quote:Op donderdag 24 september 2009 00:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zal ik dierenpsychiater worden?
Hou Ook Zo Fucking Veel Van Je En Wil Je Ook Nooit Meer Kwijt Mijn Geile Waterrat, Lekker Slapen?quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe nou eventjes niet zo negatief IQM![]()
quote:
Bijna goed.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Hou Ook Zo Fucking Veel Van Je En Wil Je Ook Nooit Meer Kwijt Mijn Geile Waterrat, Lekker Slapen?
Hihi..quote:Op donderdag 24 september 2009 00:16 schreef IQM het volgende:
En vijf jaar geleden waren zij nog dolgelukkig met hun hubby en hun caafje* en keken ze er naar uit om 'het plaatje compleet te maken'.
*Ja, 4EBE, this one is for you.
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het doorgronden van de dierlijke psyche is leuk.
Que romantischquote:
Ik heb morgen andere plannen, Zotheid.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bijna goed.
Morgen Gaan We Lekker Seksen.
Seks valt ALTIJD in te plannenquote:Op donderdag 24 september 2009 00:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb morgen andere plannen, Zotheid.![]()
Maar wat betekent het nou?
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van zang en zo, maar 0:55... klinkt dat wel gezond?
Weet ik niet, ik ben inmiddels al een ander nummer aan het luisteren en heb geen zin om terug te luisten.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Zangtechnisch niet...maar soms hoeven dingen niet perfect te zijn, om mooi te zijn.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:41 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is maar dat je het weet.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo zijn wij! En dat siert ons.
Dat zeker!!!quote:Op donderdag 24 september 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo zijn wij! En dat siert ons.
Yeaahh....ik heb nergens gevraagd om open deuren in te trappen, did I?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zangtechnisch niet...maar soms hoeven dingen niet perfect te zijn, om mooi te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |