en het toetjes is yoghurt met minneola en maple syrupquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:40 schreef -Mellow- het volgende:
mijn geliefde staat te koken: viskoekjes en daarbij gegrilde groentes: aubergine, champs, paprika, courgette en ui
ik maak ondertussen humus. Misschien nog voor vanavond met wat brood en anders voor de lunch de komende dagen
Postelse frieten? Wat zijn dat?quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:39 schreef densmee het volgende:
Postelse frietten met braadworst en een blikje cola
Dat zijn inderdaad heerlijke frieten, maar NOW WAY dat ik in de rij ga staan voor een parkeerplaats om vervolgens weer in de rij te gaan staan voor een frietje. Dan maar geen frieten uit Postel!quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:39 schreef densmee het volgende:
Postelse frietten met braadworst en een blikje cola
op zaterdag hoef je niet in de rij te staan en ook niet bij het frietkot zelfquote:Op zondag 27 september 2009 10:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad heerlijke frieten, maar NOW WAY dat ik in de rij ga staan voor een parkeerplaats om vervolgens weer in de rij te gaan staan voor een frietje. Dan maar geen frieten uit Postel!
Edit: ik moet natuurlijk wel ontopic blijven: ik heb ontbeten met een stukje cake en een kopje senseo. Straks een uitgebreide zondagbrunch.
en waar haal je die dan? gewoon bij een willekeurig frietkot in postel?quote:Op zondag 27 september 2009 14:40 schreef densmee het volgende:
[..]
op zaterdag hoef je niet in de rij te staan en ook niet bij het frietkot zelf
ooh, lekker zegquote:Op zondag 27 september 2009 17:12 schreef renzell het volgende:
Straks lekker zondagsfood!Gebraden kippenpoten, sugar snaps, een salade met rucola, tomaat, bosui, avocado, feta, selderij en een frisse yoghurtdressing en aardappelkroketjes.
Nu een roseetje en open balkondeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |