quote:Op donderdag 24 september 2009 13:59 schreef Yannick567 het volgende:
Vanochtend 2 boterhammen met melk, nu zelfgemaakte brownie
change of plans: ik maak zalmsalade, gewoon op toast met sla (eitjes, augurk, paprika etc)quote:Op donderdag 24 september 2009 11:45 schreef DarkElf het volgende:
vanavond vis uit de oven met tomaat/peterselie/veel knoflook/bleekselderij/citroensap en olijfolie met wat bruin brood erbij voor de saus
Je eet kleine Aziatische kinderen als lunch?quote:
ja, moet je echt eens proberen!!quote:Op donderdag 24 september 2009 15:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Je eet kleine Aziatische kinderen als lunch?
quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:57 schreef winterstorm666 het volgende:
aardappeltjes uit de oven mt knoflook en rozemarijn
kip uit de braadzak met provenciale kruiden
cowlsla
en chocomouse als toetje
ja tof he! Ik eet graag Koreaans of noodles maar ik kan dat niet met stokjes, dan ben ik 5 uur bezig. Alleen geen idee waar dit schatje em vandaan heeft, ik heb de foto van internetquote:Op donderdag 24 september 2009 16:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat een handige eetstokjes zijn dat voor kindjes! en waarschijnlijk sommige volwassenen... waar haal je die?
Ow, heerlijk!! Genieten is dat dan !quote:Op donderdag 24 september 2009 22:17 schreef minilot het volgende:
Patat! Met mayonaise en pindasaus! Van de snackbar.
Ha, toch best eens fijn, zo één keer per jaar.
één keer per week is wel wat veel, maar patat lekker vinden en dan maar één keer per jaarquote:Op donderdag 24 september 2009 22:17 schreef minilot het volgende:
Patat! Met mayonaise en pindasaus! Van de snackbar.
Ha, toch best eens fijn, zo één keer per jaar.
daar heb je een puntquote:Op donderdag 24 september 2009 23:43 schreef minilot het volgende:
Ja, maar ik vind zóveel zóóó ontzettend lekker, dat ik het liefste elke dag iets nieuws maak.
Tempura!quote:Op zaterdag 26 september 2009 08:32 schreef DarkElf het volgende:
vanavond tempura, we hebben garnalen, paddestoelen, zoete ui, courgettes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |