quote:Op donderdag 24 september 2009 12:09 schreef karr-1 het volgende:
Uiteraard krijg je uit betaald voor je gewerkte uren, dat lijkt me vrij normaal. Maar als je om 22.00 thuiskomt en dan al niet wakker kunt blijven, ga je het nog zwaar krijgen in je leven.
Ligt een beetje aan de rest van je dagindeling eh...quote:Op donderdag 24 september 2009 12:09 schreef karr-1 het volgende:
Uiteraard krijg je uit betaald voor je gewerkte uren, dat lijkt me vrij normaal. Maar als je om 22.00 thuiskomt en dan al niet wakker kunt blijven, ga je het nog zwaar krijgen in je leven.
Ga sporten of eet beter (allebei is natuurlijk ideaal) zodat je meer energie hebt.quote:
Dat doe ik allebij alquote:Op donderdag 24 september 2009 12:12 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Ga sporten of eet beter (allebei is natuurlijk ideaal) zodat je meer energie hebt.
Ik sta elke dag om kwart voor 6 op en lig pas na 23.00 in mijn bed. Ik zou willen dat ik om 22.00 thuis kon zijn.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:10 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de rest van je dagindeling eh...
Maar je krijgt inderdaad gewoon je gewerkte uren uitbetaald, is ook niet meer dan logisch.
dat dusquote:Op donderdag 24 september 2009 12:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Je krijgt gewoon je gewerkte uren uitbetaald
Tja ieder zijn ding, maar daar zou ik ook niet vrolijk van worden en de 1 kan daar beter tegen dan ander. En dan nog ligt het eraan wat je op zo'n dag doet.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:13 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik sta elke dag om kwart voor 6 op en lig pas na 23.00 in mijn bed. Ik zou willen dat ik om 22.00 thuis kon zijn.
Daar heb jij weer gelijk inquote:Op donderdag 24 september 2009 12:15 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Tja ieder zijn ding, maar daar zou ik ook niet vrolijk van worden en de 1 kan daar beter tegen dan ander. En dan nog ligt het eraan wat je op zo'n dag doet.
Nee, dat snap ik maar als ik ingeroosterd sta van 18 tot 21 en ik werk tot 21.40 ...quote:Op donderdag 24 september 2009 12:13 schreef error_404 het volgende:
[..]
dat dus
Kijk ook even hoe het zit met je "overuren":
3x dag van 3 uur +3x half uur overwerken is 10,5 uur, dit valt dus binnen je contract en zijn dus in feite geen overuren
gast 1 ding moet je weten.. als ze dit met je doen betekend dat ze je niet ontslaan, tenzij je met een flammenwerper de klanten in vuur en vlam zet.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ik werk heb dus een contract vana 2 september 2009 als vakkenvuller
voor maximaal 12 uur per week, ze plannen met dan 9 uur in per week (3 dagen)
maar elke dag moet ik dan zeker 30 minuten overwerken![]()
Dus dan kom ik om 22 uur thuis, dat vind ik best wel een beetje laat en ik lig ook
te slapen in de klas enzo...![]()
en nu zou ik dus 3 oktober naar de schouwburg maar dan sta ik ingepland, maar omdat ik niet
wist hoe dat werkte met vrijvragen enzo kan ik daar nu dus niet heen
als ik nu ontslag neem in mijn proeftijd krijg ik dan nog wel uitbetaald van de afgelopen weken ?
Weet iemand wat te doen ...
Dat is dus ook maar de vraag.. ...quote:
Ik kreeg altijd gewoon betaald wat ik werkte? Behalve als we een keer 5 minuten uitliepen ofzo, vanaf 10 minuten werd het gewoon opgeschreven en uitgekeerd.quote:
Nee alleen als je al een vast contract hebt... Natuurlijk mogen ze dat zeggen.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is dus ook maar de vraag.. ...
edit: ik kreeg ook een waarschuwing voor niet FIFO vullen...mag dat wel in de proeftijd?![]()
Niet FiFo vullen mag niet, en zeker niet in je proeftijd!quote:Op donderdag 24 september 2009 12:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is dus ook maar de vraag.. ...
edit: ik kreeg ook een waarschuwing voor niet FIFO vullen...mag dat wel in de proeftijd?![]()
Maar ik bedoel meer dat ik nog niet precies wist hoe dat werktequote:Op donderdag 24 september 2009 12:36 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Niet FiFo vullen mag niet, en zeker niet in je proeftijd!![]()
Maar als je daar stelselmatig mee doorgaat, ontslaan zij jou wel, dus hoef je zelf geen ontslag meer te nemen!
Hoe hebben ze jou ooit aan kunnen nemen...?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar ik bedoel meer dat ik nog niet precies wist hoe dat werkte
FIFO lijkt me toch niet een heel erg moeilijk te begrijpen begrip, toch?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dat is waarom ze er wat van zeggen.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar ik moest een formulier invullen ofzo...quote:Op donderdag 24 september 2009 12:45 schreef LetoII het volgende:
[..]
En dat is waarom ze er wat van zeggen.
En niet weten hoe je vrij moest vragen? Dan vraag je dat toch gewoon. Klinkt mij in de oren als een luie scholier... maar ja op die leeftijd mag dat ook nog wel een beetje.
Ja, dat is wel zo maar omdat het zaterdagavond is hebben ze iedereen nodigquote:Op donderdag 24 september 2009 13:39 schreef isogram het volgende:
In plaats van meteen ontslag nemen, kun je ook nog de zaken bespreekbaar proberen te maken.
Je zou kunnen zeggen dat het schouwburgbezoek al stond ingepland voordat je een contract met Albert Heijn aanging en dat je niet kon weten dat je die middag/avond zou moeten werken. Aangezien je al een kaartje hebt betaald (mag ik aannemen), zullen ze best schappelijk zijn.
Oke meneerquote:Op donderdag 24 september 2009 14:06 schreef isogram het volgende:
Simpele regel: Nee heb je, ja kun je krijgen. Niet geschoten is altijd mis.
Tot zover mijn clichés voor vandaag.
Dat is werkweigering en dan krijg ik allerlij gedoe enzo...quote:Op donderdag 24 september 2009 16:58 schreef kanmenietschelen het volgende:
Ontslag nemen moet je natuurlijk niet doen. Vraag eerst aan je baas of het echt niet kan. Als hij nee zegt, zeg je dat je niet komt op zaterdag omdat je al betaald hebt. En als hij nogsteeds nee zegt kom je gewoon niet opdagen op zaterdagavond. Het ergste wat je kan gebeuren is dat hij jou ontslaat, maar waarschijnlijk krijg je gewoon op je kop omdat ze zo te horen al omhoog zitten met personeel.
Dit mannetje is net 16, puberend en dus nog in ontwikkeling. Dan kan een eerste baantje icm school best zwaar zijn.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:09 schreef karr-1 het volgende:
Stel je voor dat er leidinggevenden meelezen op Fok!quote:Op donderdag 24 september 2009 23:17 schreef mafkees01 het volgende:
Meld je je zaterdag ziek. Kon je ook niets aan doen. Hè wat jammer nou! Dan kunnen ze je ook niets maken. Maar dat zullen ze wel doen
Lijkt mij een retorische vraag. Lees je huisregels maar eens. Jouw krabbel staat daaronderquote:Op donderdag 24 september 2009 12:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik geruild indertijd. Werk er nu al 3 jaar, 1 maand en 19 dagenquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:54 schreef wolfrolf het volgende:
Hee Duckje, heb je ontslag genomen of heb je vrij gekregen
Gr gr
Eind goed al goed!quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik geruild indertijd. Werk er nu al 3 jaar, 1 maand en 19 dagen
Slotje.quote:
puike vraag zevertquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:53 schreef Evertjan het volgende:
hoeveel colli verzet je nu in een uur??
quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee, let ik niet zo op ik vul gewoon 100 colli ofzo?quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee eerst een antwoord op me vraag??
streber. Ik geloof er niks van. Dat red je met kratjes bier misschien.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee, let ik niet zo op ik vul gewoon 100 colli ofzo?
Wel leuk zo'n updatequote:Op zondag 21 oktober 2012 18:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik moet vullen vul ik de frisdranken en bieren meestal, gaat inderdaad sneller dan wereldgerechten en kruiden. Ligt eraan wanneer ik werk, laatste tijd ook vaker 's ochtends dan vul ik vers of restanten vers.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
streber. Ik geloof er niks van. Dat red je met kratjes bier misschien.
Vast contract zelfsquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:36 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Wel leuk zo'n updateHad niet gedacht dat je er nog zou werken
ja dan is dat wel redelijk ja. En de drukte in de winkel ook.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik moet vullen vul ik de frisdranken en bieren meestal, gaat inderdaad sneller dan wereldgerechten en kruiden. Ligt eraan wanneer ik werk, laatste tijd ook vaker 's ochtends dan vul ik vers of restanten vers.
De vers vracht komt 's ochtends om 4.30 alquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja dan is dat wel redelijk ja. En de drukte in de winkel ook.
gesloten winkel is veel makkerlijker dan een drukke en je de enige werkende bent op de vloer
ik heb gewerkt waar hij om 4.15 kwamquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De vers vracht komt 's ochtends om 4.30 al
Ik mag dinsdag, woensdag en vrijdag om 3.30 uur m'n bed uitquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb gewerkt waar hij om 4.15 kwam![]()
Gelukkig nooit eerder dan 6 uur gewerkt
Lucky bastard.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik mag dinsdag, woensdag en vrijdag om 3.30 uur m'n bed uit
Optimisten, gotta love themquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:07 schreef Spanky78 het volgende:
Nou, welkom in de echte wereld knul. Je mag je nog de pleuris werken tot je 70e ongeveer. COmpleet met al dit soort bullshit, tenzij je zorgt dat je ergens hoger in een organisatie komt, of een succesvol eigen bedrijf begint.
Ik hoop eerder dat een cursus overleven doe bij Bear Grylls en dat dan de "bedachte wereld" zoals economie en alles in elkaar stort... lijkt me wel gaaf.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:07 schreef Spanky78 het volgende:
Nou, welkom in de echte wereld knul. Je mag je nog de pleuris werken tot je 70e ongeveer. COmpleet met al dit soort bullshit, tenzij je zorgt dat je ergens hoger in een organisatie komt, of een succesvol eigen bedrijf begint.
hoi Henk hoe is het met Ingrid en de kidsquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:07 schreef Spanky78 het volgende:
Idd, dan hoef je niet meer te werken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:07 schreef Spanky78 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |