heb het al aangepastquote:Op woensdag 30 september 2009 18:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
dit moet ik helaas reporten
HES staat voor Hogere Economische School. Niet 'studie'.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:20 schreef Kassaa het volgende:
Waar is de Bijlmer precies? Ik studeer in Zuidoost, vrij dicht bij de ArenA, maar dat lijkt een vrij rustige kantooromgeving. Waar zit het tuig dan ergens?
Ssst.. das nou net het plan van die Joodse drugsbaronnenquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:24 schreef Boca_Raton het volgende:
Die jongen spreekt vanuit zijn hart. En hij weet waar hij het over heeft, hij woont er.
Tuurlijk kan je niet zomaar even verhuizen, wachtlijsten van 5 jaar menquote:Op woensdag 23 september 2009 21:14 schreef JimmyWooh het volgende:
Waarom moet de staat ervoor zorgen dat die jongen een goed leven in Bijlmer krijgt? Hij is zelf verantwoordelijk voor z'n succes. Niet de staat.
Anders kan hij nog altijd verhuizen naar een betere buurt.
Er zijn genoeg plaatsen in Nederland waar je binnen een jaar een woning heeft.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:07 schreef fs180 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je niet zomaar even verhuizen, wachtlijsten van 5 jaar men
Ik vond juist dat die anders erg goed nederlands spraken, normaal heb je een gangstertaaltje met antilliaans accentquote:Op woensdag 23 september 2009 21:44 schreef Muzz_ het volgende:
Hebben die mensen daar nooit op de middelbare school gezeten ofzo? Waarom spreken ze zo slecht Nederlands??
Maar dat is niet in amsterdam hequote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:07 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Er zijn genoeg plaatsen in Nederland waar je binnen een jaar een woning heeft.
Als ik in een foute buurt in Amsterdam zou wonen en ik wou graag wat van mezelf maken zou ik als eerste zorgen dat ik daar weg kwam. Als dat zou betekenen dat ik een paar jaar weg moet uit Amsterdam, so be it. Maar om dan vast te houden aan ik wil hier blijven, maar het is hier kut spreekt niet echt van een mentaliteit om daadwerkelijk iets te willen veranderenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:22 schreef fs180 het volgende:
[..]
Maar dat is niet in amsterdam heNee het is niet een ideale buurt nee, maar tegenwoordig is het wel meer nieuwbouw en kantoren, het idee wat fokkers ervan hebben is gewoon achterhaald. Het probleem begint juist wanneer je je de kwade uit de slechte buurten haalt en ze dan ergens anders wilt stoppen. DIt wordt dan meestal een flat in noord, zo'n flat die ontruimt moet worden omdat deze wel bewoond wordt door (merendeel) ouderen en jonge gezinnen met laag inkomen.
Mijn oma zat zit zelf in zon flatje, zit er prima (behalve dat er erg veel jong buitenlands tuig op straat loopt, maar die toen niets anders dan rotzooi maken en daar blijft het bij, dienen ook maar eens op gevoed te worden maar okay) maar dit wordt nu ontruimt omdat er mensen uit de bijlmer in moeten![]()
![]()
Dus dan moeten de huidige bewoners vertrekken, waarheen? zoeken ze zelf maar uitIn de buurt kunnen ze neit terrecht want daar wordt alles gesloopt om meer dure flats te plaatsen, terwijl daar geen vraag naar is.
De gemeente gaat dus dure woningen bouwen in een buurt waar exbijlmertuig komt te wonen, waardoor je dus een gevoel van onmacht en onveiligheid creeert.
Laat die mensen daar gewoon wonen, dat houdt elkaar in stand/de gaten, niets werkt beter dan sociale controle. Stop ze in een nieuwe buurt en dan gaat het juist mis!
Hee joh, die zijn ze aan het platgooien toch? Die daar bij station Overwhere?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:35 schreef Schenkstroop het volgende:
In mijn stad zie ik het ook. De laatste paar flats van 12 hoog die nog net niet op instorten staan. Daar gooien ze massaal Antiliianen in en van dat soort volk meer. Dat is ethnische ghetto-vorming met voorbedachte rade. Tot ergernis van mij omdat, naast ghetto-vorming, het gewoon afschuwelijk volk is
Het is wel zo voordelig van deze groepen om juist in de gemeente te blijven, de gemeente heeft subsidies en de stad heeft een hoop vraag naar werk (zowel wit als zwart, en dan niet meteen drugshandel in). In een dorp zou meneer moeten werken maar zou niemand hem inhuren, als hij uberhaupt al een woning kan krijgen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als ik in een foute buurt in Amsterdam zou wonen en ik wou graag wat van mezelf maken zou ik als eerste zorgen dat ik daar weg kwam. Als dat zou betekenen dat ik een paar jaar weg moet uit Amsterdam, so be it. Maar om dan vast te houden aan ik wil hier blijven, maar het is hier kut spreekt niet echt van een mentaliteit om daadwerkelijk iets te willen veranderen
Maak eens een fatsoenlijke zin!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
Het enige is dat hij zichzelf zo pwnt, want iedereen die het ziet denkt ook dat het een debiel is die wat loopt te schreeuwen op niets af.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |