Ik heb ook niet alte herkenbare foto,s maar in ieder geval iets.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:26 schreef kensei het volgende:
Eens met TS, het is juist leuk om te zien wie er post. Alhoewel ik mezelf liever niet herkenbaar op internet zet
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
OMG TS wat zie jij eruit
Ja je hebt er altijd weer mensen bij die het verpestenquote:Op woensdag 23 september 2009 21:27 schreef Maeghan het volgende:
Ik had eerst wel foto's in m'n fotoboek. Maar gezien sommige fokkers het niet kunnen laten om daar spontaan allerlei domme opmerkingen bij te maken heb ik ze weggehaald.
Dan is het logisch.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:27 schreef Maeghan het volgende:
Ik had eerst wel foto's in m'n fotoboek. Maar gezien sommige fokkers het niet kunnen laten om daar spontaan allerlei domme opmerkingen bij te maken heb ik ze weggehaald.
dat is in jouw geval heel begrijpelijk.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:26 schreef kensei het volgende:
Eens met TS, het is juist leuk om te zien wie er post. Alhoewel ik mezelf liever niet herkenbaar op internet zet
Ja dat, kan geheel die garp van je niet plaatsen eigenlijk zegmaarquote:
Nou, er zijn nog wel eens mensen die een foto uit iemands fobo halen en dan zeggen dattie lelijk isquote:Op woensdag 23 september 2009 21:29 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja dat, kan geheel die garp van je niet plaatsen eigenlijk zegmaar
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nou, er zijn nog wel eens mensen die een foto uit iemands fobo halen en dan zeggen dattie lelijk is
Dus ik dacht, haha, dan zet ik jouw auto er neer enzo
Dus
Ook dat.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:34 schreef Penisbaard het volgende:
Vrouwen met een fobo zonder foto's
Sorry, ik snap die zin nietquote:Op woensdag 23 september 2009 21:34 schreef Goofisch het volgende:
[..]
![]()
Ja meer die falende kwaliteit van de garp dat het grappig is
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:34 schreef Penisbaard het volgende:
Mooie vrouwen met een fobo zonder foto's
Dat is moet lachen om jou niet grappige grap.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Sorry, ik snap die zin niet
Whehequote:Op woensdag 23 september 2009 21:38 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dat is moet lachen om jou niet grappige grap.
Dat is prima juhquote:Op woensdag 23 september 2009 21:37 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb op TS zijn fobo geklikt en geen reactie achtergelaten
geen last van. Maar wellicht dat dat bij jou "harses" anders zal liggen, Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom een FoBo hebben?
Ik wil niet met mijn harses op FOK! staan.Dan ben je gewoon keihard de pineut. En je foto komt op miljoenen andere pagina's onder de trollers.
Sowieso mensen die FoBo typenquote:Op woensdag 23 september 2009 21:37 schreef 3keernix het volgende:
Goofisch topic hoor![]()
Sowieso mensen die FoBo hebben
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:45 schreef Elixabete het volgende:
alsof jouw FoBo wat is TS
lelijke schijtgitaar en die bus mag ook naar de sloop
Oh dat wist ik nietquote:Op woensdag 23 september 2009 21:45 schreef jimt het volgende:
Even ter info, het fotoboek komt automatisch bij elke nieuwe account blijkbaar. Ik zie dat ik er ook mee opgescheept ben bij mijn registratie.
Als je iemand wil bashen doe het dan goed, dit is wel heel matigquote:Op woensdag 23 september 2009 21:29 schreef Mestras het volgende:
[..]
dat is in jouw geval heel begrijpelijk.
Ja, ze zijn allemaal dik met een bierbuik en hebben puistenquote:Op woensdag 23 september 2009 21:50 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Maar alle fokkers zien er toch hetzelfde uit?
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:48 schreef okkie-man het volgende:
[..]
![]()
Zo'n VW bus brengt, mits in goede staat, makkelijk 10.000 euro op. Vriend van mij had laatst 12.000 euro gevangen voor een soortgelijke bus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |