M.I is menselijk gedrag onvoorspelbaarder dan het gedrag van dierenquote:
Doe even PM dan ?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Anders had je wel gereageerd.
Wat lief.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja echt ?
Ik ben perfect voor je!![]()
Kutfilm, die mannen in hokjes stopt trouwens, niemand die hem nog durft te huren hier, na mijn mening over die film.quote:
Welke mening waar precies?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kutfilm, die mannen in hokjes stopt trouwens, niemand die hem nog durft te huren hier, na mijn mening over die film.
Hij had het niet over de film.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kutfilm, die mannen in hokjes stopt trouwens, niemand die hem nog durft te huren hier, na mijn mening over die film.
Ik vind dieren echt veeeel liever dan mensen, als Dotje dood is (dat klintk zo gemeen, maar zo bedoel ik 't niet.. ;o) Wil ik een konijntjequote:Op donderdag 24 september 2009 00:32 schreef IQM het volgende:
En ik weiger (een deel van) mijn liefde, die door velen gewenst is, te wijden aan een DIER! Fuck, genoeg mensen die liefde gebruiken en wat doen wij, we delen onze problemen met een lapjeskat of praten tegen de hond alsof het een gelijkwaardige gesprekspartner is.
quote:
Ik luister niet naar de tekst, maar het deuntje is lichtelijk... standaard.quote:
Volgens mij is mijn katje autistischquote:
quote:
En dan? Dan huppelt 'ie de hele dag een beetje met z'n dikke reet door zo'n hokje, knabbelt wat aan droge meuk, sabbelt wat aan z'n flesje en laat zich aaien. Nou, whooptiefuckingdoo!quote:Op donderdag 24 september 2009 00:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dieren echt veeeel liever dan mensen, als Dotje dood is (dat klintk zo gemeen, maar zo bedoel ik 't niet.. ;o) Wil ik een konijntje
Okee, morgen stuur ik em wel.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe even PM dan ?
Maarrr dna reageer ik morgen wel weer als ik op school zit, 2 tussen uren
Zo is het allemaal niet zo fijn eh.. ;o
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:36 schreef IQM het volgende:
[..]
En dan? Dan huppelt 'ie de hele dag een beetje met z'n dikke reet door zo'n hokje, knabbelt wat aan droge meuk, sabbelt wat aan z'n flesje en laat zich aaien. Nou, whooptiefuckingdoo!
IQM vindt mijn muziekkeuzequote:
HOZFVVJEWJONMKMGWLSquote:Op donderdag 24 september 2009 00:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
SLAAP LEKKER ZOOTTTTJEEE
HVJ WJNMK BFFL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yup, same sad story.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:36 schreef Breathtaking het volgende:
Heujwas het nou bij Maisnon in de straat dat dat meisje een natuurstenen schaal ofzo op d'r hoofd had gekregen
dat hoorde ik op de radio en het leek wel overeen te komen met Mn d'r verhaal. Euh, dat het een meisje was dan
![]()
!
Zal ik dierenpsychiater worden?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn katje autistisch
And if not: Ze heeft sowieso een sociale achterstand
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zal ik dierenpsychiater worden?
Hou Ook Zo Fucking Veel Van Je En Wil Je Ook Nooit Meer Kwijt Mijn Geile Waterrat, Lekker Slapen?quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe nou eventjes niet zo negatief IQM![]()
quote:
Bijna goed.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Hou Ook Zo Fucking Veel Van Je En Wil Je Ook Nooit Meer Kwijt Mijn Geile Waterrat, Lekker Slapen?
Hihi..quote:Op donderdag 24 september 2009 00:16 schreef IQM het volgende:
En vijf jaar geleden waren zij nog dolgelukkig met hun hubby en hun caafje* en keken ze er naar uit om 'het plaatje compleet te maken'.
*Ja, 4EBE, this one is for you.
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het doorgronden van de dierlijke psyche is leuk.
Que romantischquote:
Ik heb morgen andere plannen, Zotheid.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bijna goed.
Morgen Gaan We Lekker Seksen.
Seks valt ALTIJD in te plannenquote:Op donderdag 24 september 2009 00:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb morgen andere plannen, Zotheid.![]()
Maar wat betekent het nou?
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van zang en zo, maar 0:55... klinkt dat wel gezond?
Weet ik niet, ik ben inmiddels al een ander nummer aan het luisteren en heb geen zin om terug te luisten.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Zangtechnisch niet...maar soms hoeven dingen niet perfect te zijn, om mooi te zijn.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:41 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is maar dat je het weet.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo zijn wij! En dat siert ons.
Dat zeker!!!quote:Op donderdag 24 september 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo zijn wij! En dat siert ons.
Yeaahh....ik heb nergens gevraagd om open deuren in te trappen, did I?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zangtechnisch niet...maar soms hoeven dingen niet perfect te zijn, om mooi te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |