Ik heb ook niet alte herkenbare foto,s maar in ieder geval iets.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:26 schreef kensei het volgende:
Eens met TS, het is juist leuk om te zien wie er post. Alhoewel ik mezelf liever niet herkenbaar op internet zet
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
OMG TS wat zie jij eruit
Ja je hebt er altijd weer mensen bij die het verpestenquote:Op woensdag 23 september 2009 21:27 schreef Maeghan het volgende:
Ik had eerst wel foto's in m'n fotoboek. Maar gezien sommige fokkers het niet kunnen laten om daar spontaan allerlei domme opmerkingen bij te maken heb ik ze weggehaald.
Dan is het logisch.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:27 schreef Maeghan het volgende:
Ik had eerst wel foto's in m'n fotoboek. Maar gezien sommige fokkers het niet kunnen laten om daar spontaan allerlei domme opmerkingen bij te maken heb ik ze weggehaald.
dat is in jouw geval heel begrijpelijk.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:26 schreef kensei het volgende:
Eens met TS, het is juist leuk om te zien wie er post. Alhoewel ik mezelf liever niet herkenbaar op internet zet
Ja dat, kan geheel die garp van je niet plaatsen eigenlijk zegmaarquote:
Nou, er zijn nog wel eens mensen die een foto uit iemands fobo halen en dan zeggen dattie lelijk isquote:Op woensdag 23 september 2009 21:29 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja dat, kan geheel die garp van je niet plaatsen eigenlijk zegmaar
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nou, er zijn nog wel eens mensen die een foto uit iemands fobo halen en dan zeggen dattie lelijk is
Dus ik dacht, haha, dan zet ik jouw auto er neer enzo
Dus
Ook dat.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:34 schreef Penisbaard het volgende:
Vrouwen met een fobo zonder foto's
Sorry, ik snap die zin nietquote:Op woensdag 23 september 2009 21:34 schreef Goofisch het volgende:
[..]
![]()
Ja meer die falende kwaliteit van de garp dat het grappig is
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:34 schreef Penisbaard het volgende:
Mooie vrouwen met een fobo zonder foto's
Dat is moet lachen om jou niet grappige grap.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Sorry, ik snap die zin niet
Whehequote:Op woensdag 23 september 2009 21:38 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dat is moet lachen om jou niet grappige grap.
Dat is prima juhquote:Op woensdag 23 september 2009 21:37 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb op TS zijn fobo geklikt en geen reactie achtergelaten
geen last van. Maar wellicht dat dat bij jou "harses" anders zal liggen, Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom een FoBo hebben?
Ik wil niet met mijn harses op FOK! staan.Dan ben je gewoon keihard de pineut. En je foto komt op miljoenen andere pagina's onder de trollers.
Sowieso mensen die FoBo typenquote:Op woensdag 23 september 2009 21:37 schreef 3keernix het volgende:
Goofisch topic hoor![]()
Sowieso mensen die FoBo hebben
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:45 schreef Elixabete het volgende:
alsof jouw FoBo wat is TS
lelijke schijtgitaar en die bus mag ook naar de sloop
Oh dat wist ik nietquote:Op woensdag 23 september 2009 21:45 schreef jimt het volgende:
Even ter info, het fotoboek komt automatisch bij elke nieuwe account blijkbaar. Ik zie dat ik er ook mee opgescheept ben bij mijn registratie.
Als je iemand wil bashen doe het dan goed, dit is wel heel matigquote:Op woensdag 23 september 2009 21:29 schreef Mestras het volgende:
[..]
dat is in jouw geval heel begrijpelijk.
Ja, ze zijn allemaal dik met een bierbuik en hebben puistenquote:Op woensdag 23 september 2009 21:50 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Maar alle fokkers zien er toch hetzelfde uit?
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:48 schreef okkie-man het volgende:
[..]
![]()
Zo'n VW bus brengt, mits in goede staat, makkelijk 10.000 euro op. Vriend van mij had laatst 12.000 euro gevangen voor een soortgelijke bus.
Het gaat dan ook vooral om de vrouwenquote:Op woensdag 23 september 2009 22:00 schreef Lord_Cardigan het volgende:
eens met de klacht, al hoef ik al die puisterige eikeltjes hier nou ook weer niet per se te zien.
Vind het toffe wagens. Collega van me heeft er ook een in deze kleurencomibinatiequote:Op woensdag 23 september 2009 21:57 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Toch mooi dat mensen maar wat schreeuwen ter wel ze geen idee hebben wat eigenlijk.
Die bus is inmiddels allang geheel gerestaureerd naar nieuwsstaat. taxatie rapport gaat ruim over die 12.000 heen![]()
een echte roestbak dus.
Maar dat is natuurlijk offtopic
Die posten dan ook geen foto....quote:Op woensdag 23 september 2009 22:00 schreef Lord_Cardigan het volgende:
eens met de klacht, al hoef ik al die puisterige eikeltjes hier nou ook weer niet per se te zien.
Dat is ook weer zoquote:Op woensdag 23 september 2009 22:02 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Die posten dan ook geen foto....
Vaak wel degene die het meest zitten te bashen en af reageren op andere foto,s
De echte internethelden generatie
Die is mooi idd.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:02 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Vind het toffe wagens. Collega van me heeft er ook een in deze kleurencomibinatieSchitterende bak. [ afbeelding ]
Veel plezier met je bus
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:05 schreef kensei het volgende:
Hoeveel kost dat nou eigenlijk aan onderhoud zon busje?
Je heb foto,squote:Op woensdag 23 september 2009 22:07 schreef soofje het volgende:
heb een hoop tekst op mijn fobo, maar het slaat allemaal nergens op.
wat ben ik dan
Je hebt foto's en dat is goed. Die tekst interesseert toch niemand watquote:Op woensdag 23 september 2009 22:07 schreef soofje het volgende:
heb een hoop tekst op mijn fobo, maar het slaat allemaal nergens op.
wat ben ik dan
dan ga ik de foto's er maar afhalen want heb liever dat ze de tekst lezenquote:Op woensdag 23 september 2009 22:10 schreef kensei het volgende:
[..]
Je hebt foto's en dat is goed. Die tekst interesseert toch niemand wat
Als je net zulke mooie teksten kunt schrijven als mooi zijn op de foto's is het primaquote:Op woensdag 23 september 2009 22:11 schreef soofje het volgende:
[..]
dan ga ik de foto's er maar afhalen want heb liever dat ze de tekst lezen
Hou maar opquote:Op woensdag 23 september 2009 22:13 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Als je net zulke mooie teksten kunt schrijven als mooi zijn op de foto's is het prima
maar mensen lezen de tekst niet.. dus wat is dan het nut van tekst?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:10 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Je heb foto,s
Dus bij deze bekroon ik je tot een
Goedzo Persoon
Teminste een idee tegen wie je aanlult zegmaar![]()
Echte casanova hier hoor!quote:Op woensdag 23 september 2009 22:13 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Als je net zulke mooie teksten kunt schrijven als mooi zijn op de foto's is het prima
Het is zo'n lap tekst. En jij fantasie boeit mij niet echt ofzo.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:16 schreef soofje het volgende:
[..]
maar mensen lezen de tekst niet.. dus wat is dan het nut van tekst?
die is best slecht.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:13 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Bedankt voor deze zeer zinvolle en toepasselijke reactie. Het voegt echt wat toe aan dit topic.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:17 schreef DemonRage het volgende:
OMFGBBQ dat dit kan in Nederland!!!!11!1!EINZ!!11
quote:
Ik denk ook dat die in een hoekje staat te huilen iddquote:Op woensdag 23 september 2009 22:21 schreef kensei het volgende:
[..]
Zijn hele droom verbrijzeld wat doe je![]()
![]()
Ik denk dat hij zijn tenen aan het rechtbuigen isquote:Op woensdag 23 september 2009 22:25 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik denk ook dat die in een hoekje staat te huilen idd
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:21 schreef kensei het volgende:
[..]
Zijn hele droom verbrijzeld wat doe je![]()
![]()
Ahhh wat liev, hij probeert nu de slachtofferrol. Ik zie een heftige romance opbloeienquote:Op woensdag 23 september 2009 22:28 schreef okkie-man het volgende:
Ben ik een keer lief is het ook niet goed
Nou dat kloptquote:schreef Diabox het volgende
Ik ben vervelend.
Idd OT. Je bent gezellig hoor maar om dit topic nou over jou te laten gaan doen we maar nietquote:Op woensdag 23 september 2009 22:32 schreef soofje het volgende:
Jongens en meisjes, ik voel me zeer vereerd maar zullen we hem even gaan troosten en weer OT gaan?
wat ook vervelend is, dat je ziet dat mensen op je fobo kijken.. en als je dan bij hun gaat kijken en dat je niet op hun fobo kan reageren!quote:Op woensdag 23 september 2009 22:32 schreef soofje het volgende:
Jongens en meisjes, ik voel me zeer vereerd maar zullen we hem even gaan troosten en weer OT gaan?
Als iemand er leuk uitziet mag je dat best zeggen. Ik neem aan dat dat ook de reden is waarom je een fotoboek hebt. Als je niet mag reageren op foto's kun je het hele fotoboek gebeuren net zo goed opdoeken, nietwaar? Enne, een romance....quote:Op woensdag 23 september 2009 22:30 schreef kensei het volgende:
[..]
Ahhh wat liev, hij probeert nu de slachtofferrol. Ik zie een heftige romance opbloeien
Maar mensen die gaan typen van "je lurkt" zijn ook weer irritantquote:Op woensdag 23 september 2009 22:35 schreef soofje het volgende:
[..]
wat ook vervelend is, dat je ziet dat mensen op je fobo kijken.. en als je dan bij hun gaat kijken en dat je niet op hun fobo kan reageren!
Ik post heel graag m'n geile pica's, maar dan krijg ik weer al die breezer's achter me aan.quote:
Je spreekt je zelf wat tegen.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:36 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik post heel graag m'n geile pica's, maar dan krijg ik weer al die breezer's achter me aan.En ik ben vervelend, dus pica's zullen ten alle tijden tégen mij gebruikt worden.
Nee ik heb het over van die slechte photoshops die dan 'tegen' me gebruikt worden.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:39 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Je spreekt je zelf wat tegen.
Breezahs achter je aan vanwege je foto,s betekend = knappert.
Geen foto,s omdat die tegen je gebruikt gaan worden is altijd = omdat je er niet goed uitziet.
heb neergezet dat er een lurk verbod op me foto zitquote:Op woensdag 23 september 2009 22:36 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Maar mensen die gaan typen van "je lurkt" zijn ook weer irritant![]()
Daar zijn fobo,s toch voor, om te gluren
Nou dan mag je mij 10 keer billenkoek sturen want ik lurk me helemaal lijp. Niet alleen bij jou maar bij iedereenquote:Op woensdag 23 september 2009 22:41 schreef soofje het volgende:
[..]
heb neergezet dat er een lurk verbod op me foto zit![]()
dus nu als iemand lurkt stuur ik gewoon billekoek(af en toe als ik me verveel ofzo dan moet je dat gewoon doen anders verveel je, je nog erger.. en dat moeten we niet hebben natuurlijk )
Ook geen last vanquote:Op woensdag 23 september 2009 22:40 schreef Diabox het volgende:
[..]
Nee ik heb het over van die slechte photoshops die dan 'tegen' me gebruikt worden.
Laatste voyeur Anonieme_Fokkerquote:Op woensdag 23 september 2009 22:41 schreef soofje het volgende:
[..]
heb neergezet dat er een lurk verbod op me foto zit![]()
dus nu als iemand lurkt stuur ik gewoon billekoek(af en toe als ik me verveel ofzo dan moet je dat gewoon doen anders verveel je, je nog erger.. en dat moeten we niet hebben natuurlijk )
wou zouden OT blijvenquote:Op woensdag 23 september 2009 22:43 schreef Diabox het volgende:
[..]
Laatste voyeur Anonieme_Fokker
Dat was ik, krijg ik nou 'billekoek'?
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:34 schreef Penisbaard het volgende:
Vrouwen met een fobo zonder naaktfoto's
Misschien moet je FOK! minder serieus nemenquote:Op woensdag 23 september 2009 22:36 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Als iemand er leuk uitziet mag je dat best zeggen. Ik neem aan dat dat ook de reden is waarom je een fotoboek hebt. Als je niet mag reageren op foto's kun je het hele fotoboek gebeuren net zo goed opdoeken, nietwaar? Enne, een romance....
Ja dan is het terecht.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:59 schreef Heider00sje het volgende:
Ik heb wel een poos foto's in mijn Fobo gehad, maar het kwam mij te vaak voor dat ze mijn foto's gingen plaatsen op het forum.
Dat kan ik niet waarderen, daarom heb ik mijn foto's verwijderd. Nu weet ik niet hoe ik mijn Fobo kan de-activeren.
geen last vanquote:Op woensdag 23 september 2009 22:59 schreef Heider00sje het volgende:
Ik heb wel een poos foto's in mijn Fobo gehad, maar het kwam mij te vaak voor dat ze mijn foto's gingen plaatsen op het forum.
Dat kan ik niet waarderen, daarom heb ik mijn foto's verwijderd. Nu weet ik niet hoe ik mijn Fobo kan de-activeren.
Dit is echt een open doel.quote:
nou geweldig!quote:Op woensdag 23 september 2009 21:48 schreef okkie-man het volgende:
[..]
![]()
Zo'n VW bus brengt, mits in goede staat, makkelijk 10.000 euro op. Vriend van mij had laatst 12.000 euro gevangen voor een soortgelijke bus.
Iedere post die ik van jou zie zit je te bashen, Als je nou een pubertje was oke. Maar je komt uit 1982quote:Op donderdag 24 september 2009 02:01 schreef Elixabete het volgende:
[..]
nou geweldig!
Mijn Toyota brengt minimaal 26.000 op![]()
Wat is je punt man.
ik hang graag in het verleden, dus gedraag ik mij er ook naar.quote:Op donderdag 24 september 2009 02:08 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Iedere post die ik van jou zie zit je te bashen, Als je nou een pubertje was oke. Maar je komt uit 1982![]()
Grow up...
dat soort mensen moet je ook hebbenquote:Op donderdag 24 september 2009 04:39 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ik hang graag in het verleden, dus gedraag ik mij er ook naar.
Ha, en mijn ferrari brengt 5 ton op! Want ik ben die fok!ker met een villa ferrari en teveel geld.quote:Op donderdag 24 september 2009 02:01 schreef Elixabete het volgende:
[..]
nou geweldig!
Wat is je punt man.
lelijk hertquote:Op woensdag 23 september 2009 21:23 schreef Goofisch het volgende:
Maar toch ook weer niet.
Omdat er gewoon helemaal niks instaat of enkel wat niet boeiende info over hoeveel bans ze hebben gehad.
En dan vooral hoe trots ze daar op zijn.
Of andere niet boeiende informatie....
Maak dan geen Fobo. Het heet toch FOTO boek.
TS heeft een FoBo tik. Ik klik altijd onbewust op een FoBo, geen idee waarom eigenlijk
Klacht: Mensen met een fobo maar toch ook weet niet. Neem dan geen fobo
Edit: nog erger. Mensen die andere mensen gaan afzeiken op hun uiterlijk terwel ze zelf geen foto hebben.
Wat een internethero ben je dan
Ik vind jou niet zo tofquote:Op donderdag 24 september 2009 02:01 schreef Elixabete het volgende:
[..]
nou geweldig!
Wat is je punt man.
quote:
Mensen die andere mensen gaan afzeiken op hun uiterlijk komen vast en zeker zelfs iets behoorlijk te kort jaquote:Op donderdag 24 september 2009 11:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die denken: "Hee je hebt geen foto's op Fok staan dus dan ben je vast lelijk!"!
haha Elixabete dat jij nog serieus genomen wordt door sommige users nadat je gewoon iemand opgelicht heb via v & aquote:Op donderdag 24 september 2009 02:01 schreef Elixabete het volgende:
[..]
nou geweldig!
Wat is je punt man.
quote:Op donderdag 24 september 2009 11:43 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Mensen die andere mensen gaan afzeiken op hun uiterlijk komen vast en zeker zelfs iets behoorlijk te kort ja
sorry maar jij bent echt kk lelijk op je foto's. daarbij komende dat je een fok-nerd bent maakt je niet echt relatiemateriaal. NEXTquote:Op donderdag 24 september 2009 10:56 schreef soofje het volgende:
[..]
kijk hier heb je weer zo'n persoon dat over de rug van anderen stoer probeerd te zijn
![]()
jullie blijven grappig![]()
![]()
Ik ken de foto's van Otis, die swa is kankerlekker.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:43 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Mensen die andere mensen gaan afzeiken op hun uiterlijk komen vast en zeker zelfs iets behoorlijk te kort ja
Edwinuss is zelf een keiharde oplichter.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
haha Elixabete dat jij nog serieus genomen wordt door sommige users nadat je gewoon iemand opgelicht heb via v & a![]()
Ben je er eindelijk achter dat je geen woord Russisch kent en ook niet uit Baskenland komt , maar eigenlijk een klein zielig meisje uit de provincie
Als je om half 7 in de ochtend naar bed gaat ben ik niet wakker om 12 uur.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:54 schreef postmortum het volgende:
wel toevallig dat elixibate niet reageert
Jaquote:Op donderdag 24 september 2009 11:49 schreef HoneyPop het volgende:
Ik heb wel een foto van mezelf erop staan,
maar geen boeiende info..
is dat ook oké?
Kut trollquote:Op donderdag 24 september 2009 11:55 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
sorry maar jij bent echt kk lelijk op je foto's. daarbij komende dat je een fok-nerd bent maakt je niet echt relatiemateriaal. NEXT
En zo slijt jij je dagen?quote:Op donderdag 24 september 2009 13:17 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Als je om half 7 in de ochtend naar bed gaat ben ik niet wakker om 12 uur.
Maar ik ga weer naar bed, nog veel te vroeg om op te staan
oldtimersquote:Op woensdag 23 september 2009 22:09 schreef Goofisch het volgende:
[..]![]()
om de 6000 a 7000 kilometer moet die nagekeken worden, je bepaalt geen wegenbelasting wat in de meeste ogen het grote voordeel is. Maar dat is natuurlijk niks vergeleken met de kosten om een oldtimer in goede staat op de weg te houden. Veel meer onderhoud. Dingen gaan sneller kapot, als je in de regen rijdt roest het onder je kont vandaan.
Je heb in dit topic rond 9 uur gisteravond, 2 uur vannacht en half 5 gepost....quote:
oops ik heb op zijn kleine pikkie getrapt.. hij is boosquote:Op donderdag 24 september 2009 11:55 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
sorry maar jij bent echt kk lelijk op je foto's. daarbij komende dat je een fok-nerd bent maakt je niet echt relatiemateriaal. NEXT
Jep!quote:Op donderdag 24 september 2009 13:36 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Je heb in dit topic rond 9 uur gisteravond, 2 uur vannacht en half 5 gepost....
Versta jij een avond fokken als een feestje?
kan hoor.
Nou idd behoorlijk ziek jaquote:
Ja maar je bent natuurlijk ook ver beneden zijn standaarden je weet tochquote:Op donderdag 24 september 2009 13:37 schreef soofje het volgende:
[..]
oops ik heb op zijn kleine pikkie getrapt.. hij is boos![]()
whahahahaha
overmatig smiley gebruikquote:Op donderdag 24 september 2009 13:45 schreef Aestivate het volgende:Random sportplaatjes van andere mensen in je fotoboek hebben. Groene ogen hebben.
A kijk een echte internetheld heeft zich gemeldquote:Op donderdag 24 september 2009 13:45 schreef Aestivate het volgende:Je "kwalitietstopics" in je fotoboek vermelden. ![]()
Random sportplaatjes van andere mensen in je fotoboek hebben. Naamtopics vermelden in je fotoboek. Mensen bedanken in je fotoboek. "Ja kan" invullen bij relatie .:') "Hetero" invullen bij seksualiteit. Groene ogen hebben. TS.
Mij maar voor 1/4 quoten.quote:
Grapje mang.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:53 schreef Goofisch het volgende:
[..]
A kijk een echte internetheld heeft zich gemeld![]()
[ afbeelding ]
mensen die zo nodig overal over moeten klagenquote:Op donderdag 24 september 2009 14:05 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Mij maar voor 1/4 quoten.
Je post aanpassen.
Elixabete.
Communisme.
[..]
Grapje mang.Ik kwam alleen met tegenklachten voor je belachelijke klachten in de OP.
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:05 schreef Aestivate het volgende:
Grapje mang.Ik kwam alleen met tegenklachten voor je belachelijke klachten in de OP.
ik weet niet wat jij gewent bent maar van mijn bloedworst krijg jij schrikquote:Op donderdag 24 september 2009 13:37 schreef soofje het volgende:
[..]
oops ik heb op zijn kleine pikkie getrapt.. hij is boos![]()
whahahahaha
lol internethosselaarquote:Op donderdag 24 september 2009 13:42 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja maar je bent natuurlijk ook ver beneden zijn standaarden je weet toch
Ja want met die opmerking probeer is ook echt te hosselenquote:
je hosselt de vriendinnen van je moederquote:Op donderdag 24 september 2009 15:02 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja want met die opmerking probeer is ook echt te hosselen![]()
Ik hossel geen meisjes via internet.
ach het zullen niet zo'n grote oplichters als jij zijnquote:Op donderdag 24 september 2009 15:39 schreef Elixabete het volgende:
[..]
je hosselt de vriendinnen van je moeder
je bent gewoon jaloers dat ik van die bazenmoves heb en jij nietquote:Op donderdag 24 september 2009 15:43 schreef postmortum het volgende:
[..]
ach het zullen niet zo'n grote oplichters als jij zijn
Zeg, ben jij niet die wannabe-sovjet?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:03 schreef Elixabete het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers dat ik van die bazenmoves heb en jij niet
Nog liever dat dan een gezwel als jijquote:Op donderdag 24 september 2009 15:39 schreef Elixabete het volgende:
[..]
je hosselt de vriendinnen van je moeder
quote:Op donderdag 24 september 2009 11:57 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ken de foto's van Otis, die swa is kankerlekker.
zie ik ergens sovjet plaatjes en teksten in mijn profiel?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die wannabe-sovjet?
Vandaar de vraag, fuckface.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:15 schreef Elixabete het volgende:
[..]
zie ik ergens sovjet plaatjes en teksten in mijn profiel?
Je woont gewoon in duitslandquote:
eensch!11!!1quote:Op woensdag 23 september 2009 21:34 schreef Penisbaard het volgende:
Vrouwen met een fobo zonder foto's
Dat is inderdaad een probleem. Als je er één aangemaakt hebt, kun je hem niet meer verwijderen. Ik heb ook foto's uit mijn fobo gehaald.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:52 schreef Westsidee het volgende:
Onterechte klacht. Ik heb een lege fobo en wil hem verwijderen, maar dat kan dus niet.
Upload maar eens een ander plaatje met dezelfde naam als een foto die erop stond, je krijgt je oude foto erop terug als je je cache niet hebt leeg gemaaktquote:Op donderdag 24 september 2009 17:21 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een probleem. Als je er één aangemaakt hebt, kun je hem niet meer verwijderen. Ik heb ook foto's uit mijn fobo gehaald.
Het_Hupt is geen FOK!ker meer, dus die kan bij jouw favorieten weg.quote:
En dat bepaal jij?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:24 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Het_Hupt is geen FOK!ker meer, dus die kan bij jouw favorieten weg.
Graag gedaan, hoor.
Nee, vandaar het woordje "kan" ipv "moet". Ik wilde je er alleen even op wijzen. Wat je er vervolgens mee doet is aan jou, maar mijn advies is het weghalen van niet bestaande FOK!kers om misverstanden te voorkomen.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het gaat dan ook vooral om de vrouwen
En daarna lachen om de reacties van die fobofappers welke vaak niet verder komen dan 'Whoa, ik doe/heb/luister dat ookNou hebben we wat gemeen
'
Maar ik heb geen zin om in de Update lijst te staan.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:31 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Nee, vandaar het woordje "kan" ipv "moet". Ik wilde je er alleen even op wijzen. Wat je er vervolgens mee doet is aan jou, maar mijn advies is het weghalen van niet bestaande FOK!kers om misverstanden te voorkomen.
Originele smoes.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar ik heb geen zin om in de Update lijst te staan.
Wielersquote:Op donderdag 24 september 2009 20:12 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen zonder fotos in het fotoboek
Je koopt toch ook geen fiets zonder wielers ?
Whehehe werd jij me daar ff gepwndquote:Op donderdag 24 september 2009 20:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar ik heb geen zin om in de Update lijst te staan.
Hoezo?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:22 schreef Ezio het volgende:
[..]
Whehehe werd jij me daar ff gepwnd
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:31 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Nee, vandaar het woordje "kan" ipv "moet". Ik wilde je er alleen even op wijzen. Wat je er vervolgens mee doet is aan jou, maar mijn advies is het weghalen van niet bestaande FOK!kers om misverstanden te voorkomen.
whahahah omG!! alleen het zieligste persoon op deze aardkloot kan zoiets zeggenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:03 schreef Elixabete het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers dat ik van die bazenmoves heb en jij niet
whahhahaha ja mooiquote:Op woensdag 23 september 2009 22:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het gaat dan ook vooral om de vrouwen
En daarna lachen om de reacties van die fobofappers welke vaak niet verder komen dan 'Whoa, ik doe/heb/luister dat ookNou hebben we wat gemeen
'
dat ras mogen ze inderdaad uitroeienquote:Op woensdag 23 september 2009 21:23 schreef Goofisch het volgende:
Edit: nog erger. Mensen die andere mensen gaan afzeiken op hun uiterlijk terwel ze zelf geen foto hebben.
Wat een internethero ben je dan
Sletjes behoren lekker te zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:42 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Fotoboek-slet van de maand september.
ahhwww kom we doen met zun allen gemeen tegen mij om je leuk te voelenquote:
niemand vraagt je om dit topic te kapenquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:03 schreef soofje het volgende:
[..]
ahhwww kom we doen met zun allen gemeen tegen mij om je leuk te voelen
ik speel wel mee
AUUWWW MIJN EGO!!! HET DOET ZO ZEER! HOE DURF JE DEZE BREZAH TE BELEDIGEN ALS DAT!!!! (werkt het?)
![]()
Mag ik je vragen waarom jij in een fotoboek op internet halfnaakte foto's van jezelf zet?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:03 schreef soofje het volgende:
[..]
ik speel wel mee
AUUWWW MIJN EGO!!! HET DOET ZO ZEER! HOE DURF JE DEZE BREZAH TE BELEDIGEN ALS DAT!!!! (werkt het?)
![]()
Doe ik ook nietquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:41 schreef misteriks het volgende:
[..]
niemand vraagt je om dit topic te kapen
Als ik zin heb om foto's van bepaalde momenten erop te zetten laat mij lekkerquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:45 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Mag ik je vragen waarom jij in een fotoboek op internet halfnaakte foto's van jezelf zet?
Wat maakt dat uit, ik zou haar geven.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:45 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Mag ik je vragen waarom jij in een fotoboek op internet halfnaakte foto's van jezelf zet?
Was niet bedoeld om je te beledigen, ik ben gewoon eerlijk, klaar.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:03 schreef soofje het volgende:
[..]
ik speel wel mee
![]()
Ik zie nu pas dat de foto in je UI uit je fobo komt. Beetje jammer dat die misvormd is.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:59 schreef soofje het volgende:Als ik zin heb om foto's van bepaalde momenten erop te zetten laat mij lekkerlaat staan op het strand! en ja klopt!! hoe durf ik in mijn bikini op de foto zou verboden moeten worden:o
Ga het over iemand anders hebben ofzo. Commentaar zet je maar op me Fobo.. daar is mijn fobo voor. Niet deze topic.
Sorry Goof!!
wat betekend UI?quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:29 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat de foto in je UI uit je fobo komt. Beetje jammer dat die misvormd is.
UserIcon.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:24 schreef soofje het volgende:
[..]
wat betekend UI?En ik weet niet zo goed hoe dat allemaal moet. sorry
Waarom voel je je zo aangevallenquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:59 schreef soofje het volgende:
[..]
Doe ik ook niethun beginnen over mij.
[..]
Als ik zin heb om foto's van bepaalde momenten erop te zetten laat mij lekkerlaat staan op het strand! en ja klopt!! hoe durf ik in mijn bikini op de foto zou verboden moeten worden:o
Ga het over iemand anders hebben ofzo. Commentaar zet je maar op me Fobo.. daar is mijn fobo voor. Niet deze topic.
Sorry Goof!!
Jij zou je leuter nog in de kots van een dooie pinguïn stoppen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit, ik zou haar geven.
Edoch, zij is juist een goed anti-voorbeeld waar TS het over heeft, tenminste foto's van d'r zelf
*fap fap fap*
quote:Post Pieken *NEW*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan in ieder kopje ook wel ''ik'' of ''mij''![]()
Dank je! wat liefquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:22 schreef Diabox het volgende:
[..]
UserIcon.
[ afbeelding ]
Gebruik deze en hij is niet uitgerekt.
nope kloptquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:36 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Waarom voel je je zo aangevallenIk stel een doodnormale vraag. Je snapt werkelijk niet waar het om gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |