staan voor een parkeerplaats om vervolgens weer in de rij te gaan staan voor een frietje. Dan maar geen frieten uit Postel!
Edit: ik moet natuurlijk wel ontopic blijven: ik heb ontbeten met een stukje cake en een kopje senseo. Straks een uitgebreide zondagbrunch.
en waar haal je die dan? gewoon bij een willekeurig frietkot in postel?quote:Op zondag 27 september 2009 14:40 schreef densmee het volgende:
[..]
op zaterdag hoef je niet in de rij te staan en ook niet bij het frietkot zelf
ooh, lekker zegquote:Op zondag 27 september 2009 17:12 schreef renzell het volgende:
Straks lekker zondagsfood!Gebraden kippenpoten, sugar snaps, een salade met rucola, tomaat, bosui, avocado, feta, selderij en een frisse yoghurtdressing en aardappelkroketjes.
Nu een roseetje en open balkondeuren.
Klinkt echt heerlijk wat jij altijd eetquote:Op zondag 27 september 2009 20:30 schreef sigme het volgende:
Vier eigengemaakte lamsworstje aangebraden, zoiets als een pond rode kroten (rauw) in blokjes erbij, een héle grote gele wortel in blokjes (vast ook wel een pond), zes miniatuur gele patisonnetjes erbij, een gesnipperde ui, twee teentjes knoflook. Scheut rosé erbij, anderhalf uur stoven.
Erbij: couscous met half lamsbouillonblokje, aangemaakt met stoofvocht van worst/groentepan.
Toe: zelfgebakken appeltaart (Groninger kroon & zoete Ermgaarde) + scheutje vanillevla, twee late aardbeien, lepel zelfgemaakte rozijnen-in-rum.
balansdag?quote:Op maandag 28 september 2009 18:41 schreef Chain_Reaction het volgende:
Water en druiven.. Ik eet niet op maandag.
Meer een goede traditie onder aanhangers van een sub-stroming van het Zoroastrisme..quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 18:58 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Meer een goede traditie onder aanhangers van een sub-stroming van het Zoroastrisme..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |